Mπορεί η Αston Martin να έχει ανακοινώσει πως το νέο της υπερ-αυτοκίνητο με όνομα Valkyrie να διατεθεί σε μόνο 150 μονάδες, ωστόσο η βρετανική μάρκα ισχυρίζεται πως εάν ήθελε, θα μπορούσε να πουλήσει πολλά περισσότερα.
Ο CEO της Aston Martin Αndy Palmer σε δηλώσεις που έκανε παραδέχτηκε ότι η φίρμα υποτίμησε την ζήτηση που θα μπορούσε να έχει ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Ο ίδιος είπε: «Όταν συζητούσαμε για την παραγωγή της Valkyrie, σκεφτόμασταν πως θα φτιάχναμε 24 ή 59 αυτοκίνητα. Μετά είπαμε ότι ίσως να πουλήσουμε 100 αυτοκίνητα άρα καλό θα ήταν να κατασκευάσουμε 150. Τότε κατάλαβα πως θα μπορούσαμε να πουλήσουμε 5 και 6 φορές περισσότερες Valkyrie και το μετανιώνω. Είναι οδυνηρό γιατί ένα από τα πράγματα που έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου είναι ότι όταν λέμε πως θα λανσάρουμε 150 αυτοκίνητα, να μην κάνουμε 151. Είναι σημαντικό να κρατάς τις υποσχέσεις σου στους πελάτες που σου δίνουν μια επιταγή με μεγάλο ποσό. Πρέπει να ανταποκριθείς στις προσδοκίες τους».
Ενώ ο Palmer παραδέχτηκε πως η μάρκα θα είχε πολύ πιο σημαντικά οικονομικά οφέλη εάν είχε κατασκευάσει περισσότερες από 900 Valkyrie, ο ίδιος επέμεινε πως η Valkyrie δεν κατασκευάστηκε με σκοπό να βγάλει χρήματα η φίρμα λέγοντας: «Kάθε πλάνο αναγέννησης χρειάζεται μια σημαία και η Valkyrie παίζει αυτόν τον ρόλο».
Η Aston Martin λέγεται πως επέλεξε μέσα από πολλά κριτήρια τους πελάτες οι οποίοι θα έχουν την δυνατότητα να αγοράσουν τις 150 Valkyrie. Ένας από τους όρους της πώλησης είναι να μην πουλήσουν το αυτοκίνητο μέχρι να περάσουν 12 μήνες από την ημερομηνία αγοράς.