Αποκάλυψη: Οι τιμές του νέου Hyundai Tucson στην Ελλάδα
155.693 Επισκέψεις στο άρθρο (30/12/2020)
Μπορεί η ελληνική αντιπροσωπεία της Hyundai να μην έχει ανακοινώσει επίσημα την έλευση του νέου Tucson στη χώρα μας, ωστόσο τα πρώτα μοντέλα έχουν φτάσει στις αντιπροσωπείες και το autotriti.gr ρώτησε και έμαθε για τις τιμές και τις εκδόσεις με τις οποίες θα λαναριστεί η νέα γενιά του κορεατικού SUV.
Σύμφωνα λοιπόν με τις πληροφορίες που δημοσιεύσει αποκλειστικά το autotriti.gr, η νέα γενιά του Hyundai Tucson αρχικά θα λανσαριστεί στη χώρα μας με τρεις ήπια υβριδικές εκδόσεις, δύο βενζίνης (150 και 180 ίππων) και μία ντίζελ (136 ίππων), αλλά και με την υβριδική έκδοση που προσφέρει 230 άλογα. Πάμε να δούμε πιο αναλυτικά τα μοντέλα και τις τιμές έτσι όπως μας τις μετέφεραν, αφού ακόμα δεν υπάρχει κάτι επίσημο από τη μάρκα.
Η έκδοση με τον ήπια υβριδικό 1,6 λίτρων κινητήρα βενζίνης, απόδοσης 150 ίππων, συνδυασμένη με 6άρι μηχανικό κιβώτιο θα τοποθετηθεί στη βάση της γκάμας με κόστος απόκτησης από τις 24.990 ευρώ. Αυτοί που θα θελήσουν να τη συνδυάσουν με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο (DCT) θα δουν το κόστος να ανεβαίνει στις 28.090 ευρώ, ενώ στην έκδοση distinctive θα κοστίζει 30.090 ευρώ. Περνώντας στην έκδοση με τους 180 ίππους, η αρχική τιμή για το μοντέλο με κίνηση στους δύο τροχούς και 6άρι κιβώτιο θα ορίζεται στις 26.590 ευρώ, ενώ το 7άρι αυτόματο κιβώτιο θα συνοδεύεται με 4κίνηση και κόστος από 30.790 ευρώ.
Η τρίτη ήπια υβριδική επιλογή αφορά τον 1,6 λίτρων CRDi ντίζελ κινητήρα με 136 ίππους που συνεργάζεται στάνταρ με 7άρι αυτόματο κιβώτιο, ενώ υπάρχει και η επιλογή 4κίνησης. Η αρχική τιμή του 2κίνητου μοντέλου θα βρίσκεται στις 31.290 ευρώ, ενώ για το 4κίνητο το κόστος θα ξεκινά από 33.590 ευρώ.
Τέλος σε ότι αφορά το υβριδικό Tucson, ο 4κύλινδρος 1,6 λίτρων T-GDI βενζινοκινητήρας «παντρεύεται» με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 44.2 kW και μία μικρή μπαταρία 1,49kWh. Η συνδυασμένη ισχύς ανέρχεται στα 230 άλογα και η κίνηση οδηγείται στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου έξι ταχυτήτων. Η αρχική τιμή του μοντέλου θα ορίζεται στις 35.990 ευρώ, ενώ για την 4κίνητη έκδοση θα ξεκινά από τις 38.490 ευρώ.
Παρακάτω θα βρείτε τον αναλυτικό πίνακα με τις τιμές των εκδόσεων που προσφέρεται το νέο Tucson μέχρι στιγμής στις αντιπροσωπείες της Hyundai. Σημειώστε ότι η ελληνική αντιπροσωπεία της Hyundai συνηθίζει να κάνει γενναίες εκπτώσεις στα μοντέλα της, ενώ δεν αποκλείεται να «τρέξουν» και προωθητικές ενέργειες με το επίσημο λανσάρισμα, που θα κάνουν πιο δελεαστική την αγορά της νέας γενιάς του μικρομεσαίου SUV.
Σίγουρα πρόκειται για μία αναβαθμισμένη πρόταση της Hyundai προφανώς καλοδεχούμενη αλλά σίγουρα και <<αναβαθμισμένη>> τιμολογιακή πολιτική που μπορεί να δικαιολογείται ποιοτικά ΑΛΛΑ μισθολογικά - οικονομικά δεν υπάρχει αντίστοιχη αναβάθμιση στους Έλληνες, οπότε αλλάζει το εύρος του πελατολογίου της Hyundai ( συρρικνώνεται) και θα πρέπει να ανταγωνιστεί κραταιες premium επιλογές / μοντέλα με πιστούς - κολλημένους πελάτες δύσπιστους και απαιτητικούς.....και για να μην περιαυτολογω καλό πχ το niissan skyline (ίσως μάλιστα και καλύτερο) αλλά άλλο το prestige μιας 911 και σίγουρα περισσότερες οι πωλήσεις της.... Hyundai μέχρι σήμερα σήμαινε VFM και μάλιστα πολύ πετυχημένα..... μήπως το χάνει τελικά ??
Η έκδοση των 150 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο βγαίνει μόνο στη βασική έκδοση;
Στην Distinctive θα υπάρχουν τα πλήρη φώτα led μπρος και πίσω. Στις υπόλοιπες φάτε μάτια ψάρια.
Εξαιρετικές τιμές για τον εξοπλισμό που έχουν φτιάξει στις διάφορες εκδόσεις και με το ολόφρεσκο σχέδιο που το διαφοροποιεί απο τα άλλα(αν αρέσει ή οχι είναι υποκειμενικό). Καλό θα ήταν να περάσουν απο αντιπροσωπεία οσοι θέλουν να έχουν άποψη ολοκληρωμένη και να μην κρίνουν απο τον τιμοκατάλογο και μόνο. Αν αγόραζα τώρα θα ήταν στις πρώτες μου επιλογές.
Ακριβούτσικο το 1,6 diesel. Θα μπορούσε να έβγαινε σε χειροκίνητο και να ξεκινούσε πιο χαμηλά. Π. Χ το x trail n connecta είναι 3000 φθηνότερο με 150 ίππους, made in Japan και με μεγαλύτερους χωρους
Ας περιμένουμε και τις μη υβριδικές εκδόσεις, απ' ότι είδα η διαφορά στους ρύπους και στην κατανάλωση είναι μικρή και χωρίς να έχεις το άγχος για την αξιοπιστία του υβριδικού συστήματος πρώτης γενιάς της Hyundai. Επίσης όταν λέτε χειροκίνητο, είναι το κλασικό ή το iMT; Πιστεύω ότι από τους καλύτερους συνδυασμούς θα είναι η έκδοση με βενζίνη 150 ίππων, μη υβριδική με iMT.
Σίγουρα πρόκειται για μία αναβαθμισμένη πρόταση της Hyundai προφανώς καλοδεχούμενη αλλά σίγουρα και <<αναβαθμισμένη>> τιμολογιακή πολιτική που μπορεί να δικαιολογείται ποιοτικά ΑΛΛΑ μισθολογικά - οικονομικά δεν υπάρχει αντίστοιχη αναβάθμιση στους Έλληνες, οπότε αλλάζει το εύρος του πελατολογίου της Hyundai ( συρρικνώνεται) και θα πρέπει να ανταγωνιστεί κραταιες premium επιλογές / μοντέλα με πιστούς - κολλημένους πελάτες δύσπιστους και απαιτητικούς.....και για να μην περιαυτολογω καλό πχ το niissan skyline (ίσως μάλιστα και καλύτερο) αλλά άλλο το prestige μιας 911 και σίγουρα περισσότερες οι πωλήσεις της.... Hyundai μέχρι σήμερα σήμαινε VFM και μάλιστα πολύ πετυχημένα..... μήπως το χάνει τελικά ??
Η έκδοση των 150 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο βγαίνει μόνο στη βασική έκδοση; Στην Distinctive θα υπάρχουν τα πλήρη φώτα led μπρος και πίσω. Στις υπόλοιπες φάτε μάτια ψάρια.
Εξαιρετικές τιμές για τον εξοπλισμό που έχουν φτιάξει στις διάφορες εκδόσεις και με το ολόφρεσκο σχέδιο που το διαφοροποιεί απο τα άλλα(αν αρέσει ή οχι είναι υποκειμενικό). Καλό θα ήταν να περάσουν απο αντιπροσωπεία οσοι θέλουν να έχουν άποψη ολοκληρωμένη και να μην κρίνουν απο τον τιμοκατάλογο και μόνο. Αν αγόραζα τώρα θα ήταν στις πρώτες μου επιλογές.
Ακριβούτσικο το 1,6 diesel. Θα μπορούσε να έβγαινε σε χειροκίνητο και να ξεκινούσε πιο χαμηλά. Π. Χ το x trail n connecta είναι 3000 φθηνότερο με 150 ίππους, made in Japan και με μεγαλύτερους χωρους
Ας περιμένουμε και τις μη υβριδικές εκδόσεις, απ' ότι είδα η διαφορά στους ρύπους και στην κατανάλωση είναι μικρή και χωρίς να έχεις το άγχος για την αξιοπιστία του υβριδικού συστήματος πρώτης γενιάς της Hyundai. Επίσης όταν λέτε χειροκίνητο, είναι το κλασικό ή το iMT; Πιστεύω ότι από τους καλύτερους συνδυασμούς θα είναι η έκδοση με βενζίνη 150 ίππων, μη υβριδική με iMT.