Στο εμπρός τμήμα, η εικόνα θα θυμίζει έντονα το T-Cross, το καπό όμως ενδέχεται να είναι πιο χαμηλό και πιο δυναμικά διαμορφωμένο.
Αποκλειστικό: Nέο VW Nivus
13.704 Επισκέψεις στο άρθρο (1/2/2020)
Μια νέα, πιο αθλητική πρόταση ετοιμάζει η VW για τη μικρή κατηγορία των SUV. To νέο αδελφάκι του T-Cross θα έχει σχήμα κουπέ και ίσως να έχει ήδη και όνομα.
Νέες πληροφορίες και νέο υλικό για το πίσω μέρος: το «Nivus» ή T-Sport όπως μπορεί να το δούμε εμείς θα έχει απότομο τελείωμα της οροφής του και έναν ωραίο συνδυασμό από γωνίες και καμπύλες.
Είναι περιττό να τονίζουμε πόσο σημαντική είναι η κλάση των SUV για τη σημερινή αυτοκινητοβιομηχανία. Σε κάθε επίπεδο μεγέθους, σε κάθε σκαλοπάτι της οικονομικής κλίμακας αλλά και σε κάθε χαραμάδα που μπορεί να βρει κανείς ανάμεσα σε παραδοσιακές ή μη κατηγορίες, θα (πρέπει να) υπάρχει οπωσδήποτε κάποιο SUV.
Το ότι υπάρχει, για παράδειγμα, το T-Cross, αυτό δε σημαίνει ότι, η VW έχει ολοκληρώσει την παρουσία της στη μικρή κατηγορία των SUV. Υπάρχει περιθώριο και για άλλη πρόταση.
H κουπέ στιγμή του T-Cross Το θέμα βέβαια εμείς το παρακολουθούμε εδώ και πολύ καιρό και επανερχόμαστε τώρα με νέο υλικό και νέα φωτογραφία σχετικά με το πίσω μέρος του οχήματος, το οποίο θα είναι και το πιο ενδιαφέρον με δεδομένο ότι θα πρόκειται ουσιαστικά για μια κουπέ παραλλαγή του T-Cross.
Ας τα πάρουμε όμως όλα από την αρχή. Η ίδια η Volkswagen σκέφτεται ένα νέο B-SUV, το οποίο θα σχεδιαστεί μεν στη Βραζιλία αλλά προορίζεται για την παγκόσμια αγορά. Οι πηγές μας στη Γερμανία μάλιστα, αναφέρουν ότι από το 2021 η παραγωγή θα γίνεται στην Ευρώπη. Και για να είμαστε πιο συγκεκριμένοι, αυτό θα ανατεθεί στο εργοστάσιο του Polo στην Παμπλόνα, στην Ισπανία. Εκεί παράγεται εξάλλου και το T-Cross. Πρόκειται επί της ουσίας για ένα SUV Coupe το χρονοδιάγραμμα του οποίου σε ό,τι αφορά τις αγορές της Ευρώπης προβλέπει λανσάρισμα περίπου στα τέλη του 2021 ή αρχές του 2022.
Δεν ήταν λοιπόν καθόλου δύσκολο για τη VW να ψάξει ποια κατηγορία τη συμφέρει να ασχοληθεί. Πρόκειται για αυτό το σχέδιο το οποίο στη Λατινική Αμερική το ξέρουν ήδη από τα μέσα του 2019 ως New Urban Coupe. Mάλιστα, στις αρχές Δεκέμβρη του 2019, στη Βραζιλία, η VW έδειξε και ένα teaser σχετικά με το νέο μοντέλο – μια φωτογραφία, η οποία διαγράφει το περίγραμμα του νέου μοντέλου και δείχνει ότι και οι δικές μας πληροφορίες, από τους Γερμανούς κατασκόπους-συναδέλφους μας, είναι στο σωστό δρόμο. Ακόμα πιο σημαντικό είναι ότι, στο νότιο ημισφαίριο έχουν ήδη και ένα όνομα στα χέρια τους: το «Nivus».
Οι δικές μας επαφές στη Γερμανία, το έχουν υιοθετήσει κι εκείνες μάλιστα, χωρίς αυτό να συνεπάγεται κάτι οριστικό και επίσημο. Aυτό δεν αναιρεί το όνομα «T-Sport» το οποίο συνεχίζει να είναι πολύ πιθανό και σίγουρα πιο ταιριαστό με την ονομασία και των υπολοίπων SUV της VW στην ευρωπαϊκή αγορά. Ως βάση για το νέο μοντέλο θα λειτουργήσει το T-Cross, το οποίο έχει ήδη δείξει ότι, ένα αυτοκίνητο δεν είναι απαραίτητο να είναι μεγάλο για να είναι και αληθινά ώριμο. Με μήκος σχεδόν στα 4,1 μέτρα παρέχει τόσο χώρο σχεδόν όσο ένα Golf ενώ κινείται ουδέτερα και άνετα στο δρόμο.
Το T-Sport από την άλλη πλευρά, θα δείχνει ίσως λίγο πιο μακρύ και θα πρέπει να καλύψει το -όποιο- κενό υπάρχει ανάμεσα σε T-Cross και T-Roc και πιθανώς και από εκεί έως το Tiguan. Oι Insiders θεωρούν βέβαιο ότι, οι διαστάσεις θα είναι πιο κοντά στη λογική ενός Audi Q2. Aυτό αναμένεται να δώσει έξτρα δυναμισμό και μια premium λογική στη φόρμα του νέου μικρού VW.
Aπό το T-Cross στο T-Sport
Φυσικά, για να γίνει η μετάβαση από το T-Cross στο T-Sport, η δουλειά δε θα είναι ιδιαίτερα δύσκολη. Η οροφή θα πέσει λίγο πιο χαμηλά πίσω, η γραμμή των παραθύρων θα είναι λίγο πιο ανοδική και τα πίσω φώτα θα είναι πιο λεπτά και πιο σπορ αισθητικής. Βασικό στοιχείο: η γέφυρα που θα ενώνει μεταξύ τους τα δύο πίσω φώτα, γνωστή ήδη μεν από το T-Cross, αλλά εδώ θα έχει μια λίγο διαφορετική υλοποίηση. Μικρές διαφορές θα υπάρχουν και στο πλαϊνό τμήμα, όπου οι πληροφορίες αναφέρουν πιο τονισμένα φτερά, σχεδόν σαν σε Audi. Θα έλεγε κανείς ότι, το T-Sport θα προσπαθεί να μοιάσει στο νέο Audi Q3 Sportback σε ό,τι αφορά τη μοδάτη εμφάνισή του. Στο εμπρός μέρος ωστόσο, η εικόνα θα έχει ελάχιστες διαφορές σε σχέση με τα υπόλοιπα μικρά SUV της VW. Όπως εξάλλου και σε τεχνικό επίπεδο. Η VW θα εφοδιάσει το νέο μοντέλο με τρικύλινδρους κινητήρες βενζίνης και ντίζελ με την ισχύ να φτάνει τους 150 ίππους. Για τετρακίνηση, ούτε λόγος.
Κι αν αναρωτιέστε, τι θα κάνει η VW με την ηλεκτρική έκδοση; Η απάντηση είναι «τίποτα», διότι δεν υπάρχει τέτοιο πλάνο. Ένα μικρό ηλεκτρικό SUV από το Βόλφσμπουργκ δεν πρόκειται να το δούμε πριν το 2022 κι αυτό φυσικά θα αφορά τη γκάμα των I.D μοντέλων.
Η άποψή μας
Απόλυτα λογική η κίνηση της VW να ενισχυθεί στην κατηγορία των μικρών SUV. Εκεί είναι τέτοια η ζήτηση, ώστε όσες προτάσεις και να έχει να δώσει κανείς στο κοινό, δείχνουν ποτέ να μην είναι αρκετές. Ή τέλος πάντων, καμία εταιρεία δε θα έλεγε όχι σε κάτι περισσότερο.