ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Νικητές του 35ου Ράλλυ Κένταυρος αναδείχθηκαν οι Γιώργος Αναπολιωτάκης-Αλέκος Χαλκιαδάκης (Seat Ibiza Kit Car, C2-A7KC).
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Νικητές του 35ου Ράλλυ Κένταυρος αναδείχθηκαν οι Γιώργος Αναπολιωτάκης-Αλέκος Χαλκιαδάκης (Seat Ibiza Kit Car, C2-A7KC).

35ο Ράλλυ Κένταυρος (+video)

3.421 Επισκέψεις στο άρθρο (7/6/2016)

Το ασφάλτινο Ράλλυ Κένταυρος επέστρεψε με ιδανικό τρόπο στο ημερολόγιο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, με έναν αγώνα που συνδύασε πλούσιο θέαμα με έντονο συναγωνισμό και είχε ως νικητές τους Γιώργο Αναπολιωτάκη-Αλέκο Χαλκιαδάκη (Seat Ibiza Kit Car, C2-A7KC).

Το 35ο Ράλλυ Κένταυρος, διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο «Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου» (Λ.Α.Β.) στις 4-5 Ιουνίου και αποτέλεσε τον 4ο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, όντας παράλληλα ο πρώτος φετινός αγώνας του θεσμού σε ασφάλτινη επιφάνεια. Επίκεντρο ήταν ως είθισται η πόλη του Βόλου, με τον Τεχνικό Έλεγχο, την πανηγυρική εκκίνηση και τον τερματισμό να διεξάγονται στον χώρο που στεγάζεται το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Η διοργάνωση, είχε στο πλευρό της και τις τοπικές αρχές, αφού το 35ο Ράλλυ Κένταυρος τελούσε υπό την αιγίδα του Δ.Ο.Ε.Π.Α.Π.-ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ του Δήμου Βόλου και της ΠΕ Μαγνησίας, ενώ σημειώνεται πως υποστηρικτής ήταν επίσης ο ο Δήμος Ζαγοράς-Μουρεσίου, με τις ειδικές διαδρομές του αγώνα να περνούν σε ποσοστό 80 τοις εκατό, εντός των ορίων του.
Ο αγώνας συγκέντρωσε 36 συμμετοχές που διακρίνονταν για την ποιότητά τους, καθιστώντας τις προβλέψεις για την έκβαση του αποτελέσματος, ιδιαίτερα δύσκολες. Τα πληρώματα, αγωνίστηκαν την Κυριακή 5 Ιουνίου σε 3 γνωστές ειδικές διαδρομές που βρίσκονται στο πανέμορφο Πήλιο (Αλυκόπετρα, Καράβωμα, Κισσός) οι οποίες διεξήχθησαν από δύο φορές έκαστη. Μετά από μάχες και πολλές εναλλαγές στην κατάταξη, νικητές του 35ου Ράλλυ Κένταυρος αναδείχθηκαν οι Κρητικοί Γιώργος Αναπολιωτάκης-Αλέκος Χαλκιαδάκης (Seat Ibiza Kit Car, C2-A7KC), οι οποίοι βρίσκονταν διαρκώς στη μάχη της νίκης και σημείωσαν σε δύο περιπτώσεις τον ταχύτερο χρόνο σε ειδικές διαδρομές. Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Κυπελλούχοι Ασφάλτου Νίκος Καρπάνος-Δημήτρης Καρπάνος (Mitsubishi Lancer EVO X, C2-N4), που διατήρησαν σταθερό ρυθμό και απέφυγαν τα προβλήματα σε έναν αγώνα με μεγάλο ανταγωνισμό. Στο βάθρο των νικητών ανέβηκαν επίσης οι Λευτέρης Αλυγιζάκης-Μιχάλης Χατζηδάκης (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4), που πέτυχαν 3 φορές τον ταχύτερο χρόνο σε ειδικές διαδρομές και θα είχαν διεκδικήσει τη νίκη, αν δεν είχαν χάσει περίπου 30 δευτερόλεπτα στην εναρκτήρια ειδική διαδρομή του αγώνα, εξαιτίας ενός τετ-α-κε. 
Μια θέση πιο πίσω βρέθηκαν οι Παναγιώτης Καμπύλης-Μάριος Τσαούσογλου (Skoda Fabia S2000, C1-S2000), ενώ την εξάδα συμπλήρωσαν τα δύο κορυφαία πληρώματα της Κατηγορίας F2, δηλαδή της κατηγορίας των δικίνητων αυτοκινήτων. Νικητές στην F2 και πέμπτοι στη γενική κατάταξη, πλασαρίστηκαν οι Πρωταθλητές F2 2015 Γιάννης Πλάγος-Aλκης Ρέντης (Honda Civic Type-R, C3-A7) στην πρώτη μόλις εμφάνιση του οδηγού με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, επικρατώντας ταυτόχρονα και στην Κατηγορία C3, παρά το πρόβλημα με τα φρένα του αυτοκινήτου τους.Την πρώτη εξάδα της γενικής κατάταξης συμπλήρωσαν οι Χρήστος Παραβάντης-Δημοσθένης Παραβάντης (Peugeot 106 S16, C5-A6) που επέστρεψαν στους αγώνες μετά από καιρό, επικρατώντας στην Κατηγορία C5. Την τριάδα της F2 συμπλήρωσαν οι Κρητικοί Δημήτρης Κτιστάκης-Μανώλης Κτιστάκης (Peugeot 306, C3-A7), που ολοκλήρωσαν στην 7η θέση της γενικής κατάταξης, ενώ στην 8η θέση τερμάτισαν τελικά οι Στέφανος Καμιτσάκης-Σπύρος Κολτσίδας (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4), που βρίσκονταν επικεφαλής έως και την 4η ειδική διαδρομή του αγώνα έχοντας σημειώσει μία φορά τον ταχύτερο χρόνο σε ειδική διαδρομή, προτού ένα πρόβλημα με το τούρμπο του αυτοκινήτου, τους κοστίσει σε χρόνο και τους ρίξει πίσω στη γενική κατάταξη. Τέλος, στην Κατηγορία C6 νικητές αναδείχθηκαν οι τοπικοί Σταμάτης Μιχαήλ-Γρηγόρης Κορίνθιος(Peugeot 106 S16, C6-N2). 
Ανάμεσα στους άτυχους, συγκαταλέγονται οι Γιώργος Φιλιππίδης-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) και Βασίλης Βελάνης-Γιάννης Βελάνης (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) που ταξίδεψαν στον Βόλο όντες στις δυο πρώτες θέσεις της βαθμολογίας του πρωταθλήματος, όμως αμφότερα τα πληρώματατέθηκαν εκτός, από έξοδο και πρόβλημα στο διαφορικό, αντίστοιχα. 
Το 35ο Ράλλυ Κένταυρος έκανε δυναμική επάνοδο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, αφού τόσο το καθαρά αγωνιστικό μέρος, με τον έντονο συναγωνισμό και τις αγαπημένες ειδικές διαδρομές όσο και το εξωαγωνιστικό απέδειξαν του λόγου το αληθές. Το διάλειμμα για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ δε θα διαρκέσει πολύ, αφού τα πληρώματα θα περάσουν ξανά σε χωμάτινες επιφάνειες, ενόψει του Ράλλυ Φθιώτιδος, που είναι ο επόμενος γύρος του θεσμού και έχει προγραμματιστεί για τις 25-26 Ιουνίου.


Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Κυπελλούχοι Ασφάλτου, Νίκος Καρπάνος-Δημήτρης Καρπάνος (Mitsubishi Lancer EVO X, C2-N4).

Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Κυπελλούχοι Ασφάλτου, Νίκος Καρπάνος-Δημήτρης Καρπάνος (Mitsubishi Lancer EVO X, C2-N4).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
TURANZA 6 DOKIMH