What is new
- 3η γενιά Auris
- Με την πλατφόρμα TNGA
- Ελαφρύτερο και οδηγοκεντρικό
- Ίσως και σε Plug in υβριδική έκδοση
- Αποκάλυψη στη Γενεύη
- Λανσάρισμα έως τα τέλη του 2018
Αυτή είναι η πρώτη ηλεκτρονικά επεξεργασμένη ηλεκτρονική φωτογραφία του νέου Toyota Auris, που μπαίνει στην 3η του γενιά. Θυμίζουμε πως το μικρομεσαίο μοντέλο της Toyota πήρε τη σκυτάλη από τις χάτσμπακ εκδόσεις της Corolla το 2006, όταν και λανσαρίστηκε η πρώτη του γενιά. Το όνομα Corolla συνέχισε μόνο στη σεντάν έκδοση του μικρομεσαίου Toyota, κάτι το οποίο αναμένεται να γίνει και για την περίπτωση του νέου μοντέλου, στην Ευρωπαϊκή αγορά τουλάχιστον.
Νέα πλατφόρμα, νέα σχεδίαση
Από την ηλεκτρονικά επεξεργασμένη κατασκοπευτική φωτογραφία είναι εμφανής η νέα φιλοσοφία στη σχεδίαση. Αυτή έχει σαφώς πιο «καθαρές» γραμμές μιας και η Toyota φαίνεται να αφήνει πίσω την περίεργη εικόνα του πίσω μέρους, για ένα πιο ουδέτερο αντίστοιχο σχεδιασμό που θα ακολουθεί τη γραμμή της οροφής. Το μπροστινό μέρος φαίνεται να ακολουθεί τη λογική του Prius Plug-in με τη χαμηλή γραμμή του αιχμηρού καπό, τους λεπτούς και τραβηγμένους στο πλάι προβολείς και τα χαρακτηριστικά κάθετα φώτα ημέρας στις άκρες του προφυλακτήρα. Θεωρείται δεδομένη η αύξηση των βασικών διαστάσεων του Auris, το οποίο θα διατεθεί μόνο σε 5θυρη και στέισον βάγκον έκδοση, ωστόσο το βάρος θα είναι μικρότερο. Χαμηλότερο θα είναι το ύψος, προς χάρη της αεροδυναμικής, τομέα στον οποίο αναμένεται να δώσει ιδιαίτερο βάρος η Toyota. Το νέο Auris θα βασιστεί στην TNGA πλατφόρμα της Toyota, που λανσαρίστηκε στο Prius και στη συνέχεια γνωρίσαμε στο C-HR. Βασικό χαρακτηριστικό της πλατφόρμας αυτής είναι το περιορισμένο βάρος σε συνδυασμό όμως με τονισμένη ακαμψία. Κρίνοντας από την εμπειρία μας με το εντυπωσιακό C-HR, η χρήση της νέας πλατφόρμας αναμένεται να δώσει στο νέο Auris έναν πιο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα. Η χρήση της TNGA πλατφόρμας σημαίνει επίσης την σίγουρη παρουσία υβριδικής έκδοσης, που θα συνοδεύει τον 1,2 turbo κινητήρα. Eίναι πολύ πιθανό η Toyota να ακολουθήσει την επιλογή που έκανε και στο C-HR για την μη προσφορά diesel έκδοσης. Είναι όμως πολύ πιθανό να έχει για πρώτη φορά Plug-in υβριδική έκδοση με δυνατότητα αμιγούς ηλεκτροκίνησης για περίπου 60 χλμ..
Πιο ποιοτικό και high-tech
Ελάχιστες είναι οι πληροφορίες για την εικόνα της καμπίνας, ωστόσο υπάρχουν κάποιες ενδείξεις σύμφωνα με τις οποίες θα δούμε στο κέντρο του ταμπλό τη μεγάλη οθόνη αφής, που δείχνει να αιωρείται, των Prius και C-HR. Η χρήση ποιοτικών και καλοφινιρισμένων υλικών θεωρείται δεδομένη. H αύξηση του μεταξονίου και του μήκους αναμένεται να βελτιώσει την ευρυχωρία της καμπίνας, αλλά και την χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ το οποίο πρέπει να ξεφύγει από την μετριότητα των 360 λτ. Το επίσημο λανσάρισμα του νέου Auris θα γίνει σε λίγες μέρες στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, ωστόσο το πέρασμά του στις αγορές δεν θα γίνει πριν από το τέλος του 2018.
Προ των πυλών η νέα Supra
Μερικές μέρες μας χωρίζουν από την αναβίωση της Supra, του εμβληματικού ιαπωνικού σπορ μοντέλου, αφού η πολυαναμενόμενη επίσημη παρουσίαση θα γίνει στην εφετινή έκθεση της Γενεύης. Αξίζει να αναφερθεί πως το νέο ιαπωνικό σπορ μοντέλο, το οποίο εξελίχθηκε από κοινού με την BMW, δε θα πωλείται με τα σήματα της Toyota, αλλά με αυτά της Gazoo Racing, όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής του αγωνιστικού-σπορ τμήματος της Toyota, Σιγκέκι Τομογιάμα. Από την ηλεκτρονικά επεξεργασμένη κατασκοπευτική φωτογραφία των συνεργατών μας από το εξωτερικό είναι εμφανής ο σπορ χαρακτήρας του μοντέλου, με το μακρύ εμπρός καπό κάτω από το οποίο θα υπάρχει τοποθετημένος κατά το διαμήκη άξονα ο κινητήρας. Η κίνηση φυσικά θα γίνεται στους πίσω τροχούς, όπως αρμόζει σε ένα πραγματικό σπορ αυτοκίνητο. Σε αντίθεση με το αδελφό μοντέλο, την «ανοιχτή» BMW Ζ4, η νέα Toyota Supra θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με κουπέ αμάξωμα. Εσωτερικές πηγές αναφέρουν πως η νέα Supra θα προσφέρεται σε 4 αποδόσεις, τη βασική Supra, τη Supra GR, τη Supra GR Sport και την κορυφαία Supra GRMN. Αναμένουμε μεγάλη διαφορά όχι μόνο στην απόδοση αλλά και στην τιμή ανάμεσα στις εκδόσεις, ενώ λογικά θα υπάρξουν τροποποιήσεις σε σασί, ανάρτηση, φρένα κ.τ.λ. Κάποιες πληροφορίες κάνουν λόγο ακόμη και για υβριδικό σύστημα κίνησης με κινητήρα βενζίνης της BMW, συνδυασμένο με 1-2 ηλεκτρικά μοτέρ και υπερπυκνωτές για την αποθήκευση της ενέργειας. Η εν λόγω τεχνολογία μάλιστα προέρχεται από το αγωνιστικό TS030 Hybrid. Πάντως, ο Τομογιάμα αποκάλυψε πως η νέα Supra θα ακολουθήσει τη μηχανική φιλοσοφία της προηγούμενης το οποίο μπορεί να μεταφραστεί κάλλιστα σε 6κύλινδρο εν σειρά κινητήρα, διπλό turbo και πίσω κίνηση. Πιθανότατα λοιπόν ο Toμογιάμα να μας προϊδεάζει για τον 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρα της BMW με απόδοση περί τα 335 άλογα. Φήμες θέλουν τη βάση στη γκάμα να αποτελεί ο 4κύλινδρος Twin PowerTurbo της BMW με απόδοση κοντά στα 252 άλογα. Κάποιες άλλες πηγές θέλουν τη Supra διαθέσιμη μόνο με αυτόματο κιβώτιο, ίδιο με αυτό της Ζ4, αλλά με διαφορετική κλιμάκωση. Το βάρος της νέας Supra λέγεται πως θα είναι ανάμεσα στα 1.400 και 1.500 κιλά, με την Gazoo να χρησιμοποιεί ως σημεία αναφοράς τις BMW M4 Coupe και Porsche 911. Η νέα Supra αναμένεται στις αντιπροσωπείες προς τα τέλη του 2018 μαζί με το αδελφό της μοντέλο, την καινούργια εκδοχή της BMW Z4.
Σε αυτή τη φωτογραφία φαίνεται άσχημο αλλά δεν νομίζω ποτέ κανένας να αγόραζε τογιότα για την ομορφιά τους. Η αξιοπιστία ήταν πάντα το δυνατό της χαρτί κάτι που στο υπάρχον γιαρις δεν ισχύει. Το είχα εταιρικό και μου έβγαλε πολλά προβλήματα. Ελπίζω στο καινούργιο να τα έχουν φτιάξει.
Ρε Γιώργο μαλλον ντίζελ θα ηταν
Έχεις δίκιο Nikosbuffon μάλλον diesel θα ήταν.
Σε αυτή τη φωτογραφία φαίνεται άσχημο αλλά δεν νομίζω ποτέ κανένας να αγόραζε τογιότα για την ομορφιά τους. Η αξιοπιστία ήταν πάντα το δυνατό της χαρτί κάτι που στο υπάρχον γιαρις δεν ισχύει. Το είχα εταιρικό και μου έβγαλε πολλά προβλήματα. Ελπίζω στο καινούργιο να τα έχουν φτιάξει.