ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Μάχη ανάμεσα σε BMW και Audi με το πολύ 1.500 κ.εκ. κάτω από το καπό, πριν λίγα χρόνια θα ήταν ανέκδοτο. Τώρα είναι πραγματικότητα.

Μάχη ανάμεσα σε BMW και Audi με το πολύ 1.500 κ.εκ. κάτω από το καπό, πριν λίγα χρόνια θα ήταν ανέκδοτο. Τώρα είναι πραγματικότητα.

Audi A4 VS BMW Σειρά 3

26.082 Επισκέψεις στο άρθρο (7/9/2016)

Μπορεί να εφοδιάζονται με τους μικρότερους σε χωρητικότητα κινητήρες που φόρεσαν ποτέ στην μακρόχρονη ιστορία τους, όμως τα δύο μεσαία σεντάν των Audi και BMW παραμένουν premium και ικανά από την βάση.

Αν πριν κάποια χρόνια έλεγε κάποιος ότι BMW και Audi θα είχαν κινητήρες στα δημοφιλή μεσαία τους που δεν θα ξεπερνούσαν τα 1,5 λτ. θα τον έλεγαν τρελό. Οι εποχές έχουν αλλάξει όμως και εκεί που κάποτε θεωρητικά όλες οι εκδόσεις τους κάτω από 170 ίππους φάνταζαν «ψόφιες», τώρα oι βασικές τους μόνο έτσι δεν μπορούν να χαρακτηριστούν. 
Αρχικά η Audi που έχει μπει στο παιχνίδι της υπερτροφοδότησης πολύ πριν την BMW, διαθέτει ένα από τα καλύτερα μηχανικά σύνολα στα 1,4 λίτρα με απόδοση 150 ίππων. Η BMW επανήλθε με την ανανεωμένη 3άρα στην κατηγορία και εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι πια δεν υπάρχει η πιο γνωστή για εμάς έκδοση, η 316. Με τρικύλινδρο κινητήρα 1,5 λίτρων κάτω από το καπό της και απόδοση 136 ίππων, η 318i είναι λοιπόν η βασική έκδοση της 3άρας. Έτσι, το downsizing βρίσκεται στα καλύτερά του στο συγκεκριμένο συγκριτικό και για αυτό μην βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα ή να συγκρίνετε το τώρα με το «τότε» γιατί θα απογοητευτείτε αν δείτε ότι και τα δύο μεσαία εκτός όλων των πλεονεκτημάτων που έχουν όντας και πιο σύγχρονα, είναι το ίδιο ικανά σε επίπεδο επιδόσεων σε σχέση με το «υπερκυβισμένο» παρελθόν (150 άλογα από 1,8 λίτρα για το A4 και 143 άλογα για την 318 της γενιάς E46 με δίλιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα). 
Να θυμίσουμε εδώ ότι στις αντίστοιχες γενιές των δυο μοντέλων κάποτε, η βασική του A4 είχε 102 ίππους και η βασική της 3άρας, 105 ίππους και στις δύο περιπτώσεις, ατμοσφαιρικές. Τις όποιες αυτές συγκρίσεις τέλος, έρχεται να διαλύσει κυριολεκτικά η κατανάλωση που διαμορφώνουν τα σημερινά αυτά premium μεσαία, που φαντάζουν εκτός πραγματικότητας για τα τότε δεδομένα. Αφήνοντας την σύγκριση όμως με το παρελθόν, ας ασχοληθούμε με την μεταξύ τους σύγκριση που όπως πάντα συγκεντρώνει μεγάλο ενδιαφέρον στην κατηγορία αυτή. 
Πιο κομψή η BMW, πιο δυναμικό το Audi 
Tο νεώτερο Audi A4 (η 3άρα αν και facelift, βρίσκεται ήδη 4 χρόνια στην αγορά) συνεχίζει να ακολουθεί τη λογική της Audi, θυμίζοντας έντονα την προηγούμενη γενιά του. Τα στοιχεία λοιπόν εκείνα που αναλαμβάνουν να μας θυμίσουν ότι πρόκειται για τη νέα του γενιά, είναι η μεγάλη εμπρόσθια μάσκα (εξάγωνη), τα εντυπωσιακά νεύρα κατά μήκος του εμπρός μεγάλου καπό για να συμπληρωθεί η όμορφη εικόνα στο εμπρός μέρος από τα ξεχωριστά φωτιστικά σώματα. Οι θόλοι του αμαξώματος είναι ελαφρώς πιο «φουσκωμένοι», ενώ μια έντονη ακμή διατρέχει όλο το αμάξωμα κατά μήκος ενισχύοντας την δυναμική του συνόλου που καταφέρνει και πολύ καλό αεροδυναμικό συντελεστή (Cd: 0,23). H ΒΜW εκφράζει περισσότερο κύρος μέσω της εμφάνισής της, με την ανανέωση να της χαρίζει νέα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα και ελαφρώς διαφοροποιημένους προφυλακτήρες. Κατά τα άλλα η σχεδίαση δεν ξεφεύγει από την προ ανανέωσης έκδοση, συνεχίζοντας να παραπέμπει άμεσα στην μεγαλύτερη Σειρά 5 της BMW.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
SMALL EVANS POSA SHKONOYN