ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Απογοήτευση προκάλεσε το σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος της Volvo, σύμφωνα με τις δοκιμές του ADAC.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Απογοήτευση προκάλεσε το σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος της Volvo, σύμφωνα με τις δοκιμές του ADAC.

Απογοήτευση η Volvo

11.130 Επισκέψεις στο άρθρο (30/8/2016)

Ο ADAC δοκίμασε τα συστήματα αυτόνομου φρεναρίσματος 6 εταιρειών. Των Audi, Subaru, Kia, Mercedes, Volvo και BMW. Γιατί η Volvo απογοήτευσε τον ADAC και ποιος βγήκε πρώτος;

Το 2013 ο ADAC, ο μεγαλύτερος αυτοκινητιστικός φορέας στην Ευρώπη είχε δοκιμάσει πρώτος τα συστήματα αυτόνομου φρεναρίσματος. Εν έτος 2016 επανέρχεται ώστε να δει κατά πόσο αυτά τα συστήματα έχουν εξελιχθεί τεχνολογικά. Πόσο καλά μπορούν να αναγνωρίσουν τους κινούμενους πεζούς; Δουλεύουν στη νύκτα; Αναγνωρίζουν τα παιδιά και τους ποδηλάτες ή μόνο τους πεζούς; 
Τα αποτελέσματα ήταν πολύ ενδιαφέροντα. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα- ανακοίνωση του ADAC, οι Audi και Subaru «δείχνουν το τι μπορεί να επιτευχθεί από αυτά τα συστήματα σήμερα, παρά τα όποια προβλήματα». Για παράδειγμα, η αναγνώριση των ποδηλατών αποτελεί ακόμη τροχοπέδη όλων των εταιρειών. Στο σκοτάδι το σύστημα της Subaru εντυπωσίασε με τη λειτουργία του (100% επιτυχία), ενώ «απογοήτευσε» όπως η ίδιος αναφέρει η Volvo, μία εταιρεία που εισήγαγε το εν λόγω σύστημα το 2010
Ως αυτοκίνητα δοκιμής επιλέχθηκαν μοντέλα της μεσαίας κατηγορίας, ενώ οι δοκιμασίες ήταν συνολικά έξι: 
  1. Αναγνώριση ενήλικα που διασχίζει κάθε τον δρόμο (ταχύτητα έως 60 χλμ./ώρα)
  2. Αναγνώριση ενήλικα που κινείται παράλληλα στο δρόμο (ταχύτητα έως 60 χλμ./ώρα)
  3. Αναγνώριση μικρού παιδιού με σκουρόχρωμα ρούχα (ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα)
  4. Αναγνώριση ποδηλάτη (ταχύτητα έως 40 χλ./ώρα)
  5. Αναγνώριση πεζού που φοράει φωσφοριζέ γιλέκο τη νύκτα (ταχύτητα έως 45 χλμ./ώρα)
  6. Αναγνώριση πεζού που φοράει σκουρόχρωμα ρούχα τη νύκτα (ταχύτητα έως 45 χλμ./ώρα)
Στο παρακάτω πίνακα θα βρείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα των δοκιμών σε κάθε δοκιμασία. Εμείς, το μόνο που έχουμε να προσθέσουμε είναι πως το 30% των θυμάτων από τροχαία στη Γερμανία αφορούν πεζούς και ποδηλάτες (στη χώρα μας δεν υπάρχει στοιχείο) και από αυτά, τα μισά θύματα εμπλέκονται σε ατυχήματα το σούρουπο ή τη νύκτα.

O ADAC δοκίμασε τα συστήματα αυτόνομου φρεναρίσματος των Audi, Subaru, Kia, Mercedes, Volvo και BMW.

O ADAC δοκίμασε τα συστήματα αυτόνομου φρεναρίσματος των Audi, Subaru, Kia, Mercedes, Volvo και BMW.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
OPEL