Με αφορμή το παγκόσμιο λανσάρισμα του νέου A6 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης η Audi έτρεξε μια καμπάνια στα social media με το hasgtag #RevealTheA6 βάζοντας στο παιχνίδι του ανθρώπους της Έβδομης Τέχνης.
Η Audi παρουσίασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το νέο Audi A6 λανσάροντας παράλληλα το το hashtag #RevealTheA6, προσκαλώντας κινηματογραφιστές-σκηνοθέτες από όλο τον κόσμο να δημιουργήσουν σύντομης διάρκειας video clips, δίνοντας τη δική τους οπτική, για το πώς πρέπει να παρουσιαστεί ένα τέτοιο μοντέλο. Κανένας φραγμός στη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους, κανένας περιορισμός από την Audi, παρά μόνο ένας: το κινηματογραφικό αποτέλεσμα μπορεί να αναφέρεται σε οποιαδήποτε πτυχή του αυτοκινήτου και να το παρουσιάζει με οποιοδήποτε τρόπο, αλλά να μην το δείχνει!
Αρχικά, οι σκηνοθέτες υπέβαλλαν το σενάριο της ιδέας τους στην κριτική επιτροπή. Οι συμμετοχές ξεπέρασαν κάθε προσδοκία, τελικά επελέγησαν οι έξι επικρατέστερες και πριν δύο περίπου μήνες οι δημιουργοί προσκλήθηκαν στο Ίνγκολσταντ, σε μία αποκλειστική αποκάλυψη του Α6 ειδικά γι` αυτούς, ως πηγή έμπνευσης. Παράλληλα, ένα budget 15.000 ευρώ τέθηκε στη διάθεσή τους για την υλοποίηση των video clips. Η κριτική επιτροπή επέλεξε τα τρία καλύτερα video clips, τα οποία για περίπου ένα μήνα τέθηκαν προς ψηφοφορία από το κοινό και πάλι στα Social Media, με στόχο να αναδειχθεί το καλύτερο.
Δείτε τα τρία βίντεο που πέρασαν στην τελική φάση παρακάτω: