Ότι οι κινητήρες των Toyota Supra είναι άκρως ανθεκτικοί το γνωρίζαμε... ότι έχουν την ιδιότητα της «αθανασίας» το διαπιστώνουμε.
«Αθάνατη» Toyota Supra
16.100 Επισκέψεις στο άρθρο (24/5/2016)
Οι περισσότεροι βενζινοκινητήρες έχουν περιορισμένη διάρκεια ζωής, όσο καλή χρήση κι αν τους γίνεται. Αυτή τη Supra όμως θα την ζήλευαν μέχρι και τα… ταξί ή τα φορτηγά μεταφορών με τον αριθμό χλμ. που έχει στο οδόμετρο της.
Το γεγονός ότι ο ατμοσφαιρικός εξακύλινδρος, σε σειρά, κινητήρας των 3,0 λίτρων με τον κωδικό 2JZ-GE (2JZ-GTE είναι ο τουρμπάτος) αντέχει σε οποιαδήποτε κακουχία και βελτίωση έχει διαπιστωθεί στο πέρασμα των χρόνων, όμως μέχρι τώρα δεν είχαμε συναντήσει κάτι παρόμοιο.
Το αξιοπερίεργο είναι ότι η συγκεκριμένη Supra έχει διανύσει όλα αυτά τα χιλιόμετρα με το ίδιο μοτέρ, με τον ιδιοκτήτη της να δηλώνει πως ο κινητήρας δεν έχει «ανοιχτεί» ποτέ, ενώ όπως τονίζει δεν υπάρχει ίχνος σκουριάς στο αμάξωμα και το σασί της.
Για την ιστορία θυμίζουμε, πως η ατμοσφαιρική έκδοση της Supra, με τον 2JZ-GE είχε ιπποδύναμη 220 άλογα, σε σχέση με τα 320 άλογα της τουρμπάτης με τον 2JZ-GTE.
Η Toyota Supra έχει στο οδόμετρο της, με τον ίδιο κινητήρα, 837.000 χιλιόμετρα ή αλλιώς 520.000 μίλια.
Μπράβο του ιδιοκτήτη. Ξεπερνα κάθε όριο. Τα περισσοτερα που εχω δει προσωπικα σε βενζινοκινητο χωρις να ανοιχτει καθόλου το καπακι ειναι σε BMW 523 του 2001 που ειχε αγγιξει τα 430.000 χλμ αλλα δουλευε πολυ σε Εθνικη οδο και ειχε πολυ σχολαστικη συντηρηση.
Άντεξε γιατί η Συναρμολόγηση έγινε στην Ιαπωνία και όχι στην Τουρκία μπράβο στον ιδιόκτητη που το κράτησε σε άψογη κατασταση
Μπράβο του ιδιοκτήτη. Ξεπερνα κάθε όριο. Τα περισσοτερα που εχω δει προσωπικα σε βενζινοκινητο χωρις να ανοιχτει καθόλου το καπακι ειναι σε BMW 523 του 2001 που ειχε αγγιξει τα 430.000 χλμ αλλα δουλευε πολυ σε Εθνικη οδο και ειχε πολυ σχολαστικη συντηρηση.