Ο 1,8 TFSI έχει turbo και κάθε μοντέρνα τεχνολογία για να αποδώσει 190 άλογα και 320 Nm ροπής.
Κινητήρας-Eπιδόσεις: Όλα καλά
48.946 Επισκέψεις στο άρθρο (18/6/2016)
O 1,8 ΤFSI έχει turbo και κάθε μοντέρνα τεχνολογία. Έτσι αποδίδει 190 άλογα και 320 Nm ροπής από τις 1.400-4.100 σ.α.λ. Στην πράξη είναι ιδιαίτερα ραφιναρισμένος και κυρίως έχει δυνατό τράβηγμα από χαμηλά. Σε συνδυασμό με το βελούδινο, 7τάχυτο, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που έχει άριστη απόκριση και καλύπτει αριστοτεχνικά κάθε «κενό» του κινητήρα, το Α7 κινείται με ιδιαίτερη «ζωντάνια», χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει πως βάζει φωτιά στην άσφαλτο. Η μέση τιμή κατανάλωσης, που μετρήσαμε, ήταν στα 9,4 λτ./100 χλμ. Αν και απέχει αρκετά από 5,8 λτ./100 χλμ. που υπόσχεται η Audi δεν την λες και κακή. Μάλιστα χωρίς ζόρια και στο πρόγραμμα Εfficiency του Drive Select, είδαμε και τιμές κάτω από 8,0 λτ./100 χλμ.
Αυτό το σαπάκι 1,8 TFSI ακομα είναι στην παραγωγή;;;;;;;;;;;
Έχω συγγενή μου που το 2010 αγόρασε το VW Passat CC 1,8 TFSI (32.000€ με δερμάτινο σαλόνι CONNOLLY ) περίπου στον χρόνο άλλαξαν κινητήρα γιατί έπινε λίτρα λάδι. Και ανακατασκευασμένος εκ γερμανίας το ίδιο κάνει. Έπαψε να πηγαίνει στην αντιπροσωπία δεν αλλάζει λάδια γιατί όποτε βγάλει τον δείκτη του ρίχνει τουλάχιστον 1lt λάδι. Άρα ο κινητήρας έχει πάντα φρέσκο λάδι. Υ.Γ Αφιερωμένο στον ''germanotsolias''
PNKF 61 εσύ τι αμάξι καβαλάς leasing;
Βλέπω δεν χρησιμοποιείς το Ελληνικό αλφάβητο, αλλοδαπό από βόρεια Ευρώπη με μετάθεση στην Ελλάδα; Μήπως δουλεύεις και στα κεντρικά της ΑUDI;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Κύριοι φαν των premium χωνέψτε το επιτέλους ότι δεν είναι θέμα οικονομικό το γιατί δεν επιλέγουμε τους πολυτελείς κουβάδες αλλά ότι έχουμε ξοδέψει στο παρελθόν πολλά €€.€€€.€€€ και κλαίμε ακόμα τα λεφτά μας με τις συνεχείς και ακριβές βλάβες τους! Χώρια η ψυχική οδύνη να μένεις μέσα στην κίνηση, να περιμένεις την οδική να έρθει και να σου λένε κιόλας τα γιαπωνέζικα που περνάνε φίλε πάρε γιαπωνέζικο να σωθείς και να τους λεω έχετε δίκιο!
Τι ξεχωριστο εχει δηλαδη για να μπορεις να το πεις ομορφο?Ενα ακομα audi απο της δεκαδες φωτοτυπιες που βγαζουν χωρις ιχνος διαφορετικοτητας,απλα εμφανισημο και μεχρι εκει και πολυ του ειναι.
Ποιοτικα στεκεται καλα οπως καθε αδελφακι της μαρκας του και εχει καλες επιδοσεις και μετρια επιπεδα καταναλωσης,για τα δε προβληματα αξιοπιστιας που το ακολουθουν πολλα γινονται γνωστα και αμαυρωνουν την εικονα του.
Και τελος δεν το λες και ευκαιρια για την τιμη που ανακοινωνουν.
Υπερεκτιμημενο θα ελεγα οπως καθε audi-bmw-mercedes που τα εχουν βαπτιση κορυφες σχεδον ολοι οι δημοσιογραφοι χωρις φυσικα να ειναι ετσι οταν διπλα τους βρισκεις lexus-infiniti-volvo-jaguar που εχουν τα ιδια και καλυτερα σε αυτα τα χρηματα...μην πεφτουμε στην παγιδα ωραιοποιησεις των γερμανων που ορισμενη με παθος υποστηριζουν γιατι μονο ετσι δεν ειναι τα γεγονοτα οπως τα παρουσιαζουν καποιοι με σκοπους ιδιοτελης!!
opos panta dilonoun parwn oi lantakides fiatakides kai oi gnostoi agnostoi sarabalakides-mpatirakides afieromeno stous afragkotsoliadompatirides!!!!!!!!!!!!!
Φιλε δε κλεβει απλα ιντερνετ,ο τυπος μπουκαρει και σε ιντερνετ καφε και κανει λαικ στα σχολια του από ΟΛΟΥΣ τους υπολογιστες!Συνεχισε να σχολιαζεις,γουστερνω να σκουζουν όταν τους λεμε για τα σαπακια που αγορασαν μια περιουσια!
Ρε γερμανοτσολια τοοοοσα γραφω κι εσυ μενεις σε μια λεξη. Καλα αφου ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ σε ολα τα αλλα μιας και δεν αναφερεσαι στα υπολοιπα που εραψα, τοτε κανω τη διορθωση και αντι για κουβας λεω καρο. Ευχαριστημενος? χαχαχαχα
@pnfk:Δεν οδηγούνε καν φιατακι,αλλα οδηγούνε τα σαπακια του πακινσταν,τα γιαρο-σουιφτ-μικρα!
Και κραζουν το αουντι α7 που κανει 60000 χιλιαρικα και αν τους ρωτήσεις πιο είναι καλυτερο,το α7 η τα γιαρο-σουιφτ,τα δικα τους θα σου απαντησουν!
john kai kati taleyteo......................sigoyra klebeis kai to internet apo to geitona epeidh les oti h tsigkoynia einai magia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
john gnoste agnoste saravompatiraki eimaste kai emeis poy exoyme kala aytokinita kai den exoyme KOMPEX giata akriba eno esy mpatiraki me to fiataki soy dose 1.5 eyro des akriba aytokinita gia na KRAKSIS!!!!!!!!!!!!
Ρε ουδεν για να ξερουμε τι λεμε,κουβας ειναι το αυτοκινητο που μοιαζει με κουβα δηλαδη δε εχει μουρη και κ#λο,δηλαδης το γιαρις (και το πολο για να μη λες!)
Κουβας και 5 μετρα λιμουζινα δε γινεται!
Αυτό το σαπάκι 1,8 TFSI ακομα είναι στην παραγωγή;;;;;;;;;;; Έχω συγγενή μου που το 2010 αγόρασε το VW Passat CC 1,8 TFSI (32.000€ με δερμάτινο σαλόνι CONNOLLY ) περίπου στον χρόνο άλλαξαν κινητήρα γιατί έπινε λίτρα λάδι. Και ανακατασκευασμένος εκ γερμανίας το ίδιο κάνει. Έπαψε να πηγαίνει στην αντιπροσωπία δεν αλλάζει λάδια γιατί όποτε βγάλει τον δείκτη του ρίχνει τουλάχιστον 1lt λάδι. Άρα ο κινητήρας έχει πάντα φρέσκο λάδι. Υ.Γ Αφιερωμένο στον ''germanotsolias''
PNKF 61 εσύ τι αμάξι καβαλάς leasing; Βλέπω δεν χρησιμοποιείς το Ελληνικό αλφάβητο, αλλοδαπό από βόρεια Ευρώπη με μετάθεση στην Ελλάδα; Μήπως δουλεύεις και στα κεντρικά της ΑUDI;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Καλη τυχη λοιπον σε οσους επιμενουν στην γερμανικη πχιότητα με ελβετικες τιμες
Κύριοι φαν των premium χωνέψτε το επιτέλους ότι δεν είναι θέμα οικονομικό το γιατί δεν επιλέγουμε τους πολυτελείς κουβάδες αλλά ότι έχουμε ξοδέψει στο παρελθόν πολλά €€.€€€.€€€ και κλαίμε ακόμα τα λεφτά μας με τις συνεχείς και ακριβές βλάβες τους! Χώρια η ψυχική οδύνη να μένεις μέσα στην κίνηση, να περιμένεις την οδική να έρθει και να σου λένε κιόλας τα γιαπωνέζικα που περνάνε φίλε πάρε γιαπωνέζικο να σωθείς και να τους λεω έχετε δίκιο!
Τι ξεχωριστο εχει δηλαδη για να μπορεις να το πεις ομορφο?Ενα ακομα audi απο της δεκαδες φωτοτυπιες που βγαζουν χωρις ιχνος διαφορετικοτητας,απλα εμφανισημο και μεχρι εκει και πολυ του ειναι. Ποιοτικα στεκεται καλα οπως καθε αδελφακι της μαρκας του και εχει καλες επιδοσεις και μετρια επιπεδα καταναλωσης,για τα δε προβληματα αξιοπιστιας που το ακολουθουν πολλα γινονται γνωστα και αμαυρωνουν την εικονα του. Και τελος δεν το λες και ευκαιρια για την τιμη που ανακοινωνουν. Υπερεκτιμημενο θα ελεγα οπως καθε audi-bmw-mercedes που τα εχουν βαπτιση κορυφες σχεδον ολοι οι δημοσιογραφοι χωρις φυσικα να ειναι ετσι οταν διπλα τους βρισκεις lexus-infiniti-volvo-jaguar που εχουν τα ιδια και καλυτερα σε αυτα τα χρηματα...μην πεφτουμε στην παγιδα ωραιοποιησεις των γερμανων που ορισμενη με παθος υποστηριζουν γιατι μονο ετσι δεν ειναι τα γεγονοτα οπως τα παρουσιαζουν καποιοι με σκοπους ιδιοτελης!!
opos panta dilonoun parwn oi lantakides fiatakides kai oi gnostoi agnostoi sarabalakides-mpatirakides afieromeno stous afragkotsoliadompatirides!!!!!!!!!!!!!
Φιλε δε κλεβει απλα ιντερνετ,ο τυπος μπουκαρει και σε ιντερνετ καφε και κανει λαικ στα σχολια του από ΟΛΟΥΣ τους υπολογιστες!Συνεχισε να σχολιαζεις,γουστερνω να σκουζουν όταν τους λεμε για τα σαπακια που αγορασαν μια περιουσια!
To pio wraio autokinhto pou uparxei! Makran pio omorfo kai ksexwristo apo 6ara gran coupe kai CLS.
Ρε γερμανοτσολια τοοοοσα γραφω κι εσυ μενεις σε μια λεξη. Καλα αφου ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ σε ολα τα αλλα μιας και δεν αναφερεσαι στα υπολοιπα που εραψα, τοτε κανω τη διορθωση και αντι για κουβας λεω καρο. Ευχαριστημενος? χαχαχαχα
file japanotsolia eisai mesa sto mialo moy san diabazeis thn skepsi mouaderfe kai liga les gia ta pakistana mpatiria
@pnfk:Δεν οδηγούνε καν φιατακι,αλλα οδηγούνε τα σαπακια του πακινσταν,τα γιαρο-σουιφτ-μικρα! Και κραζουν το αουντι α7 που κανει 60000 χιλιαρικα και αν τους ρωτήσεις πιο είναι καλυτερο,το α7 η τα γιαρο-σουιφτ,τα δικα τους θα σου απαντησουν!
john kai kati taleyteo......................sigoyra klebeis kai to internet apo to geitona epeidh les oti h tsigkoynia einai magia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
john gnoste agnoste saravompatiraki eimaste kai emeis poy exoyme kala aytokinita kai den exoyme KOMPEX giata akriba eno esy mpatiraki me to fiataki soy dose 1.5 eyro des akriba aytokinita gia na KRAKSIS!!!!!!!!!!!!
Ρε ουδεν για να ξερουμε τι λεμε,κουβας ειναι το αυτοκινητο που μοιαζει με κουβα δηλαδη δε εχει μουρη και κ#λο,δηλαδης το γιαρις (και το πολο για να μη λες!) Κουβας και 5 μετρα λιμουζινα δε γινεται!