ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η νέα γενιά του Captur θα αναλάβει δύσκολο έργο μετά την σούπερ πορεία του τωρινού μοντέλου. Σχεδιαστικά το νέο Crossover δε θα διαταράξει τους δεσμούς του με το σημερινό αυτοκίνητο.

Νέα μπαταρία, μεγαλύτερη αυτονομία και πιθανώς μια καλύτερη τιμή: το δεύτερης γενιάς Zoe είναι μια πρεμιέρα του 2019 και δείχνει σχεδιασμένο πολύ προσεκτικά.

Αποκλειστικό: Νέο Renault Captur

41.038 Επισκέψεις στο άρθρο (7/6/2019)

Δεύτερη γενιά για το Captur, τo μικρό crossover της Renault. Στόχος φυσικά να συνεχιστεί η εξαιρετική πορεία που διέγραψε το μοντέλο κατακτώντας ουσιαστικά την κλάση στην Ευρώπη.

What is new
- Δεύτερη γενιά Captur 
- Mικρή αύξηση μήκους
- Καλύτερη ποιότητα, μεγαλύτερες οθόνες 
- Πρεμιέρα το 2019
- Νέο Zoe: Αυτονομία 400+ χλμ. 

Η πορεία του Captur είναι εξαιρετική και αυτό φορτώνει με έξτρα βάρος την ευθύνη της αντικατάστασης του για λογαριασμό της Renault. Και, όπως είναι λογικό, η εξέλιξη μιας νέας γενιάς μοντέλου δεν είναι κάτι που γίνεται εν μία νυκτί. Οι Γάλλοι έχουν ήδη βάλει μπρος λοιπόν την ανάπτυξη του νέου μοντέλου, το οποίο θα δούμε να κάνει πρεμιέρα μέσα στο 2019, αν και πιθανότατα προς τα τέλη της χρονιάς. 

Ντιζάιν: με επιρροές από τα πρωτότυπα 
Το Captur είναι στην αγορά από το 2013 ενώ το πρωτότυπο στο οποίο βασίστηκε σχεδιαστικά είναι του 2011. Αρκετός καιρός για ένα όχημα αυτής της τόσο σκληρής κατηγορίας οπότε η αλλαγή είναι απαραίτητη. Οι Γάλλοι έχουν δύο βασικές πηγές έμπνευσης: το πρωτότυπο Symbioz από τη Φρανκφούρτη του 2017 και κατόπιν το νέας γενιάς Clio. Το νέο μικρό μοντέλο το είδαμε πρόσφατα στη Γενεύη και οι πληροφορίες λένε ότι σχεδιαστικά θα επηρεάσει και το νέο Captur. Mια βασική διαφορά στον τομέα της εμφάνισης θα προκύπτει από την αλλαγή στις διαστάσεις αφού το Captur λέγεται ότι από τα 4,12 μέτρα θα ανέβει στα 4,20. Μεγάλος πρωταγωνιστής θα είναι τα εμπρός φώτα με το χαρακτηριστικό «δάκρυ» στο κάτω μέρος τους, φυσικά η μεγάλη μάσκα και το επίσης «γενναιόδωρο» σήμα της εταιρείας στο κέντρο.

Η χρωματική αντίθεση ανάμεσα σε οροφή και αμάξωμα θα συνεχιστεί και στη νέα γενιά του Captur καθώς η εξατομίκευση είναι από τα πιο σημαντικά ζητούμενα στην εν λόγω κλάση. Συνολικά και με βάση την επεξεργασμένη από υπολογιστή φωτογραφία που έχουμε στη διάθεσή μας, διακρίνουμε μια τάση να γίνει λίγο πιο μυώδες το επόμενο Captur και να βγάλει λίγο περισσότερο δυναμισμό προς τα έξω – έστω και διακριτικά. Από πλευράς χώρων, το επίπεδο αναμένεται αρκετά αναβαθμισμένο σε σχέση με σήμερα. 

Εσωτερικό: Στροφή στο digital 
Αξιόλογο το σημερινό Captur σε ό,τι αφορά το εσωτερικό του, ωστόσο στον τομέα των digital χαρακτηριστικών είναι σαφές ότι υπάρχουν μεγάλα περιθώρια. Η Renault το λαμβάνει πολύ σοβαρά υπΆόψη της αυτό και έχει δρομολογήσει αλλαγές στο κόκπιτ. Η στροφή εδώ θα είναι προς την αύξηση των μόνιτορ. Θα υπάρχουν δύο οθόνες συγκεκριμένα στο στιλ του Megane ή, πιο σωστά, στο στιλ του Kadjar στην ανανεωμένη εκδοχή του οποίου η έχει φέρει την κεντρική οθόνη σε έναν πιο ορθολογικό, οριζόντιο προσανατολισμό. Η δεύτερη ψηφιακή επιφάνεια θα είναι εμπρός από τον οδηγό με τη μορφή ενός ψηφιακού πίνακα οργάνων (δε ξέρουμε αν θα είναι στάνταρ ή αν η βασική έκδοση θα έχει κάποιο αναλογικό setup). Πλήρη αναβάθμιση αναμένουμε και στον τομέα των υλικών με περισσότερα μαλακά πλαστικά να βρίσκουν χώρο μέσα στο Captur. 

Από πλευράς τεχνολογίας τα βήματα προόδου αναμένονται εξίσου μεγάλα: οι μέχρι τώρα πληροφορίες αναφέρουν ότι θα μπορεί να τοποθετηθεί ένα προηγμένο, ενεργό σύστημα cruise control το οποίο με τη βοήθεια κάμερας και αισθητήρων θα μπορεί να κρατά τη λωρίδα κυκλοφορίας, να διατηρεί σταθερή την απόσταση με το προπορευόμενο όχημα και γενικά να φτάνει μέχρι ένα επίπεδο ημιαυτόνομης οδήγησης (πιθανότατα επίπεδο 2). Η συμμετοχή του οδηγού θα είναι φυσικά διαρκώς απαραίτητη. 

Τεχνικά: γνώριμα σύνολα, πιθανό το ντίζελ, «ναι» στο υβριδικό
Το μόνο σίγουρο σε ό,τι αφορά τη γραμμή κίνησης του δεύτερης γενιάς Captur είναι η παρουσία των κινητήρων βενζίνης. Αρχικά με το μοτέρ TCe των 3 κυλίνδρων στο 1,0 λίτρο και απόδοση έως 100 ίππους. Από εκεί κι έπειτα θα αναλαμβάνει δράση ο νέος κινητήρας των 1,33 λίτρων ο οποίος πέρα από τα ήδη γνωστά σκαλοπάτια των 140 και 160 ίππων θα λανσάρει και μια έκδοση 115 ίππων. Το χαρτοφυλάκιο στις βενζίνες είναι λοιπόν εξαιρετικά πλούσιο.

Από την άλλη πλευρά οι ντίζελ προτάσεις θα μπορούσαν να στηριχτούν στον 1,5 Blue dCi κινητήρα με 85 και 115 ίππους. Με βάση τα σημερινά δεδομένα θεωρείται πολύ πιθανό να υπάρξουν αυτά τα σύνολα αν και κανείς δε ξέρει μέχρι ποιο βάθος χρόνου θα διατηρηθούν. Το πιο ουσιαστικό νέο στοιχείο αφορά την προσθήκη mild υβριδικής τεχνολογίας με δίκτυο 48 Βολτ μάλιστα, κάτι που θα προκαλέσει αίσθηση στην κατηγορία. Βέβαια, πιο πραγματικό σενάριο μοιάζει ο εσωτερικόςδανεισμός του υβριδικού συνόλου του Clio με το ατμοσφαιρικό μοτέρ 1,6 λτ. και 2 ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν 130 άλογα.

Renault Zoe: το «άλλο» μικρό για το 2019
To 2019 όμως, μπορεί να μας έφερε το νέο Clio και να περιμένουμε το νέο Captur αλλά θα μας δείξει και ένα ακόμη μικρό, λίγο πιο ιδιαίτερο και σίγουρα πιο πολύ φουτουριστικό. Πρόκειται για το Zoe, το οποίο μέσα στο 2019 θα αποκτήσει τη δεύτερη γενιά του και φιλοδοξεί να τα πάει ακόμα καλύτερα διεθνώς όπου πωλείται ήδη εδώ και αρκετά χρόνια. Η Renault σχεδιάζει να αυξήσει λίγο τις εξωτερικές διαστάσεις χωρίς να ξεφύγει από τα όρια της κλάσης των μικρών. Η μπαταρία θα δυναμώσει και θα ανέβει πάνω από τις 41 kWh που είναι σήμερα με στόχο να ανεβάσει φυσικά και την αυτονομία ίσως και πάνω από τα 400 χλμ.. Σήμερα το εύρος της ακτίνας δράσης κυμαίνεται από σχεδόν 160 έως 380 χλμ.. Δε ξέρουμε τι μπορεί να γίνει και με τη φόρτιση η οποία διαρκεί από 1 ώρα και 40 λεπτά (σε ταχυφορτιστή 43 kW) αλλά φτάνει έως και τις 20 ώρες σε οικιακή πρίζα. Σε ό,τι αφορά το ντιζάιν, θα υπάρξουν κάποιες αλλαγές αλλά όχι ριζικές. Στο εξωτερικό οι τιμές ξεκινούν από περίπου 23.000 ευρώ ωστόσο ίσως η τιμή αυτή είναι πιο χαμηλή για το νέο μοντέλο. Πιθανώς το νέο μοντέλο να το δούμε επιτέλους και στην Ελλάδα.  

Mercedes
EGYHSH ELASTIKON