Η Porsche έχει μπει για τα καλά στον τομέα της ηλεκτροκίνησης παρουσιάζοντας ολοένα και περισσότερα ηλεκτρισμένα μοντέλα. Αυτό όμως απ ότι φαίνεται δεν είναι αρκετό, τουλάχιστον μέχρι στιγμής, για να αγγίξει το πιο δημοφιλές μοντέλο της μάρκας, την 911.
Η είδηση αυτή προέκυψε έπειτα από δηλώσεις που έκανε ο επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της μάρκας Frank-Steffen Walliser, ο οποίος μίλησε σε εκπρόσωπους βρετανικών μέσων ενημέρωσης. Το αφεντικό της Porsche-Motorsport όταν ρωτήθηκε επ` αυτού είπε εν ολίγοις πως δεν είναι ιδιαίτερα «ζεστός» στην ιδέα της ανάπτυξης είτε ενός υβριδικού είτε ενός πλήρως ηλεκτρικού μοντέλου του πιο εικονικού αυτοκινήτου της Porsche, της 911.
Αυτό έγινε ακόμα πιο σαφές καθώς ο Walliser χρησιμοποίησε εκφράσεις όπως θα παλέψει για να αφήσει την 911 με βενζινοκινητήρα, ενώ σχολίασε επίσης πως το συγκεκριμένο μοντέλο θα είναι το τελευταίο όχημα της Porsche που θα δει μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του να κατασκευάζεται! Σημείωσε μάλιστα πως αυτό ίσως συμβεί κάποια στιγμή μετά το 2030.
Τα λόγια αυτά έχουν ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον, καθώς έρχονται σε αντίθεση με τις φήμες που έχουν υπάρξει για την παρουσία της ηλεκτρικής ισχύς στην τρέχουσα γενιά, κάτι που θα συνέβαινε από το 2022. Αξίζει να σημειωθεί πως οι ανησυχίες του Walliser επικεντρώνονται γύρω από την προσθήκη πολύ μεγάλου βάρους στην 911, λέγοντας πως τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης πρέπει να είναι μέρος του βασικού σχεδιασμού του οχήματος και όχι να προστίθεται ως έξτρα εκδόσεις μετά την κυκλοφορία του μοντέλου.
Το τι θα συμβεί εν τέλει κανείς δεν μπορεί να το προδικάσει, ωστόσο όπως φαίνεται η 911 έχει ένα ισχυρό σύμμαχο εντός των τειχών της εταιρείας για να διατηρήσει τους κινητήρες καύσης.