Με ξεχωριστό design, νέα πλατφόρμα, βελτιωμένη αεροδυναμική και νέο υβριδικό σύστημα, αναμένεται μέχρι το τέλος της χρονιάς το 4ης γενιάς Toyota Prius.
Αποκλειστικό: Toyota Prius IV
7.344 Επισκέψεις στο άρθρο (23/4/2014)
Δείτε την κατασκοπευτική εικόνα και διαβάστε τις αποκλειστικές πληροφορίες που διαθέτουμε για την 4η γενιά του Toyota Prius, η οποία επιχειρεί μια –σχεδόν- οριστική ρήξη με το παρελθόν της.
Το Toyota Prius είναι το μοντέλο που ουσιαστικά δημιούργησε τη «μόδα» των υβριδικών οχημάτων. Σήμερα, 18 χρόνια μετά την πρώτη του γενιά, η Toyota έχει σχεδόν έτοιμο το 4ο Prius. Το αυτοκίνητο, δεν έχει αποκαλυφθεί ακόμη, ωστόσο αναμένεται αυτό να συμβεί πολύ σύντομα αφού μέχρι τα τέλη του έτους το νέο Prius θα βρίσκεται στην εκθέσεις της Toyota ανά τον κόσμο. Εμείς, με τη βοήθεια των κατασκόπων μας, σας παρουσιάζουμε το πώς θα είναι η εξωτερική εμφάνιση του νέου μοντέλου, αλλά και όλες τις πληροφορίες για αυτό.Νέα σχεδίαση για ακόμη καλύτερη αεροδυναμικήΣτη νέα γενιά του Prius, το πιο χαρακτηριστικό νέο στοιχείο θα είναι οι αλλαγές στη σχεδίαση του αμαξώματός του, οι οποίες θα γίνουν με στόχο τη βελτίωση της αεροδυναμικής. Έτσι, το Prius θα αποκτήσει μια επαναστατική ιδιαίτερα χαμηλή «μύτη», χωρίς εισαγωγές, που θα το βοηθήσουν να βελτιώσει τη ροή του αέρα. Παράλληλα, τα εμπρόσθια φωτιστικά έρχονται μικρότερα σε διαστάσεις και με οριζόντια διαμόρφωση, ώστε να προσδώσουν μια πιο «αγριεμένη» εμφάνιση. Περνώντας στο πλάι και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, δεν θα δούμε μεγάλες αλλαγές, ενώ και το χαρακτηριστικό τελείωμα της οροφής θα παραμένει. Για το εσωτερικό τέλος, αναμένουμε αλλαγές που έχουν να κάνουν με τη βελτίωση της εργονομίας, όπως π.χ. τη μεταφορά του πίνακα οργάνων μπροστά από τον οδηγό, έναντι της κεντρικής κονσόλας που βρίσκεται σήμερα.Το πρώτο στη νέα παγκόσμια πλατφόρμαΗ Toyota έχει εξελίξει και έχει έτοιμη μια νέα παγκόσμια πλατφόρμα (Toyota New Global Architecture-TNGA), η οποία θα βοηθήσει στη μείωση του βάρους όλων των μοντέλων που θα τη «φορέσουν». Το νέο Prius, θα είναι λοιπόν το πρώτο μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας που θα πατήσει πάνω σε αυτή την πλατφόρμα, με τη μείωση του βάρους του να ωφελεί μια σειρά από τομείς, μεταξύ των οποίων και την κατανάλωση. Στο ίδιο μοτίβο θα έλθει και το υβριδικό σύστημα κίνησης του αυτοκινήτου, το οποίο θα φέρει ένα νέο βενζινοκινητήρα με χαμηλότερες τριβές και βελτιστοποιημένη καύση, ο οποίος σε συνδυασμό και με το νέο ηλεκτροκινητήρα, αναμένεται να συνδυάσει την περισσότερη ισχύ, με την ακόμη χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Αντίστοιχα στο κομμάτι των μπαταριών, αναμένουμε αλλαγές ώστε από τη μια να μειωθεί το βάρος, ενώ από την άλλη να είναι σε θέση να αποθηκεύσουν ακόμη περισσότερη ενέργεια.