Το πρωτότυπο Volkswagen ID.2all θα πραγματοποιήσει απόψε (15/3) την επίσημη πρεμιέρα του, κάνοντας την προεπισκόπηση ενός μελλοντικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης που θα κοστίζει λιγότερο από 25.000 ευρώ, ενώ ταυτόχρονα θα μας δείξει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας!
Το πλάνο της Volkswagen είναι βασισμένο στον εξηλεκτρισμό της γκάμας της. Στο πλαίσιο αυτό η γερμανική φίρμα θα κάνει απόψε (15/3) το επόμενο βήμα παρουσιάζοντας ένα νέο πρωτότυπο που θα αφορά το επόμενο μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης που ετοιμάζει. Παράλληλα το νέο concept, η ονομασία του οποίου είναι Volkswagen ID.2all , θα χρησιμεύει και ως μοντέλο για να παρουσιάσει στο κοινό τη νέα σχεδιαστική γλώσσα που θα υιοθετήσουν τα μελλοντικά ηλεκτρικά της μάρκας.
Ψηφιακό σχέδιο για το πως θα μπορούσε να μοιάζει το VW ID.2all.
Οι πληροφορίες αυτές αποκαλύφθηκαν μετά από δηλώσεις του επικεφαλής της Volkswagen και έρχονται ως συνέχεια των πληροφοριών αλλά και των φημών που έχουν ακολουθήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα το μοντέλο. Βάζοντας τις πληροφορίες που γνωρίζουμε σε μία σειρά, όταν το πρωτότυπο Volkswagen ID.2all προσφερθεί ως μοντέλο παραγωγής στις αγορές, κάτι που θα συμβεί το 2026, θα βρίσκεται κάτω από το πρόσφατα ανανεωμένο ID.3. Θα είναι το πιο προσιτό ηλεκτρικό στην γκάμα της VW και θα έχει κόστος κάτω των 25.000 ευρώ.
Ποικιλία μπαταριών και επίπεδα αυτονομίας
Αναμένεται να κατασκευαστεί στη νέα έκδοση MEB Entry της ανανεωμένης πλατφόρμας MEB-Plus που διαθέτει μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) με υποστήριξη για ισχύ φόρτισης 200 kW. Από κει και πέρα, η πιο προσιτή έκδοση θα μπορούσε να εξοπλίζεται με μπαταρία χωρητικότητας 30kWh με αυτονομία σχεδόν 200 χιλιομέτρων, η μεσαία έκδοση με μπαταρία 45kWh και αυτονομία στα 300 χιλιόμετρα περίπου, ενώ δεν αποκλείεται να δούμε και μπαταρία 57 kWh για αυτονομία άνω των 320 χιλιομέτρων. Σε κάθε περίπτωση η Volkswagen υπολογίζει να προσφέρει το μοντέλο παραγωγής με διαφορετικά μεγέθη μπαταριών, για να μπορέσει να κάνει το ηλεκτρικό της προσιτό σε πολλά διαφορετικά... πορτοφόλια.
Με στοιχεία από τα άλλα ID μοντέλα
Τo ΙD.2all, όπως μπορείτε να δείτε στις ψηφιακές εικόνες, θα έχει σαφείς ομοιότητες όσον αφορά στην σχεδίασή του με τα υπόλοιπα μοντέλα της ID γκάμας, όπως για παράδειγμα τα ID.3 και ID.4. To μήκος του λέγεται πως θα είναι όμοιο με αυτό του T-Cross (λίγο πάνω από τέσσερα μέτρα), ενώ οι φήμες κάνουν λόγο πως η Volkswagen θα μπορέσει να προσφέρει χώρους στο εσωτερικό, αντίστοιχους με αυτούς του μεγαλύτερου T-Roc!
Στη Βαρκελώνη η κατασκευή του
Όταν το ID.2 μπει στη γραμμή παραγωγής το πιθανότερο είναι ότι θα κατασκευαστεί στην Ισπανία, πιθανότατα στη Βαρκελώνη, στο εργοστάσιο της SEAT όπου θα αναλάβει την κατασκευή των αντίστοιχων μικρών ηλεκτρικών μοντέλων των SEAT και Skoda.