Οδική συμπεριφορά: Έχουν φρενάρες και ποιότητα κύλισης
Η διάταξη των πολλαπλών συνδέσμων στην πίσω ανάρτηση εξασφαλίζει στα δύο μοντέλα ένα άνετο προφίλ, επιτρέποντας ταυτόχρονα και καλύτερη - αμεσότερη διαχείριση του αμαξώματος, σε δρόμο με στροφές. ¶κρως ικανό στο στρίψιμο και με κορυφαία ποιότητα κύλισης, το Audi Q3 έχει στιβαρό πλαίσιο που εμπνέει την απαραίτητη σιγουριά στον οδηγό να στρίψει με ακόμα και σε πιο πιεσμένες συνθήκες. Εξαιρετικά και τα φρένα του, με το γερμανικό SUV να «κοκκαλώνει» στα 35 μέτρα από τα 100 χλμ./ώρα.
Ακόμη καλύτερη επίδοση στο φρενάρισμα πανικού, βέβαια, καταγράψαμε με το Sportage. Μόλις 33,9 μέτρα χρειάστηκε το SUV της Kia με τους αεριζόμενους δίσκους εμπρός (300 χλστ.) και τα πίσω δισκόφρενα (300 χλστ.). Κατά τα λοιπά, θα θέλαμε κάπως καλύτερη αίσθηση από το τιμόνι, αντίστοιχου επιπέδου με την πολύ καλή ποιότητα κύλισης . Τέλος, με 170 χλστ. απόσταση από το έδαφος το Sportage έχει light, off-road προσανατολισμό.