Το ολοκαίνουργιο Nissan Juke κάνει την επίσημη πρεμιέρα του όντας μεγαλύτερο σε διαστάσεις αλλά συνάμα ελαφρύτερο, με πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο και turbo κινητήρες από 1,0 λτ., ενώ διατηρεί σε κάποιο βαθμό την εκκεντρική του σχεδίαση. Δείτε πότε θα έρθει στην Ελλάδα.
Μετά από σωρεία teaser αποκαλύφθηκε και επίσημα η νέα, δεύτερη γενιά του Nissan Juke, η οποία παίρνει τη σκυτάλη από το απερχόμενο μοντέλο μετά από οκτώ χρόνια επιτυχημένης εμπορικής πορείας στην κατηγορία των μικρών SUV (σ.σ. σχεδόν 1 εκατομμύριο Nissan Juke κυκλοφορούν στους ευρωπαϊκούς δρόμους).
Αισθητικά, το νέο Juke διατηρεί εν πολλοίς το ντιζάιν που τάραξε τα νερά στο παρελθόν με τα ξεχωριστά φωτιστικά σώματα στο εμπρός μέρος και τις έντονες καμπύλες, έχοντας υιοθετήσει ωστόσο και τα πιο πρόσφατα σχεδιαστικά στοιχεία της μάρκας, χωρίς όμως να αλλοιώνεται η μοναδική του ταυτότητα. Επιπλέον, προτάσσει ένα αθλητικό ύφος με δύο ασύμμετρες νευρώσεις στο πλάι, μία στους εμπρός ώμους και μία που ξεκινά χαμηλά κάτω από τον καθρέπτη και καταλήγει στα πίσω νέα φωτιστικά σώματα, καθώς επίσης και με ζάντες αλουμινίου έως και 19 ιντσών. Το σπορτίφ ίματζ τονίζεται εκτός των άλλων από την κεκλιμένη προς το πίσω μέρος «αιωρούμενη» λόγω της διχρωμίας οροφή, τύπου κουπέ, και τα κρυφά χερούλια στις πίσω πόρτες. Εξοπλισμένο στάνταρ με πλήρη τεχνολογία LED, το τελευταίο Juke διατηρεί τους χαρακτηριστικούς κυκλικούς προβολείς με τη νέα υπογραφή σχήματος Y, που συμπληρώνουν τη μάσκα V-Motion της Nissan. Ένα αποκλειστικό χρώμα του αμαξώματος, το Fuji Sunset, είναι διαθέσιμο για να συμπληρώσει την παλέτα των 11 χρωμάτων.
Αξίζει να σημειώσουμε πως το Juke έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις, ενώ παράλληλα το βάρος του έχει μειωθεί κατά 23 κιλά. Πιο συγκεκριμένα, όσον αφορά στις διαστάσεις, το μήκος ορίζεται στα 4.210 χλστ., το πλάτος στα 1.800 χλστ. και το ύψος στα 1.595 χλστ.. Σύμφωνα με το ιαπωνικό στρατόπεδο, το νέο μοντέλο διαθέτει μια πιο άκαμπτη πλατφόρμα που προσφέρει καλύτερη σταθερότητα, απόδοση, δυνατότητες κατευθυντικότητας στις στροφές, καθώς και νέα επίπεδα εμπιστοσύνης και ελέγχου.
Εκτός της οδικής συμπεριφοράς όμως βελτιωμένοι είναι και οι χώροι του νέου Juke, με τον χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών να έχει αυξηθεί κατά 5,8 εκατοστά, για τα κεφάλια αντίστοιχα κατά 1,1 εκατοστά. Αντίστοιχη κατάσταση επικρατεί και στο διαμέρισμα των αποσκευών το οποίο είναι 20% μεγαλύτερο από εκείνο του απερχόμενου SUV με τον τελικό όγκο να ορίζεται στα 422 λτ..
Περνώντας στο εσωτερικό η εικόνα είναι εντελώς καινούργια με τη διάταξη να ακολουθεί διαφορετικό μοτίβο από ό,τι έχουμε δει μέχρι σήμερα στα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας. Το ταμπλό καλύπτεται από μαλακό υλικό στο άνω μέρος, ενώ οι προβολείς πέφτουν στην «αιωρούμενη» οθόνη αφής 8 ιντσών του συστήματος infotainment NissanConnect (συμβατό με Apple CarPlay και το Android Auto) που δεσπόζει ψηλά στο κέντρο, στο πολυλειτουργικό τιμόνι και τη νέα κονσόλα με τις θήκες για τα μικροαντικείμενα που αυξάνουν τα επίπεδα πρακτικότητας. Τρεις αεραγωγοί φιλοξενούνται κάτω από την οθόνη, λίγο ψηλότερα από τα χειριστήρια του κλιματισμού, που παραπέμπουν στο Micra. Σε ό,τι αφορά την hi-tech πλευρά του Juke, εδώ αναλαμβάνει το NissanConnect Services που προσφέρει στον ιδιοκτήτη τον έλεγχο της κατάστασης κλειδώματος των θυρών του αυτοκινήτου του (να κλειδώσει ή να ξεκλειδώσει το Nissan του) τον έλεγχο της πίεσης των ελαστικών και τη στάθμη του λιπαντικού, απευθείας από το smartphone του.
Στο πεδίο των μηχανικών συνόλων, το νέο Juke ενστερνίζεται την πίστη του downsizing και εφοδιάζεται με τον καινούργιο 3κύλινδρο DIG-T κινητήρα χωρητικότητας 1,0 λτ. της Nissan ισχύος 117 ίππων, που μεταξύ άλλων έχει τεχνολογίες από το GT-R, και συνδυάζεται είτε με ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή με ένα 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη με paddles στο τιμόνι για τις αλλαγές. Στη διάθεση του οδηγού βρίσκονται τρία οδηγικά προφίλ: Eco, Standard και Sport, όπως ακριβώς και στο απερχόμενο μοντέλο (σ.σ. αντί για Standard ονομάζεται Normal στο υπάρχον Juke).
Στο τεχνολογικό κομμάτι, το Juke προσφέρεται για πρώτη φορά με την προηγμένη τεχνολογία ProPilot, η οποία προσφέρει ηλεκτρονική υποβοήθηση στο τιμόνι, την επιτάχυνση και την πέδηση. Επιπλέον, υπάρχει ένα πλήρες πακέτο τεχνολογιών ασφάλειας, όπως η Έξυπνη Πέδηση Έκτακτης Ανάγκης με Αναγνώριση Πεζών και Ποδηλάτων, η Αναγνώριση Σημάτων Κυκλοφορίας, η Έξυπνη Παρέμβαση Εσφαλμένης Αλλαγής Λωρίδας, το Σύστημα Προειδοποίησης Πίσω Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας και η Παρέμβαση Τυφλού Σημείου, ένα στύστημα που προειδοποιεί τον οδηγό όταν ένα αυτοκίνητο μπαίνει στο τυφλό σημείο του πλαϊνού καθρέπτη. Προαιρετικά υπάρχει και ένα ολοκαίνουργιο πακέτο αναβάθμισης N-Design με πολλούς συνδυασμούς χρωμάτων για το αμάξωμα, την οροφή και τον εσωτερικό χώρο, προσαρμόσιμους προφυλακτήρες και πλαϊνά ένθετα που διευρύνουν τα πλαίσια εξατομίσκευης.
Κλείνοντας να σημειώσουμε πως, το καινούργιο Juke θα συνεχίσει να κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland του Ηνωμένου Βασιλείου, ενώ οι πρώτες παραδόσεις στις αγορές της Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, θα πραγματοποιηθούν στα τέλη Νοεμβρίου.
....Ομορφο και μεσα και εξω!!!!! Αλλα και ο κινητηρας των 1000 κυβικων με τους 117 ιππους, πολυ ''βολικος'' για την ελληνικη αγορα. Αυτοι που ψαχνουν για ενα ξεχωριστο design, θα δυσκολευτουν να διαλεξουν μεταξυ Juke και Toyota CH-R ! Aν η τιμη του ξεκιναει κατω απο τα 20.000 euro, νομιζω οτι θα εχει σοβαρη εμπορικη επιτυχια στην χωρα μας.
μονο μ ενα κινητηριο συνολο; 1000λιαρι που ειναι ο 1300 με ταο 130 150 160 αλογα; αυτο με τα 1000ρια τα τρικυλινδρα να κινουν μεγαλα οχηματα ποτε δεν μου γεμισε το ματι
Μου αρέσει πολύ, αλλά μου άρεσε και το προηγούμενο με τον πιο εκκεντρικό του χαρακτήρα και θα προτιμούσα και το νέο να είναι εξίσου εκκεντρικό. Ας είναι όμως είναι εξαιρετικό. Θα ήθελα όμως και ένα μοντέλο με τετρακίνηση και πιο ισχυρό κινητήρα, ας πούμε με 1600 cc και πάνω από 200 ίππους, σε ένα όσο το δυνατό πιο ελαφρύ αμάξωμα.
....Ομορφο και μεσα και εξω!!!!! Αλλα και ο κινητηρας των 1000 κυβικων με τους 117 ιππους, πολυ ''βολικος'' για την ελληνικη αγορα. Αυτοι που ψαχνουν για ενα ξεχωριστο design, θα δυσκολευτουν να διαλεξουν μεταξυ Juke και Toyota CH-R ! Aν η τιμη του ξεκιναει κατω απο τα 20.000 euro, νομιζω οτι θα εχει σοβαρη εμπορικη επιτυχια στην χωρα μας.
μονο μ ενα κινητηριο συνολο; 1000λιαρι που ειναι ο 1300 με ταο 130 150 160 αλογα; αυτο με τα 1000ρια τα τρικυλινδρα να κινουν μεγαλα οχηματα ποτε δεν μου γεμισε το ματι
Ααααααααα.... αυτό είναι όμορφο. Μπουααααααχαχαχαχα!
Μου αρέσει πολύ, αλλά μου άρεσε και το προηγούμενο με τον πιο εκκεντρικό του χαρακτήρα και θα προτιμούσα και το νέο να είναι εξίσου εκκεντρικό. Ας είναι όμως είναι εξαιρετικό. Θα ήθελα όμως και ένα μοντέλο με τετρακίνηση και πιο ισχυρό κινητήρα, ας πούμε με 1600 cc και πάνω από 200 ίππους, σε ένα όσο το δυνατό πιο ελαφρύ αμάξωμα.