Όσο κι αν φαίνεται περίεργο, για τη σχεδίαση του ID.4 γνωρίζουμε ήδη αρκετά. Κι αυτό γιατί όταν έκανε πρεμιέρα στη Φρανκφούρτη το ID.3, ακριβώς δίπλα ήταν και ένα πρωτότυπο το οποίο θα οδηγήσει στο τελικό ID.4. Το αμάξι εκείνο, ήταν το ID.Next. Το όχημα αυτό θα το δούμε ως ΙD.4 σε τελική μορφή την ερχόμενη ¶νοιξη. Μάλιστα δε θα μείνει μοναχοπαίδι, καθώς θα αποκτήσει και δύο αδέρφια: από πλευράς Skoda και SEAT φυσικά. Και εκτός ομίλου όμως: καθώς η Ford έχει αγοράσει τα δικαιώματα χρήσης της τεχνολογίας για ένα ευρωπαϊκό μοντέλο ηλεκτρικό που ετοιμάζει με ορίζοντα το 2022.
Η γραμμή κίνησης θα είναι πάντα ίδια και η VW φαίνεται να έχει διαβάσει εδώ πολύ καλά τις ανάγκες του κοινού. Με τρία διαφορετικά μεγέθη μπαταριών 45, 58 και 80 κιλοβατώρες θα παρέχεται αυτονομία 330, 420 και 550 χλμ..
Σε ό,τι αφορά τον εσωτερικό κόσμο του μοντέλου, εκτός από χώρο, θα διαθέτει και πλήρως ψηφιακό χαρακτήρα. Κι επειδή, η μονάδα του κλιματισμού έχει περάσει πια στο εμπρός διαμέρισμα του πλασίου, μένει αρκετός χώρος στην καμπίνα ώστε να τοποθετηθεί εμπρός από τον οδηγό ένα τεράστιο head-up display το οποίο μαζί με ένα virtual σύστημα πλοήγησης θα μπορεί να προβάλει τα βέλη της κατεύθυνσης πάνω στο δρόμο.
H Mυστική Πρεμιέρα
Στα φώτα της ράμπας στην Φρανκφούρτη πριν από λίγους μήνες, ήταν ο πρωταγωνιστής το ID.3. Δίπλα του όμως, σκεπασμένο με ένα ελαφρύ καμουφλάζ, ήταν το ID.Next ή αλλιώς αυτό που περιμένουμε να ονομαστεί ID.4. H επίσημη πρεμιέρα θα γίνει τον ερχόμενο Μάρτιο.
H άποψή μας
Σίγουρα αυτά τα SUV δε θα ταιριάξουν σε όλους, αλλά ακόμα και όσοι θέλουν να καλύψουν μεγάλες αποστάσεις θα μπορούν εδώ να το κάνουν αξιοπρεπώς. Πρέπει να προσθέσουμε και τα πλεονεκτήματα της ηλεκτρικής πλατφόρμας με τεράστιους χώρους και συναρπαστικές τεχνολογίες.