O 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας της Supra αποδίδει 258 άλογα και 400 Nm ροπής και συνδυάζεται με ένα 8άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ZF. Ο συνδυασμός αυτός δίνει την δυνατότητα στην Supra να κάνει το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα οριοθετείται μέσω ηλεκτρονικού κόφτη στα 250 χλμ./ώρα. Η μάρκα αναφέρει πως ο μικρότερος κινητήρας (σε σχέση με τον 3λιτρο) μειώνει το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου κατά 100 κιλά, ενώ το γεγονός πως είναι τοποθετημένος ακόμα πιο κοντά στο κέντρο πετυχαίνει τέλεια κατανομή βάρους 50:50 μπροστά και πίσω.
Ο γνωστός 2,0 ΤFSI έμεινε απαράλλακτος στο Audi S3 τέταρτης γενιάς και έτσι συνεχίζει να αποδίδει 310 άλογα, ενώ συνδυάζεται ξανά με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-Tronic 7 σχέσεων που στέλνει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς του αυτοκινήτου. Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 4,6 δλ. με χρήση του launch control, με την μέγιστη ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Στον δρόμο: Aνόθευτη η Supra, στιβαρό το S3 H Supra κατασκευάστηκε εξ αρχής για να προσφέρει οδηγική απόλαυση στον ιδιοκτήτη της και αυτό το καταφέρνει εξαιρετικά. Ο συνδυασμός μοτέρ-κιβωτίου-τιμονιού είναι απολαυστικός, ωστόσο στο βαθύ πάτημα του γκαζιού, θα λείψει από τον οδηγό η επιπλέον ισχύς που προσφέρει ο 3λιτρος κινητήρας των 340 ίππων. Η ανάρτηση είναι σφιχτή, ωστόσο στο mode Νοrmal, ο οδηγός μπορεί να απολαύσει ένα μακρύ ταξίδι, χωρίς να ταλαιπωρηθεί ο ίδιος ή οι επιβάτες. Ο έλεγχος της Supra των 258 ίππων δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολος και το ζύγισμα του αυτοκινήτου είναι ιδανικό, κάτι που σε κάνει να θέλεις να συνεχίσεις να οδηγείς ακόμα και όταν έχεις φτάσει στον προορισμό σου.
Το S3 εξοπλίζεται με τα τελευταίας τεχνολογίας συστήματα υποβοήθησης της Audi και το σύστημα τετρακίνησης, που το κρατά «βιδωμένο» στην άσφαλτο. Η θέση οδήγησης είναι όσο σωστή χρειάζεται για να σε βάλει στο σπορ κλίμα, ενώ μετά τα πρώτα χιλιόμετρα αντιλαμβάνεσαι πως το πάτημα του αυτοκινήτου είναι στιβαρό και το τιμόνι δίνει πλούσια πληροφόρηση. Σε συνδυασμό με την τετρακίνηση που δεν μπορείς να «κοροϊδέψεις» ακόμα και αν προσπαθήσεις να επιδείξεις οδηγικές ικανότητες (π.χ. προτοποθέτηση στην στροφή ή κλείσιμο της γωνίας του τιμονιού και επίθεση στο γκάζι), το S3 είναι ένα πιο «απόλυτο» σπορ σύνολο, αφήνοντας στην άκρη τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα. Η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση είναι σχετικά σφιχτή ακόμα και στη θέση Comfort, όμως δεν θα ενοχλήσει στις καθημερινές μετακινήσεις. Αντίθετα, στη θέση Dynamic γίνεται πιο σκληρή και «διαβάζει» το δρόμο, ενώ αυτομάτως μετριάζεται και η ποιότητα κύλισης που κατά τα άλλα είναι καλή παρά τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά που το εφοδιάζουν.
Συμπέρασμα H Toyota Supra, εκτός από αυτοκίνητο-θρύλος με όνομα βαρύ σαν ιστορία, στην έκδοση με τα 258 άλογα είναι ένα πραγματικό sportscar για τον οδηγό που θα θελήσει να διασκεδάσει πίσω από το τιμόνι, παίζοντας με την ουρά της, αλλά και να τραβήξει τα φώτα πάνω του από όπου και αν περάσει. Το Audi S3 από την άλλη, είναι ισχυρότερο και με πιο εκρηκτικές επιδόσεις, ενώ συνδυάζει και το προσόν της πρακτικότητας λόγω του 5θυρου αμαξώματος, αφού μπορεί να μεταφέρει μια οικογένεια με τις αποσκευές της, αλλά την ίδια στιγμή, έχει συγκρατημένη σχεδίαση και είναι λιγότερο παιχνιδιάρικο στο δρόμο. Το μόνο σίγουρο... είτε με την Supra, ή με το S3, σίγουρα θα έχετε εμπειρίες και ιστορίες να διηγηθείτε!