ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Alfa Romeo «χτίζει» τη νέα Giulietta στα ίδια θεμέλια με τη Giulia.

Η δεύτερη γενιά της Giulietta θα είναι για πρώτη φορά πισωκίνητη.

Αποκλειστικό: Πισωκίνητη η νέα Alfa Romeo Giulietta

79.067 Επισκέψεις στο άρθρο (14/3/2019)

Η Alfa Romeo «χτίζει» τη νέα Giulietta σε νέα θεμέλια και με κίνηση πίσω! Και το στοιχείο αυτό από μόνο του αρκεί για να την κάνει, το πιο ξεχωριστό μικρομεσαίο.

What is new
- Δεύτερη γενιά Giulietta
- Με την κίνηση στον πίσω άξονα 
- Έρχεται το 2020

Εννιά χρόνια βρίσκεται στην αγορά η Giulietta και το διάστημα αυτό φαντάζει μεγάλο, ειδικά αν σκεφτούμε τις ιλιγγιώδεις ταχύτητες με τις οποίες κινείται πλέον η αυτοκινητοβιομηχανία και το φρενήρη ρυθμό με τον οποίο ανανεώνονται τα μοντέλα. Το ιταλικό μοντέλο, βέβαια, κρατιέται ακόμη αρκετά καλά απέναντι στον ανταγωνισμό, όμως οι σκέψεις για τη νέα γενιά σαφώς και υπάρχουν. Μάλιστα, δεν θα κρύψουμε πως παραπάνω από πιθανό είνια να δούμε και ένα μικρομεσαίο SUV από την Alfa Romeo, το οποίο για κάποιους ίσως και αποτελέσει τον ουσιαστικό διάδοχο της Giulietta. Μέχρι τότε ας δούμε τι πληροφορίες  και φήμες υπάρχουν για την επόμενη εκδοχή του μικρομεσαίου. 

Σημαντικές αλλαγές
Oι αλλαγές θα είναι πολλές στο νέο μοντέλο, όχι όμως και στο όνομα: η Giulietta θα συνεχίσει κανονικά και στο νέο κεφάλαιο της ιστορίας των μικρομεσαίων Alfa. Κατά τα λοιπά βέβαια οι αλλαγές θα είναι πιο μεγάλες και το βασικό στοιχείο είναι το νέο δάπεδο. Η νέα Giulietta θα στηριχτεί πάνω στην πλατφόρμα Small Wide του FCA Group, πάνω στην οποία έχουν χτιστεί τα Jeep Renegade και Fiat 500X, κάτι που σημαίνει πως θα υπάρχει η δυνότητα μετάδοσης της κίνησης στους πίσω τροχούς. Πρόκειται για μια σημαντική αλλαγή η οποία δείχνει και το πόσο νέα πορεία χαράζει η ίδια η Alfa Romeo. Αξίζει να θυμίσουμε ότι η τρέχουσα Giulietta του 2010, είχε πατήσει επίσης πάνω σε ένα σχεδόν καινούριο δάπεδο, το οποίο είχε κοστίσει δεκάδες εκατομμύρια για να φτιαχτεί. Η Alfa τότε, είχε κάνει ξεχωριστή παρουσίαση για την πλατφόρμα εκείνη και το πώς διαμόρφωνε την οδική συμπεριφορά και το τεχνολογικό προφίλ του μοντέλου. Μόλις στην επόμενη γενιά θα αλλάξουν πάλι όλα. 

Το σημαντικό είναι ότι η αλλαγή στον άξονα της κίνησης θα επηρεάσει και τη σχεδίαση. Οι αναλογίες θα τροποποιηθούν, διότι ο κινητήρας θα τοποθετείται πλέον κατά το διαμήκη άξονα. Το εμπρός καπό θα μεγαλώσει, θα μακρύνει και θα δίνει ένα στιλ περισσότερο αναγνωρίσιμο σε κουπέ σχήματα. Και θα αλλάζουν και οι λεπτομέρειες. Για παράδειγμα: η απόσταση ανάμεσα στην εμπρός κολώνα και τον εμπρός τροχό θα μεγαλώσει και θα φτάνει ή και θα ξεπερνά τους 20 πόντους.

Η οροφή είναι χαμηλή και επίπεδη, ενώ τα φτερά των τροχών είναι όμορφα τονισμένα, χωρίς όμως ακρότητες. Και φτάνουμε στο πάντα κρίσιμο στοιχείο για τη μικρομεσαία Alfa: θα έχει κανονική ή κρυμμένη χειρολαβή στην πίσω πόρτα; Αυτό έκανε η 147, επηρεασμένη από το πρότυπο της θρυλικής 156, αυτό έκανε αργότερα και η Giulietta της νέας εποχής. Εδώ όμως βλέπουμε ότι θα γίνει μια επιστροφή στην «κανονικότητα», με την πίσω χειρολαβή να είναι πλήρως ορατή. 

Τεχνικά: Η μοναδικότητα της πίσω κίνησης 
Η μεταφορά της κίνησης πίσω και το μακρύ εμπρός καπό, θα παραπέμπουν ευθέως στη Σειρά 1 της BMW, η οποία θα μπορούσε να είναι και ο μόνος απευθείας αντίπαλος της νέας Alfa. Ωστόσο, η BMW έχει πάρει τις αποφάσεις της και έτσι η νέα γενιά του «`Ασου» θα πατήσει πάνω στην προσθιοκίνητη αρχιτεκτονική του Mini, οπότε ένα πολύ ωραίο… συγκριτικό τεστ δε θα γίνει πράξη.

Η Giulietta, αν τελικά προχωρήσει στην παραγωγή και δεν νικηθεί από το μικρομεσαίο SUV που προαναφέραμε, θα είναι το μόνο πισωκίνητο μικρομεσαίο και προφανώς η νέα πλατφόρμα, με προσαρμογές στις διαστάσεις και στο βάρος, θα δημιουργεί προοπτικές για μια πραγματικά μοναδική αίσθηση οδήγησης, ευελιξίας και σπορ χαρακτήρα. Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, προφανώς η Giulietta θα ξεκινά χαμηλότερα από ότι η Giulia, με εκδόσεις του «φρέσκου» turbo βενζίνης χωρητικότητας 1,33 λίτρων και του γνώριμου 1,6 λτ. ντίζελ. Βέβαια, στο άνω άκρο της γκάμας, η Giulietta θα μπορεί να πάρει και τον 1.75 κινητήρα που διαθέτει και το σημερινό μοντέλο, αλλά και τα μεγαλύτερα σύνολα κατευθείαν από τη Giulia. Εξάλλου, η Giulietta, με αντιπάλους την αφρόκρεμα των μικρομεσαίων, θα χρειαστεί υψηλές επιδόσεις, ενώ είναι υπέρ της ό,τι θα μπορεί να παρέχει και τετρακίνηση λόγω δαπέδου. Ωστόσο, σε πιο «νηφάλιες» κατευθύνσεις, υπάρχει σχέδιο να ακολουθήσουν και plug-in υβριδικές εκδόσεις αρκετά μετά όμως.

Τώρα, το ότι για πολλούς η πίσω κίνηση περιορίζει λίγο τους χώρους εσωτερικά, είναι σίγουρα κάτι που θα το λάβει υπόψη της η Alfa και θα το φροντίσει. Αν και εκτιμούμε ότι, η αίσθηση στο δρόμο θα είναι τέτοια ώστε τα χωροταξικά κριτήρια θα τα συγχωρεί κανείς εύκολα. 

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL