Elk Test στην υβριδική Toyota Corolla των 140 PS
- Έστριψε 1,5 χιλιόμετρο γρηγορότερα σε σχέση με πριν
- Έχει ευχάριστα ανάλαφρη & πιο allegra αίσθηση
- Η επίδοση έγινε με 17άρες ζάντες που πλέον είναι στάνταρ
- Ακόμα και πάνω από το όριο έχει ομαλές αντιδράσεις & δεν τρομάζει
Αναβάθμιση σε «γκάζια» & «στρίβει» ακόμα καλύτερα
Σε νέα φάση η τρέχουσα γενιά της Toyota Corolla, η οποία αναβαθμίστηκε τόσο αισθητικά, όσο και μηχανικά με το υβριδικό της σύστημα να αποδίδει 140 άλογα πλέον (από 122 προ facelift). Ένα ακόμα στοιχείο είναι πως στη βασική έκδοση είναι στάνταρ οι τροχοί των 17 ιντσών. Το θρυλικό ιαπωνικό μικρομεσαίο οικογενειακό είχε καταφέρει μια αξιόλογη επίδοση στην απαιτητική δοκιμασία της αποφυγής ξαφνικού κινδύνου ολοκληρώνοντας τη διαδικασία με ταχύτητα εισόδου τα 74 χλμ./ώρα. Τι κατάφερε όμως η ανανεωμένη υβριδική Corolla; Το μοντέλο της δοκιμής «φορούσε» τροχούς 17 ιντσών με ελαστικά 225/45 της Falken.
Να σημειώσουμε εδώ πως και αυτή η δοκιμή έγινε στον ευρωπαϊκών προδιαγραφών χώρο της σχολής ασφαλούς οδήγησης «Driving Academy» στις εγκαταστάσεις του Ιπποδρόμου στο Μαρκόπουλο Αττικής.
74 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Ξεκινήσαμε δοκιμάζοντας στα 74 χλμ./ώρα, ταχύτητα η οποία ήταν το όριο της υβριδικής Corolla με τα 122 άλογα πριν την ανανέωση. Η αναβαθμισμένη έκδοση με τα 140 άλογα πέρασε αβίαστα χάρη και στους στάνταρ πλέον τροχούς των 17 ιντσών με ελαστικά Falken ZIEX ZE 914b σε διάσταση 225/45. Το εξαιρετικό πλαίσιο για ακόμη μια φορά έδειξε την ακαμψία και τη στιβαρότητά του, ενώ η σωστή τοποθέτηση της μπαταρίας έδειξε πως κρατά το κέντρο βάρους χαμηλά μη αφήνοντας το βάρος της να επηρεάσει τη διαδικασία. Αν και ελαφρύ σε αίσθηση, το τιμόνι είναι γραμμικό και άμεσο βοηθώντας στην εκτέλεση των ελιγμών, κάτι το οποίο φάνηκε και στις επόμενες προσπάθειες.
H αναβαθμισμένη υβριδική Toyota Corolla κατάφερε επίδοση που ήταν 1,5 χλμ./ώρα πάνω από αυτή της έκδοσης με τα 122 άλογα. Η βελτίωση είναι αισθητή.
Ελεγχόμενη υποστροφή από τα 77 χλμ./ώρα και πάνω
Παρά το πολύ καλό πλαίσιο και το «σωστό» τιμόνι, η ανανεωμένη υβριδική Corolla δεν κατάφερε επιτυχημένη προσπάθεια με ταχύτητες από τα 77 χλμ./ώρα και πάνω. Αιτία ήταν η προοδευτική υποστροφή στην πρώτη αλλαγή πορείας με το ESP να μην μπορεί να διορθώσει την κατάσταση. Το πίσω μέρος πάντως παρέμεινε βιδωμένο στην άσφαλτο χάρη στην ανεξάρτητη ανάρτηση με τα διπλά ψαλίδια.
Σελίδα 2 | Πέρασε με επιτυχία στα 75,5 χλμ./ώρα! |