ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Σχεδίαση με περισσότερες ρευστές γραμμές και καμπύλες για τη νέα γενιά της Mercedes E-Class, σε ένα σχήμα πιο μοντέρνο και δυναμικό από το τωρινό (ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα).
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Σχεδίαση με περισσότερες ρευστές γραμμές και καμπύλες για τη νέα γενιά της Mercedes E-Class, σε ένα σχήμα πιο μοντέρνο και δυναμικό από το τωρινό (ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα).

Αποκλειστικό: Νέα E-Class

8.835 Επισκέψεις στο άρθρο (28/1/2015)

Η επόμενη Mercedes E-Class γεμίζει σε τεχνολογία, γίνεται ακόμη πιο μοντέρνα σχεδιαστικά και έρχεται για να προβάλει περισσότερο από ποτέ τα top χαρακτηριστικά μιας γερμανικής λιμουζίνας.

Με τη νέα γενιά της E-Class η Mercedes θα τονίσει περισσότερο από ποτέ τον high-tech χαρακτήρα της μεγάλης της λιμουζίνας, ενώ παράλληλα πιστή στο πνεύμα της εποχής, θα προσδώσει στην E-Class λιγότερο βάρος, περισσότερες οικολογικές επιλογές, αλλά και πάντα τη γνωστή κορυφαία ποιότητα και άνεση του μοντέλου. Για να καταφέρει όλα τα παραπάνω, η Mercedes θα βασίσει την E-Class πάνω στη νεότερη πλατφόρμα MRA της C-Class, με την απαραίτητη βέβαια αύξηση του μήκους, του πλάτους και των μετατροχίων της. Αναμένεται να υπάρχει επιπλέον και μια έκδοση με μακρύτερο μεταξόνιο, ώστε να ικανοποιηθεί και η κινέζικη αγορά.
Πιο θελκτική σχεδιαστικά
Η πλέον πρόσφατη σχεδιαστική στρατηγική της Mercedes ορίζει περισσότερες καμπύλες και πιο ρευστές γραμμές για τα αμαξώματα όλων των νέων μοντέλων της μάρκας, με την νέα E-Class να ακολουθεί και αυτή αυτόν τον κανόνα, όντας πιο ενδιαφέρουσα σχεδιαστικά από κάθε άλλη φορά. Έτσι, όπως μας δείχνουν και οι κατάσκοποί μας, θα δούμε ένα εμπρόσθιο μέρος με μακρύ και πάλι καπό, το οποίο όμως θα φέρει μεγαλύτερα και πιο στρογγυλεμένα φωτιστικά, προφυλακτήρα με τονισμένες επιφάνειες, αλλά και αρκετό χρώμιο στη μάσκα. Στο πίσω μέρος από την άλλη, τα φωτιστικά μπορεί να μην αλλάζουν δραστικά, όμως η «λείανση» των γωνιών δίνει στην E-Class μια αύρα από τα κορυφαία 4θυρα κουπέ της φίρμας. 
Ελαφρύτερη, με 4 επιλογές αμαξώματος
Το νέο πάτωμα (MRA) πάνω στο οποίο θα βασιστεί η επόμενη E-Class αναμένεται να της προσφέρει μια ελαφριά αύξηση των διαστάσεών της (σήμερα το μήκος βρίσκεται στα 4,879 μέτρα), ενώ από την άλλη, όπως και στη νέα C-Class, αναμένεται να συμβάλει σημαντικά στη μείωση του συνολικού βάρους του γερμανικού μοντέλου. Στόχος εδώ είναι να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου-εκπομπές ρύπων της E-Class, ενώ παράλληλα μέσω της περαιτέρω βελτίωσης της ακαμψίας, να ενισχυθούν και τα οδικά της χαρακτηριστικά. Από πλευράς αμαξώματος, η νέα Mercedes E-Class θα δίνει και πάλι 4 επιλογές στον ιδιοκτήτη της, με την E-Class Coupe και την E-Class Cabrio να μπαίνουν και πάλι στη γκάμα, ως οι πιο σπορτίφ και ξεχωριστές εκδόσεις.
Πλήρης γκάμα και με υβριδικές επιλογές
Η γκάμα των κινητήρων της νέας E-Class θα αποτελείται και πάλι από τις νεότερες εκδόσεις των 1,6 και 1,8 turbo βενζινοκινητήρων της Mercedes, καθώς και το diesel των 2,2 λίτρων. Ωστόσο, από το 2017 δεν αποκλείεται η γερμανική φίρμα να κάνει την έκπληξη και, εκμεταλλευόμενη το νέο πάτωμα, να προσδώσει και στην E-Class τον νέο 3κύλινδρο turbo κινητήρα μικρού κυβισμού που θα εφοδιάσει τότε την C-Class
Στο ακριβώς αντίθετο κομμάτι, οι AMG εκδόσεις θα υπάρχουν και πάλι στην γκάμα, με κορυφαία την E 63 AMG, η οποία θα φέρει τον νέο 4λιτρο V8 με διπλά τούρμπο της Mercedes AMG GT, σε εκδοχή πάνω από 550 ίππων. 
Παράλληλα, για αυτούς που ζητούν την εμφάνιση και οδική συμπεριφορά «AMG» χωρίς να έχουν έναν τόσο extreme κινητήρα, θα υπάρχει και η νέα έκδοση E 450 AMG, με 3λιτρο bi-turbo V6 κοντά στους 370 ίππους. 
Η άποψή μας
Απευθυνόμενη σε ένα κοινό που ψάχνει πολυτέλεια και άνεση στις μετακινήσεις του χωρίς κανένα συμβιβασμό, η επόμενη Mercedes E-Class θα έρθει για να τα προσφέρει για μια ακόμη φορά στο έπακρο. Παράλληλα, και πιστή στο πνεύμα της εποχής, αυτή η E-Class θα είναι η πιο οικονομική και οικολογική στην ιστορία. Χωρίς, σε καμία περίπτωση, να κάνει κάποιον συμβιβασμό στο κύρος που «οφείλει» να παρέχει στον ιδιοκτήτη της.

Η στέισον εκδοχή δεν θα λείψει και πάλι από τη γκάμα, προσφέροντας έναν πιο πρακτικό, αλλά όχι απαραίτητα και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών από την σεντάν (ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα).

Η στέισον εκδοχή δεν θα λείψει και πάλι από τη γκάμα, προσφέροντας έναν πιο πρακτικό, αλλά όχι απαραίτητα και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών από την σεντάν (ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
Citroen