Το νέο πρωτότυπο χαρακτηρίζεται από την Toyota ως «αναπτυξιακό μοντέλο τελικού σταδίου της δεύτερης γενιάς του Mirai» και η μάρκα υπόσχεται ένα σημαντικό βήμα προόδου στην τεχνολογία ηλεκτρικών οχημάτων κυψελών καυσίμου (FCEV). Υποστηρίζει ότι το νέο μοντέλο προσφέρει 30% μεγαλύτερη αυτονομία κίνησης σε σχέση με το τρέχον, το οποίο μπορεί να κινηθεί για περίπου 482 χιλιόμετρα.
Το νέο Mirai Concept είναι βασισμένο στη τελευταία πλατφόρμα TNGA της Toyota και χαρακτηρίζεται από ένα νέο πρόβολο όπου εδρεύει μία τολμηρή μάσκα, ενώ τα κουπέ στοιχεία στο πίσω μέρος κάνουν την εμφάνισή τους. Η ιαπωνική μάρκα ισχυρίζεται πως η ακαμψία του αμαξώματος έχει αυξηθεί, ενώ χαμηλότερο είναι το κέντρο βάρους.
Μιλώντας για τις διαστάσεις να πούμε πως το πρωτότυπο έχει μήκος 4.935 χιλιοστά και πλάτος 1.885 χιλιοστά, με μεταξόνιο 2.920 χιλιοστά. Πατάει σε τροχούς 20 ιντσών και διατηρεί τη διάταξη του 4θυρου σεντάν που είδαμε και στο αρχικό Mirai, το οποίο ξεκίνησε το 2014.
Το εσωτερικό έχει επίσης αναδιαμορφωθεί. Διαθέτει μια κεντρική οθόνη αφής 12,3 ιντσών, αλλά και ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων. Παράλληλα πολλά από τα χειριστήρια έχουν μετακινήσει στο κέντρο του ταμπλό. Τέλος σε ότι αφορά το σύστημα κίνησης η Toyota απλά αναφέρει πως έχει επανασχεδιαστεί για να μπορεί να αποθηκεύσει περισσότερη ποσότητα υδρογόνου.
Το μοντέλο παραγωγής της νέας γενιάς του Toyota Mirai αναμένεται να είναι διαθέσιμο στις αγορές που προσφέρεται προς πώληση στα τέλη του 2020.