10 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Κινητήρες, κατανάλωση & οδική συμπεριφορά
48.784 Επισκέψεις στο άρθρο (20/3/2021)
Κινητήρες-Επιδόσεις: Συνδυάζει τις επιδόσεις με τον ραφιναρισμένο χαρακτήρα
Αυτονομία -Φόρτιση – Κατανάλωση: Με έξυπνο σύστημα διαχείρισης της ενέργειας
Η μπαταρία ιόντων λιθίου του Audi A3 40 TFSI e έχει χωρητικότητα 13 kWh και προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 55 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, με την μέση κατανάλωση καυσίμου να μην ξεπερνά τα 5,6 λτ./100 χλμ. και τις 7,5 kWh συνδυαστικά. Αυτό που έχει ιδιαίτερη σημασία είναι πως μέσω του συστήματος διαχείρισης e-tron, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ποια πηγή ενέργειας θα χρησιμοποιήσει ανάλογα με τις ανάγκες του. Έτσι μπορεί να το αφήσει στην αυτόματη υβριδική λειτουργία όπου αξιοποιεί ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης το φορτίο της μπαταρίας, να επιλέξει να χρησιμοποιεί αποκλειστικά την ηλεκτρική ενέργεια των μπαταριών του, να διατηρήσει το φορτίο των μπαταριών του για μετέπειτα αστική χρήση, ή να φορτίσει την μπαταρία χρησιμοποιώντας ως γεννήτρια το θερμικό μοτέρ, αυξάνοντας βεβαίως σημαντικά την μέση κατανάλωση βενζίνης (σ.σ. σε αυτήν την περίπτωση η κατανάλωση σχεδόν διπλασιάζεται). Ο ενδεδειγμένος τρόπος φόρτισης των μπαταριών είναι η εγκατάσταση σε πρίζα με χρόνο φόρτισης περίπου 6 ώρες σε κοινή οικιακή πρίζα ή περίπου 4 ώρες σε πρίζα ισχύος 3,7 kW.
Στο δρόμο: Ευχάριστο με σπορ χαρακτήρα
Στο δρόμο η πρώτη εντύπωση που σου δίνει το Audi A3 40 TFSI e S Line, είναι πως είναι αρκετά σφιχτό θυμίζοντας σε απόσβεση την έκδοση S3. Αυτό βεβαίως οφείλεται στην επιλογή της πιο σκληρής ανάρτησης, ώστε να αντισταθμιστεί το αυξημένο του βάρος και τα αρνητικά επακόλουθά του σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, με το A3 και σε αυτή του την έκδοση να τα καταφέρνει περίφημα. Είναι σταθερό και ευθύβολο ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες, ενώ προσφέρει και πολύ καλή οδηγική αίσθηση στον οδηγό που θα θελήσει να το πιέσει σε δρόμο με στροφές. Εκεί εξαργυρώνει με τον καλύτερο τρόπο τον περιορισμό της άνεσης από την ανάρτηση, αφού αυτή (με άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω), διαχειρίζεται αποτελεσματικά τις όποιες τάσεις προκαλεί το επιπλέον βάρος περιορίζοντας την αδράνεια σε οριακές καταστάσεις. Το ευχάριστο οδηγικό του προφίλ συμπληρώνεται από τα εξαιρετικά σε απόδοση και αίσθηση φρένα.
Η γνώμη μας
Το Audi A3 και σε αυτή του την έκδοση είναι ένα εντυπωσιακά πλήρες αυτοκίνητο της premium κατηγορίας που δικαιολογεί απόλυτα την αυξημένη του τιμή. Σε αυτή συμπεριλαμβάνεται η ούτως η άλλως ακριβή τεχνολογία που χρησιμοποιεί, η εξαιρετική εκτέλεση της και ο συνδυασμός της με τον γενικότερο χαρακτήρα του αυτοκινήτου ωστόσο, προσφέρονται δωρεάν.
+ Εμφάνιση, premium χαρακτήρας, τεχνολογία, κατανάλωση, ηλεκτρική αυτονομία, ποιότητα κατασκευής, στιβαρότητα καμπίνας, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, οδική συμπεριφορά και αίσθηση
- Βάρος, άνεση ανάρτησης, χώρος αποσκευών, τιμή
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το Plug-In Hybrid Audi A3 40 ΤFSI e χρησιμοποιεί για την κίνησή του έναν βενζινοκινητήρα 1,4 λίτρων TFSI απόδοσης 150 ίππων και τον συνδυάζει με έναν ηλεκτροκινητήρα 80 ΚW, με τη συνολική απόδοση του συνόλου να ανέρχεται στους 204 ίππους και στα 350 Nm ροπής που περνούν στους εμπρός τροχούς μέσω ενός κιβωτίου 6 σχέσεων διπλού συμπλέκτη (S Tronic). Η πολιτισμένη λειτουργία είναι το κύριο χαρακτηριστικό όλων των παραπάνω χαρακτηριστικών με τον θόρυβο να γίνεται αισθητός μόνο σε κάθε βίαιη επιτάχυνση και εφόσον λειτουργεί ηλεκτρικά, αφού τότε ο θερμικός κινητήρας αναγκάζεται να ανεβάσει στροφές. Οι επιδόσεις είναι πολύ καλές παρά τα 1.635 κιλά του, με 7,2 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα, ενώ αντίστοιχα εξαιρετικές είναι και οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις.Αυτονομία -Φόρτιση – Κατανάλωση: Με έξυπνο σύστημα διαχείρισης της ενέργειας
Η μπαταρία ιόντων λιθίου του Audi A3 40 TFSI e έχει χωρητικότητα 13 kWh και προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 55 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, με την μέση κατανάλωση καυσίμου να μην ξεπερνά τα 5,6 λτ./100 χλμ. και τις 7,5 kWh συνδυαστικά. Αυτό που έχει ιδιαίτερη σημασία είναι πως μέσω του συστήματος διαχείρισης e-tron, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ποια πηγή ενέργειας θα χρησιμοποιήσει ανάλογα με τις ανάγκες του. Έτσι μπορεί να το αφήσει στην αυτόματη υβριδική λειτουργία όπου αξιοποιεί ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης το φορτίο της μπαταρίας, να επιλέξει να χρησιμοποιεί αποκλειστικά την ηλεκτρική ενέργεια των μπαταριών του, να διατηρήσει το φορτίο των μπαταριών του για μετέπειτα αστική χρήση, ή να φορτίσει την μπαταρία χρησιμοποιώντας ως γεννήτρια το θερμικό μοτέρ, αυξάνοντας βεβαίως σημαντικά την μέση κατανάλωση βενζίνης (σ.σ. σε αυτήν την περίπτωση η κατανάλωση σχεδόν διπλασιάζεται). Ο ενδεδειγμένος τρόπος φόρτισης των μπαταριών είναι η εγκατάσταση σε πρίζα με χρόνο φόρτισης περίπου 6 ώρες σε κοινή οικιακή πρίζα ή περίπου 4 ώρες σε πρίζα ισχύος 3,7 kW.
Στο δρόμο: Ευχάριστο με σπορ χαρακτήρα
Στο δρόμο η πρώτη εντύπωση που σου δίνει το Audi A3 40 TFSI e S Line, είναι πως είναι αρκετά σφιχτό θυμίζοντας σε απόσβεση την έκδοση S3. Αυτό βεβαίως οφείλεται στην επιλογή της πιο σκληρής ανάρτησης, ώστε να αντισταθμιστεί το αυξημένο του βάρος και τα αρνητικά επακόλουθά του σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, με το A3 και σε αυτή του την έκδοση να τα καταφέρνει περίφημα. Είναι σταθερό και ευθύβολο ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες, ενώ προσφέρει και πολύ καλή οδηγική αίσθηση στον οδηγό που θα θελήσει να το πιέσει σε δρόμο με στροφές. Εκεί εξαργυρώνει με τον καλύτερο τρόπο τον περιορισμό της άνεσης από την ανάρτηση, αφού αυτή (με άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω), διαχειρίζεται αποτελεσματικά τις όποιες τάσεις προκαλεί το επιπλέον βάρος περιορίζοντας την αδράνεια σε οριακές καταστάσεις. Το ευχάριστο οδηγικό του προφίλ συμπληρώνεται από τα εξαιρετικά σε απόδοση και αίσθηση φρένα.
Η γνώμη μας
Το Audi A3 και σε αυτή του την έκδοση είναι ένα εντυπωσιακά πλήρες αυτοκίνητο της premium κατηγορίας που δικαιολογεί απόλυτα την αυξημένη του τιμή. Σε αυτή συμπεριλαμβάνεται η ούτως η άλλως ακριβή τεχνολογία που χρησιμοποιεί, η εξαιρετική εκτέλεση της και ο συνδυασμός της με τον γενικότερο χαρακτήρα του αυτοκινήτου ωστόσο, προσφέρονται δωρεάν.
+ Εμφάνιση, premium χαρακτήρας, τεχνολογία, κατανάλωση, ηλεκτρική αυτονομία, ποιότητα κατασκευής, στιβαρότητα καμπίνας, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, οδική συμπεριφορά και αίσθηση
- Βάρος, άνεση ανάρτησης, χώρος αποσκευών, τιμή