
Έκανε 177.000 χλμ. σε λιγότερο από 2 χρόνια, τα 150.000 από αυτά εντελώς δωρεάν.
Το MG4 ταξίδεψε μέσα σε ακραίες συνθήκες, σε καύσωνα και σε πολικό ψύχος.
Η μπαταρία έχασε το 7% της χωρητικότητάς της, γεμίζει μέχρι το 93%.
Στα 177.000 χλμ. χάλασε το κιβώτιο (μειωτήρας).
autotriti team
Ταξίδεψε από καύσωνα με 40°C στη Μεσόγειο μέχρι ψύχος με -30°C στη Σιβηρία
Μία από τις πιο εξαντλητικές δοκιμασίες που έχουμε δει να βάζει κάποιος ιδιοκτήτης το αυτοκίνητό του κατέγραψε σε video ένας χρήστης του Youtube με όνομα NoSenseReview. Πιο συγκεκριμένα, ο ίδιος αποφάσισε να πάρει ένα αμιγώς ηλεκτρικό MG4 και να κάνει μαζί του πάνω από 170.000 χιλιόμετρα, ταξιδεύοντας σε διάφορα μέρη του κόσμου.
Το MG4 οδηγήθηκε στην Ισπανία υπό ακραία ζέστη 40°C μέχρι και σε πολικό ψύχος στη Σιβηρία, όπου το θερμόμετρο έδειξε 30 βαθμούς υπό το μηδέν. Οι διαδρομές που έκανε το αυτοκίνητο δεν ήταν μόνο πάνω στην άσφαλτο, αλλά σε αντίθεση με αυτό που θα τολμούσαν να κάνουν πολλοί, ο ιδιοκτήτης του δεν δίστασε να το βάλει μέσα σε λάσπες, να ανέβει σε απόκρημνους δρόμους στις Αλπεις και να κάνει drift με αυτό στους παγωμένους δρόμους ή όπου αλλού έβρισκε.
Έκανε 177.000 χλμ. σε λιγότερο από 2 χρόνια, τα 150.000 από αυτά εντελώς δωρεάν
Όπως μπορεί να καταλάβει κανείς, η «κακοποίηση» που δέχτηκε το MG4 ήταν μεγάλη και είχε σαν αποτέλεσμα κάποια πράγματα να χρειαστούν αντικατάσταση, με πολλά πλάνα να δείχνουν το MG χτυπημένο μπροστά, πίσω και στο πλάι. Ο ιδιοκτήτης του, αν και το πίεζε, να κάνει πράγματα για τα οποία το αυτοκίνητο δεν έχει σχεδιαστεί, του προσέφερε σαν επιβράβευση για όσα αυτό κατάφερε ένα ολικό «λίφτινγκ». Τα χειρότερα όμως δεν είχαν έρθει ακόμη, καθώς το MG4 χρειάστηκε να μπει στα pits στα 177.000 χλμ. λόγω χαλασμένου κιβωτίου (μειωτήρα).
Η μπαταρία έχασε το 7% της χωρητικότητάς της, γεμίζει μέχρι το 93%
Σημαντική είναι η διαπίστωση του ιδιοκτήτη ότι, παρά τα 177.000 χιλιόμετρα που έκανε μέσα σε λιγότερο από 2 χρόνια, η υγεία της μπαταρίας του MG4 μειώθηκε μόνο κατά 7%. Αυτό είναι σίγουρα εντυπωσιακό, ιδιαίτερα μετά την παραδοχή του ότι φόρτιζε πάντα το MG4 μέχρι το 100% της χωρητικότητας και το χρησιμοποιούσε μέχρι η 64άρα μπαταρία του να φτάσει το 0% και να χρειαστεί... ρυμούλκηση. Τέλος, ο ίδιος αναφέρει πως από τα 177.000 χιλιόμετρα, τα 150.000 από αυτά έγιναν... δωρεάν, χωρίς να πληρώσει ο ίδιος ούτε ευρώ, χρησιμοποιώντας πιθανότατα μόνο δημόσιους φορτιστές που δεν απαιτούν χρήματα.