Full υβριδική Corolla, diesel Peugeot 308 ή mild hybrid Audi A3;
Με αφορμή την έλευση του εντυπωσιακού νέου Peugeot 308 κοντράρουμε τη diesel έκδοσή του με το premium, ήπια υβριδικό και αντίστοιχης τιμής Audi A3, αλλά και την full υβριδική, best seller της κατηγορίας, Toyota Corolla. Τι καταφέρνουν στην πράξη και ποιο σε τελική ανάλυση είναι καλύτερη επιλογή σήμερα;
Diesel, full υβριδικό ή premium;
Το νέο Peugeot 308 ήρθε με σκοπό να ταράξει τα νερά της μικρομεσαίας κατηγορίας, όχι μόνο με τις καινοτομίες και τις premium βλέψεις του, αλλά και με τη διατήρηση κεκτημένων όπως οι diesel κινητήρες. Η Toyota, από την άλλη, έχει βάλει εδώ και καιρό στην άκρη το diesel προτείνοντας το full υβριδικό σύστημά της που προσφέρει ανάλογη οικονομία, χωρίς τα προβλήματα από την καύση του… μαύρου χρυσού, ενώ τέλος η Audi από την άλλη προσφέρει το Α3, το προπομπό μοντέλο των premium μικρομεσαίων, στη βασική βενζινοκίνητη έκδοση με τον 1,0 TFSI κινητήρα, αυτόματο κιβώτιο και ήπια υβριδική τεχνολογία. Ακολουθεί μία εναλλακτική αντιπαράθεση με στόχο να βρεθούν τα πλεονεκτήματα της κάθε πρότασης.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Εμφάνιση: Ξεχωρίζει το νέο 308
Μακρύτερο και φαρδύτερο από το προηγούμενο, το νέο Peugeot 308 των 4,367 μ. είναι ομολογουμένως εντυπωσιακό σε εμφάνιση, συνδυάζοντας την κομψότητα και το δυναμισμό σε ένα σύνολο, που ξεχωρίζει από μακριά. Το Α3 από την πλευρά του έχει ξεφύγει από το μουντό παρελθόν του και έχει γίνει άκρως ελκυστικό στο μάτι. Έχει το πιο compact αμάξωμα (4,343 μ.) και προβάλλει περισσότερο το δυναμισμό, χάρη στη χαμηλή γραμμή του καπό, στα έντονα πλαϊνά νεύρα και στους τονισμένους θόλους. Η Toyota Corolla ξεχωρίζει με τον αρμονικό συνδυασμό των έντονων γραμμών και των καμπύλων στο μήκους 4,30 μ. αμάξωμα, που ξεχωρίζει ακόμη περισσότερο στις εκδόσεις που προσφέρει διχρωμία αμαξώματος.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »