Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

ΜG Cyberster: Ένα εντυπωσιακό roadster με σούπερ επιδόσεις

 Σχολιάστε 
4.722 Επισκέψεις στο άρθρο (11/7/2024)
Με τις πόρτες α λα Lamborghini, το Cyberster τραβάει τα βλέμματα και εντυπωσιάζει
6 Φωτογραφίες »

Με τις πόρτες α λα Lamborghini, το Cyberster τραβάει τα βλέμματα και εντυπωσιάζει

Μπορεί το MG HS να έχει περισσότερο εμπορικό ενδιαφέρον, ωστόσο τις καρδιές μας έκλεψε το Cyberster, τόσο λόγω εμφάνισης, όσο και λόγω της εμπειρίας μας στην πίστα του φεστιβάλ.


To 4.535 χλστ. αμάξωμα φέρει αναδιπλούμενη υφασμάτινη οροφή (μαύρη ή κόκκινη) και ιδιαιτέρως εντυπωσιακά LED φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος
6 Φωτογραφίες »

To 4.535 χλστ. αμάξωμα φέρει αναδιπλούμενη υφασμάτινη οροφή (μαύρη ή κόκκινη) και ιδιαιτέρως εντυπωσιακά LED φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος


Ξεκινώντας από τη σχεδίαση, το Cyberster είναι ένα σύγχρονο διθέσιο roadster με έμπνευση από το βρετανικό παρελθόν της φίρμας και πιο συγκεκριμένα στο MGB ή το MG TF. To 4.535 χλστ. αμάξωμα φέρει αναδιπλούμενη υφασμάτινη οροφή (μαύρη ή κόκκινη) και ιδιαιτέρως εντυπωσιακά LED φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος, ενώ στο μπροστινό μέρος ξεχωρίζει το μυώδες καπό, αλλά και οι τέσσερις αεραγωγοί, δύο στις άκρες του προφυλακτήρα και δύο χαμηλά στο κέντρο. Συνολικά το Cyberster βγάζει κάτι το εκλεπτυσμένο, το δυναμικό και το νοσταλγικό, που στην όψη εύκολα σε ξεγελάει ότι πρόκειται για μοντέλο γνωστής σπορ μάρκας, ειδικά όταν ανοίγουν οι πόρτες προς τα πάνω, θυμίζοντας supercar.

Με ψηφιακή καμπίνα εστιασμένη στον οδηγό

Στο εσωτερικό τώρα, πίσω από το σπορ τιμόνι ο πίνακας οργάνων έχει 3 οθονες, 1 μπροστά και 2 στο πλάι. Τις πλαϊνές αυτές οθόνες τις ελέγχεις από το τιμόνι, ενώ στο κέντρο του ταμπλό η κονσόλα κατεβαίνει προς τα κάτω αγκαλιάζοντας τον οδηγό και ενσωματώνοντας την κάθετη οθόνη του infotaimnet. H πλειοψηφία των πάνελ της καμπίνας είναι ντυμένη με δέρμα, ενώ φέρει και νίκελ διακοσμητικά χαρακτηριστικά, σε ένα τελικό αποτέλεσμα που χαρακτηρίζεται κομψό και πολύ οδηγοκεντρικό.

«Στρίβοντας» με το Cyberster

Βέβαια την αδρεναλίνη θα τη νιώσεις όταν ξεκινήσει να επιταχύνει το roadster και ο ηλεκτροκινητήρας σε κολλήσει στην πλάτη του καθίσματος (3,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα). Να αναφέρουμε πως Cyberster θα προσφέρεται με δύο κινητήρια σύνολα. Μια πισωκίνητη έκδοση με τα 335 άλογα, ενώ τα κορυφαίο Cyberster φέρει και ένα δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στον μπροστά άξονα, με συνολική απόδοση 544 ίππων και 727 Nm ροπής.

Μπορεί να λείπει ο ήχος των μετάλλων όταν πιέζεται το δεξιό πεντάλ, ωστόσο τα χλμ. στο κοντέρ μαζεύονται πριν το καταλάβεις και ακαριαία πρέπει να «πέσεις» στα φρένα για να μη χάσεις τη στροφή. Έπειτα θα σκεφτείς με ποιο τρόπο θα μπεις στη στροφή. Θα κρατήσεις την αγωνιστική γραμμή, θα προσπαθήσεις να παίξεις με την τοποθέτηση ή το γκάζι για να ανοίξεις την ουρά, είναι δική σου επιλογή. Το Cyberster έχει καλά κρατήματα και το τιμόνι θα δώσει τη σωστή εντολή άμεσα, όμως σε κάθε περίπτωση δεν είναι αγωνιστικών προδιαγραφών. Παράλληλα μπορεί να μιλάμε για μια σπορτίφ κατασκευή, ωστόσο σε κάθε απότομη αλλαγή πορείας, δεν θα πρέπει να ξεχνάς πως όσο και αν δεν του φαίνεται το βάρος φέρνει αδράνεια, οπότε χρειάζεται η απαιτούμενη προσοχή στο χειρισμό. Ναι ήταν απολαυστική και γεμάτη αδρεναλίνη η εμπειρία και μπορεί το Cyberster να είναι φτιαγμένο για το δρόμο, αλλά και στην πίστα τα πήγε περίφημα. 

Σελίδα 1Αποστολή στο φεστιβάλ ταχύτητας Goodwood για τα 100 χρόνια της MG
Σελίδα 2ΜG Cyberster: Ένα εντυπωσιακό roadster με σούπερ επιδόσεις
Σελίδα 3Το νέο MG HS
AutoΤριτη
SEAT XENOIASTOI