ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οδηγούμε τα νέα Skoda Enyaq Coupe iV & iV RS
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδηγούμε τα νέα Skoda Enyaq Coupe iV & iV RS

18.185 Επισκέψεις στο άρθρο (17/3/2022)

Με σπορτίφ σχεδίαση, ιπποδύναμη έως 300 άλογα, αυτονομία μέχρι 544 χλμ. και με προίκα την κορυφαία ποιότητα κατασκευής και τους χώρους του SUV μοντέλου, το ηλεκτρικό Enyaq Coupe iV είναι πλέον η ναυαρχίδα των ηλεκτρικών Skoda.

Skoda Enyaq Coupe: Το e-tron της Skoda

Μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα του ηλεκτρικού Enyaq, η Skoda προχώρησε στο λανσάρισμα και της coupe εκδοχής του. Κληρονομώντας όλα τα στοιχεία του SUV μοντέλου, το Enyaq Coupe πρόσθεσε στη συνταγή και την πιο πικάντικη σχεδίαση, για να δημιουργήσει ένα ακόμα πιο ελκυστικό αποτέλεσμα. Το AutoΤρίτη βρέθηκε στην Τοσκάνη για την επίσημη παρουσίασή του, αλλά και της σπορ RS έκδοσης (η πρώτη ηλεκτρική RS). Spoiler alert: το νέο μοντέλο αποτελεί μία εξαιρετική περίπτωση ηλεκτρικού.


Τo Enyaq Coupe διατηρεί ένα προβλέψιμο και ασφαλές προφίλ, με τα ηλεκτρονικά να λειτουργούν με καλά αντανακλαστικά σε κάθε περίπτωση.

Τo Enyaq Coupe διατηρεί ένα προβλέψιμο και ασφαλές προφίλ, με τα ηλεκτρονικά να λειτουργούν με καλά αντανακλαστικά σε κάθε περίπτωση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με πιο εκφραστικό και ελκυστικό σχεδιασμό

Το Enyaq Coupe βασίζεται στη σπονδυλωτή πλατφόρμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων MEB του ομίλου Volkswagen και στην ουσία πατάει πάνω στην 5θυρη έκδοση, διαφοροποιώντας το κομμάτι από την δεύτερη κολώνα και πίσω, όπου και η οροφή παίρνει κλίση για να συγχωνευτεί με την πίσω πόρτα και το αιχμηρό της άκρο. Έτσι, παρά το γεγονός ότι σε σύγκριση πάντα με το SUV μοντέλο έχει μήκος μόλις 2,5 εκ. παραπάνω (4.673 με 4.649 χλστ.) καταφέρνει να αποκτήσει κουπέ αναλογίες.

Μάλιστα λόγω της νέας σχεδίασής του, ο ήδη εξαιρετικός αεροδυναμικός συντελεστής Cd έχει βελτιωθεί περαιτέρω, φτάνοντας στο 0,234, με αποτέλεσμα να κερδίζει σε ηλεκτρική αυτονομία.

Παρατηρώντας το λοιπόν στο parking το αεροδρομίου πριν ακόμη πάρουμε στα χέρια μας τια κλειδιά, το συναίσθημα που μας έβγαλε ήταν ενός μοντέλου με έντονη προσωπικότητα και άκρως γοητευτικών αναλογιών. Σε αυτό βέβαια βοηθάει και η φιμέ πανοραμική γυάλινη οροφή, η οποία διατίθεται στάνταρ. Όπως φυσικά και το προαιρετικό Crystal Face, όπου οι κάθετες νευρώσεις της μάσκας της φωτίζονται από 131 LED σε συνδυασμό με τα Matrix φώτα.

Ακόμα πιο εντυπωσιακή η έκδοση RS, με δυναμικό μπροστά σπόιλερ, πλήθος μαύρων σχεδιαστικών λεπτομερειών και την απ' άκρη σ' άκρη κόκκινη ανακλαστική λωρίδα στο πίσω μέρος. Στα συν τέλος και το εντυπωσιακό χρώμα Mamba Green.

Με την γνωστή ποιότητα και άνετο για τους ψηλούς

Με αυτονομία έως 544 χλμ. και σε έκδοση RS με 299 ίππους

Ήσυχο και απόλυτα ασφαλές, αδρεναλίνη από το RS

Η γνώμη μας

Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS