2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Απογοήτευση προκάλεσε το σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος της Volvo, σύμφωνα με τις δοκιμές του ADAC.
Απογοήτευση η Volvo
11.130 Επισκέψεις στο άρθρο (30/8/2016)
Ο ADAC δοκίμασε τα συστήματα αυτόνομου φρεναρίσματος 6 εταιρειών. Των Audi, Subaru, Kia, Mercedes, Volvo και BMW. Γιατί η Volvo απογοήτευσε τον ADAC και ποιος βγήκε πρώτος;
Το 2013 ο ADAC, ο μεγαλύτερος αυτοκινητιστικός φορέας στην Ευρώπη είχε δοκιμάσει πρώτος τα συστήματα αυτόνομου φρεναρίσματος. Εν έτος 2016 επανέρχεται ώστε να δει κατά πόσο αυτά τα συστήματα έχουν εξελιχθεί τεχνολογικά. Πόσο καλά μπορούν να αναγνωρίσουν τους κινούμενους πεζούς; Δουλεύουν στη νύκτα; Αναγνωρίζουν τα παιδιά και τους ποδηλάτες ή μόνο τους πεζούς;
Τα αποτελέσματα ήταν πολύ ενδιαφέροντα. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα- ανακοίνωση του ADAC, οι Audi και Subaru «δείχνουν το τι μπορεί να επιτευχθεί από αυτά τα συστήματα σήμερα, παρά τα όποια προβλήματα». Για παράδειγμα, η αναγνώριση των ποδηλατών αποτελεί ακόμη τροχοπέδη όλων των εταιρειών. Στο σκοτάδι το σύστημα της Subaru εντυπωσίασε με τη λειτουργία του (100% επιτυχία), ενώ «απογοήτευσε» όπως η ίδιος αναφέρει η Volvo, μία εταιρεία που εισήγαγε το εν λόγω σύστημα το 2010
Ως αυτοκίνητα δοκιμής επιλέχθηκαν μοντέλα της μεσαίας κατηγορίας, ενώ οι δοκιμασίες ήταν συνολικά έξι:
- Αναγνώριση ενήλικα που διασχίζει κάθε τον δρόμο (ταχύτητα έως 60 χλμ./ώρα)
- Αναγνώριση ενήλικα που κινείται παράλληλα στο δρόμο (ταχύτητα έως 60 χλμ./ώρα)
- Αναγνώριση μικρού παιδιού με σκουρόχρωμα ρούχα (ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα)
- Αναγνώριση ποδηλάτη (ταχύτητα έως 40 χλ./ώρα)
- Αναγνώριση πεζού που φοράει φωσφοριζέ γιλέκο τη νύκτα (ταχύτητα έως 45 χλμ./ώρα)
- Αναγνώριση πεζού που φοράει σκουρόχρωμα ρούχα τη νύκτα (ταχύτητα έως 45 χλμ./ώρα)
Στο παρακάτω πίνακα θα βρείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα των δοκιμών σε κάθε δοκιμασία. Εμείς, το μόνο που έχουμε να προσθέσουμε είναι πως το 30% των θυμάτων από τροχαία στη Γερμανία αφορούν πεζούς και ποδηλάτες (στη χώρα μας δεν υπάρχει στοιχείο) και από αυτά, τα μισά θύματα εμπλέκονται σε ατυχήματα το σούρουπο ή τη νύκτα.
O ADAC δοκίμασε τα συστήματα αυτόνομου φρεναρίσματος των Audi, Subaru, Kia, Mercedes, Volvo και BMW.
Αν θυμαμαι καλα οι σουηδοι δεν ηταν αυτη που ξεφτιλισαν την mercedes A class στο τεστ ταρανδου χαρακτηριζοντας την ανασφαλη την εποχη που ετρεχαν ασθμαινοντας τα διαφορα εντυπα που την υποστιριζαν να μας την παρουσιασουν σαν το καλυτερο στην κατηγορια του γιατι ηταν γερμανικο? Και περιμενουμε να μην τους βουλιαξουν οι γερμανοι με καθε τροπο για την καζουρα που τους εφτιαξαν? Και για να μην ξεχνιομαστε η περιφημη ADAC δεν ειναι ο οργανισμος που εκανε την ΑΠΑΤΗ παραποιησης ψηφων με την vw ανεβαζοντας στα ουρανια το golf ενω ηταν σκετος πατος? Ωραιες μετρησεις απο ενα ανεξαρτητο γερμανικο οργανισμο παρουσιαζεται,δεν μπορεις να τους εχεις εμπιστοσυνη ουτε στο καλημερα γιατι θα το αλλοιωσουν!! Το αστειο γενικα ειναι να πιστεψεις την ADAC!!
Διαβάζω το πρωτότυπο κείμενο (https://www.adac.de/infotestrat/tests/assistenzsysteme/fussgaengererkennung_2016/default.aspx?ComponentId=270750&SourcePageId=8749&quer=notbremsassistenten) Αφού μπαίνετε στον κόπο να ψάχνετε θέματα από το εξωτερικό, φροντίστε τουλάχιστον να μεταφράζετε ΚΑΙ τους τίτλους τους και όχι να βάζετε τους δικούς σας, δημιουργώντας εντυπώσεις και παίρνοντας θέση.
Απάντηση: Αγαπητέ αναγνώστη ο τίτλος προκύπτει από το συμπέρασμα του ADAC το οποίο και παραθέτουμε «Volvo enttäuscht, das System hat echte Probleme, den artikulierten Dummy (bewegte Beine) zu erkennen. Eine Warnung erfolgt zwar, die Bremsung bleibt aber aus».
Και ξερεις τι εκανε η Mercedes μετα Πειραιωτη μου;;;Καταβασε το ESP απο την S class στην A και σας εκλεισε το στομα. Για αυτο σου λεω "the best or nothing". Οσο για τα "σουηδικα",θα τα πουλανε και στα jumbo;
Επίσης θα πρέπει κάποια στιγμή να αντιληφθείτε ότι όπως και να το κάνουμε ήταν είναι και θα παραμείνουν για πολύ καιρό ακόμα τα ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΑ αυτοκίνητα για εμάς και τους γύρω μας. Μπορεί να μην αρέσουν σχεδιαστικά σε κάποιους, μπορεί να μην έχουν την αξιοπιστία και την αντοχή των Mercedes, μπορεί να βγάζουν περισσότερα προβλήματα από τα TOYOTA πχ αλλά στον τομέα της Ασφάλειας είναι δεκαετίες μπροστά. Να θυμίσω απλά ότι όταν εμφανίστηκε το City Safety στο XC60 πριν από μερικά χρόνια δεν υπήρχε σε άλλα μοντέλα ευρείας παραγωγής. Το ίδιο και ο αερόσακος πεζών στο V40. Δείξτε μου άλλο ένα αυτοκίνητο που το 2012 είχε τέτοιο αερόσακο σε ΒΑΣΙΚΟ εξοπλισμό. Λίγος σεβασμός επομένως και αντικειμενικότητα στην εταιρία που εφήυρε τη ζωνούλα που τόσοι πολλοί φοράτε και σώζει ζωές.
Δεν αμφισβητώ το σχόλιο ή οτι αυτό αποτελεί μέρος του κειμένου. Απλώς λέω πως όταν μεταφράζουμε ένα κείμενο πρέπει να κρατάμε τον πρωτότυπο τίτλο και όχι να βάζουμε δικό μας γιατί δημιουργούνται εντυπώσεις. Ο πρωτότυπος τίτλος λέει Χ και ο δικός σας λέει Ψ. Φανταστείτε έναν γνώστη της Γερμανικής που τυχαίνει να πέσει πάνω στα 2 δημοσιεύματα. Μάλλον θα...χαζέψει από τη διαφορά στα δύο κείμενα. (για να μην δημιουργηθούν παρεξηγήσεις, το ίδιο θα έλεγα αν βγάζατε τίτλο "κορυφαίο σύστημα φρεναρίσματος η Σουμπαρού")
στα crash test της ADAC,NCAP τα αυτοκινητα δεν εχουν καυσιμο μεσα,ουτε λειτουργει σε πληρη θερμοκρασια ο κινητηρας...