Κλασική συνταγή με το μέλλον undercover ή φουλ του φουτουριστικού; A3 και Prius δίνουν απαντήσεις.
Audi A3 e-tron vs Toyota Prius
11.520 Επισκέψεις στο άρθρο (10/2/2017)
Προπομποί των ηλεκτρικών - Τα υβριδικά που μπαίνουν στην πρίζα είναι ότι πιο κοντινό υπάρχει αυτή τη στιγμή στα ηλεκτρικά, γιατί μπορούν να κινηθούν αμιγώς ηλεκτρικά για κάποια χιλιόμετρα. Παρακάτω συγκρίνουμε δύο αντιπροσωπευτικές προτάσεις του είδους.
Το ότι στο μέλλον τα ηλεκτρικά οχήματα θα κατακλύσουν τους δρόμους δεν είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας, αλλά απτή πραγματικότητα. Δεν είναι τυχαίο που οι ηλεκτρικές προτάσεις των κατασκευαστών πληθαίνουν, ενώ δεν αποκλείεται στο μέλλον τα ηλεκτρικά οχήματα να είναι φθηνότερα και από αυτά με κινητήρες εσωτερικής καύσης! Ακούγεται υπερβολικό, όμως αν βάλετε κάτω ότι η κατασκευή τους είναι πιο απλή, σε σχέση με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, όταν θα αποκτήσουν δικές τους γραμμές παραγωγής μπορεί να είναι φθηνότερα!
Για να φτάσουμε όμως σε εκείνο το σημείο πρέπει πρώτα να περάσουμε από το σημείο στο οποίο βρισκόμαστε τώρα, αυτό των υβριδικών, και συγκεκριμένα των hybrid plug-in που αποτελούν την ηλεκτρική μετεξέλιξή τους. Πρακτικά, τα Hybrid plug-in βασίζονται στην φιλοσοφία των υβριδικών, δηλαδή ένας ηλεκτροκινητήρας υποβοηθά ένα βενζινοκινητήρα, ενώ κατά το φρενάρισμα η κινητική ενέργεια «γυρίζει πίσω» στη μπαταρία, όμως έχουν μεγαλύτερες μπαταρίες και μπορούν να φορτίσουν και στην πρίζα, που σημαίνει πως μπορούν να διανύσουν περισσότερα χιλιόμετρα (από ό,τι ένα Hybrid) αμιγώς με ηλεκτρική ενέργεια. Σε σχέση, όμως, με ένα ηλεκτρικό όχημα έχουν μικρότερη αυτονομία. Για παράδειγμα, ενώ με ένα mainstream ηλεκτρικό μπορείς να κάνεις γύρω στα 200 χιλιόμετρα με μία φόρτιση, με ένα plug-in hybrid το εύρος περιορίζεται στα 50 χλμ. Παρακάτω, λοιπόν, συγκρίνουμε δύο plug-in υβριδικά οχήματα, των οποίων η ηλεκτρική αυτονομία είναι στα 50 χιλιόμετρα. Πρόκειται για το Audi A3 e-tron και Toyota Prius Plug-in.
Ετσι οπως τα εχετε βαλει μαζι στη φωτο δειχνουν το μεν Prius σαν να εχει ερθει απο το μακρινο μελλον και το a3 σαν να εχει ερθει απο την εποχη των ...δεινοσαυρων! :))))
Greys οταν γραφεις κατι, πριν το γραψεις, να το σκεφτεσε καλα, γιατι γινεσαι ρεζιλι! Οδηγησες το Prius Plug-in πριν κυκλοφορησει; Που; Στην Toyota Ιαπωνιας; Σε πηρε ο Toyoda παρεα και πηγατε να το οδηγησετε; Ελεος με μερικους που τα ξερετε ολα και τα γραφετε κιολας για να κανετε τους καμποσους! Και μη το συγκρινεις με το απλο Prius! Εδω μιλαμε για το Plug-in! Η συναρμογη των πλαστικων στο Prius το απλο που οδηγησες που ακριβως σε προβληματισε; Θα συμφωνησω με τον Japan 日本 旗 για τη φωτογραφια οτι το Prius plug-in ειναι απο το μελλον ενω το A3 ειναι απο τους δεινοσαυρους που εχει να αλλαξει 10 χρονια τωρα και δε διαφερει σε τιποτα με ολα τα Α3 που κυκλοφορουν στο δρομο! Περι της φορτιστης, autotriti, να σχολιασω μονο κατι τελευταιο, το Prius, φορτιζει τις μπαταριες και απο τον ηλιο κατι που δε κανει το Α3, οποτε γενικα οι χρονοι ειναι υποκειμενικοι! Αν το εχω ολη μερα κατω απο την ηλιο το Α3 θα παραμεινει αφορτιστο ενω το Prius θα εχει φορτισει εστω και ενα μερος των μπαταριων του, δωρεαν!
Υπαρχει καποιος που θα βαλει διπλα διπλα τεχνολογια 20ετιας που πρωτοεμφανιστηκε απο την toyota στα υβριδικα και τωρα ερχεται συνεπικουρουμενη με αυτη των ηλεκτροκινητων και την αντιστοιχη της audi που ειναι σε νηπιακο επιπεδο...τον παλιο και γνωστο με τον νεο και αβγαλτο? Να μην κανουμε λογο για την οπτικη εικονα που αποκομιζεις μεταξυ Prius-Α-3 που μεταξυ τους μοιαζει χαοτικη η διαφορα βλεποντας το ιαπωνικο να ερχεται ραφιναρισμενο και υπερ-συγχρονο και το γερμανικο με εικονα 15-20 χρονων πισω και πληρως αδιαφορο. Ξεκαθαρα toyota και μονο γιατι ξερει γνωριζει και ειναι βασιλιας στην μεταξυ τους αντιπαραθεση με τεχνολογια που εχει κανει καριερα....κορυφαιο ονομα και αναγνωρισμενο διεθνως το prius!
Greys μας επεισες & απο αλλα λεγομενα σου! :p
Πραγματικά το Τογιότα δείχνει εξωτερικά τουλάχιστον vα απέχει ..Έτη φωτός από το audi, αλλά κι αλλιώς αν συγκρίνουμε ηλεκτρονική τεχνολογία γιαπωνέζικη με γερμανική κι όχι μόνο στ αυτοκίνητα ε,..Δε νομίζω να υπάρχει λόγος σύγκρισης(ειδικά με κάτι dslr canon nikon κλπ),εδώ δεν μπορείς να βρεις ποιο γιαπωνέζικο από ποιο είναι καλύτερο τι να συζητάμε τώρα
to prius einai prwtoporo se auton ton tomea alla ta ta duo autokinhta apo ekei kai meta den sugkrinonte. H audi einai h pio premium etaireia se ka8e market segment. EInai o orismos ths poiothtas ulikwn kai sunarmologhshs.
ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΡΡΥΠΑΝΣΗ. ΤΟ Α3 ΡΥΠΑΙΝΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ, ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑΧΥΤΕΡΟ ΠΑΝΤΟΥ. ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΝΑΡΜΟΓΗΣ, ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ AUDI, ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ. ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ Α3 ΠΛΕΟΝ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ Η AUDI ΔΙΝΕΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ. ΓΕΝΙΚΑ ΣΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙΝΕ ΣΑΝ DIESEL. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΑ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΟΛΥΠΛΟΚΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ.
το a3 ειναι το κορυφαιο μικρομεσαιο συνολικα εδω και χρονια.εδω συγκρινεται με ενα πανασχημο μοντελο που εχει καποια τεχνολογικα καλουδια υβριδικης τεχνολογιας.φυσικα δεν αντεχει σε συγκριση συνολικα μαζι του...το α3 ηταν και ειναι η κορυφαια επιλογη,οποιος διαθετει το αγοραζει.
Η toyota ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΗΓΜΕΝΗ, ΟΜΩΣ Η AUDI ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΜΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ, όπως συμβαίνει και στις κλασσικές τεχνολογίες... Προσωπική επιλογή, κ.τ.λ. του καθενός και περί ορέξεως ...
@gianni. Αν και δεν νομίζω ότι είμαι υποχρεωμένος να σου εξηγήσω, σου λέω απλά ότι δουλεύω κάπου που είχα τη δυνατότητα να το οδηγήσω. Μέχρι εκεί. Δεν θα έμπαινα καν δε διαδικασία να γράψω έτσι για να γράψω χωρίς να έχω γνώση. Πριν βγάλεις τη χολή σου για κάποιον να είσαι σίγουρος πρώτα. Άλλωστε δεν είμαι ούτε εγκάθετος, ούτε προκατειλημμένος σαν πολλούς εδώ μέσα (ονόματα δεν λέμε)...
Επειδή τα έχω οδηγήσει και τα 2 (στο εξωτερικό) μπορώ να πω ότι δεν συγκρίνονται πουθενά. Η εμφάνιση είναι υποκειμενική για το καθένα αλλά για τα δικά μου τα γούστα το Prius είναι από τα πιο άσχημα αυτοκίνητα και μέσα και έξω. Από εκεί και πέρα μόλις τα οδηγήσεις θα δεις ότι απλά δεν συγκρίνονται πουθενά σε αίσθηση, με το Audi να είναι έτη φωτός μπροστά. Η δε συναρμογή των πλαστικών μέσα των Γερμανών είναι σχολή από μόνη της