Η Toyota αντίθετη στην ηλεκτροκίνηση ετοιμάζει αυτοκίνητα για petrolheads
Με φουσκωμένο κουστούμι και εμφάνιση βγαλμένη από ράλι
Η Toyota δεν έχει ανακοινώσει αλλαγές στα κινητήρια σύνολα
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Η Toyota αντίθετη στην ηλεκτροκίνηση ετοιμάζει αυτοκίνητα για petrolheads
Παρά την στροφή προς την ηλεκτροκίνηση πολλών μαρκών ανά τον κόσμο, η Toyota φαίνεται να μην θέλει να ακολουθήσει το ρεύμα, δημιουργώντας αυτοκίνητα που θα αγαπούσε ο κάθε petrolhead. Αυτή τη φορά, φήμες διαδόθηκαν, ότι το σπορ τμήμα της ιαπωνικής εταιρείας, Gazoo Racing Division ετοιμάζει τη νέα γενιά της Toyota GR Corolla. Πάνω σε αυτές τις φήμες, πάτησαν πολλοί ανεξάρτητοι σχεδιαστές για να δημιουργήσουν τις δικές του εκδοχές του hot hatchback. Ένας από αυτούς και ο Theottle, ο οποίος δημιούργησε μια μπαρουτοκαπνισμένη έκδοση της.
Με φουσκωμένο κουστούμι και εμφάνιση βγαλμένη από ράλι
Ξεκινώντας από την εμφάνιση, το σχέδιο του Theottle αποτελεί μια «τουμπανιασμένη» έκδοση της GR Corolla, η οποία θυμίζει αυτοκίνητο που αγωνίζεται στο WRC. Το hot hatchback της Toyota, αναμένεται να έχει μπροστινό μέρος με μεγάλους, τετραγωνισμένους αεραγωγούς, οι οποίοι θα συνδέονται με την γρίλια παρομοιάζοντας την αίσθηση κουρτίνας. Σε άλλα χαρακτηριστικά της μάσκας, το intercooler βρίσκεται σε κοινή θέα, τα φωτιστικά σώματα είναι μυτερά και συνδέοντα με αεραγωγούς, οι οποίοι φαίνονται σαν ρουθούνια, ενώ τέλος το μοντέλο αναμένεται να διαθέτει αεραγωγούς και στο καπό, αλλά και πίσω από τους εμπρός τροχούς. Προς τα πίσω, το αμάξωμα στο σχέδιο διαθέτει καμπύλες για καλύτερη αεροδυναμική απόδοση, ενώ στο πίσω μέρος, η Corolla εξοπλίζεται με μια μεγάλη σπορ αεροτομή και έναν αεροδυναμικό διαχύτη με δυο απολήξεις της εξάτμισης.
Η Toyota δεν έχει ανακοινώσει αλλαγές στα κινητήρια σύνολα
Ακόμα η Toyota κρατάει κλειστά τα χαρτιά της όσον αφορά τα κινητήρια σύνολα, αφού ακόμα δεν έχει ανακοινώσει εάν αυτά θα αλλάξουν. Για την ιστορία, η τωρινή Toyota GR Corolla, εξοπλίζεται με ένα τρικύλινδρο τούρμπο κινητήρα, ο οποίος παράγει 304 PS και 400 Nm ροπής, ενώ συνεργάζεται με ένα οχτατάχυτο αυτόματο ή εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και τετρακίνηση.