Μπορεί το Audi TT να είναι χωρίς ανταγωνισμό, είναι όμως ακόμη όσο ελκυστικό όσο ήταν κάποτε; Χωρίς άλλα παρόμοια μοντέλα θα έλεγε κανείς πως είναι κυρίαρχο στην αγορά, όμως υπάρχουν ένα σωρό νέα αυτοκίνητα που κλέβουν πωλήσεις. Ποιά, και γιατί;
Όταν το πρώτο ΤΤ έκανε το ντεμπούτο του το 1998 κανείς δεν είχε δει τίποτε παρόμοιο. Ένα μικρό δίθυρο κουπέ ή roadster μοντέλο, με λιτή αλλά τελείως μοναδική σχεδίαση, βασισμένο σε μηχανικά ενός μικρομεσαίου και άρα με προσιτή τιμή. Το ΤΤ δεν αναγέννησε την αγορά, έφερε όμως στην κατηγορία ένα σωρό άλλα μοντέλα που θέλησαν να πάρουν κάτι από τη λάμψη του, και σίγουρα κάτι από τις πωλήσεις του.
Αν και δεν είχε τα premium χαρακτηριστικά των πισωκίνητων roadster από τη BMW και τη Mercedes, το ΤΤ κράτησε τα ηνία σε πωλήσεις και άντεξε τρεις γενιές ενώ ο ανταγωνισμός χάθηκε. Φυσικά το γεγονός ότι είναι ακόμη ένα μοντέλο που πατάει σε μια πλατφόρμα που παράγει άλλα 20 αυτοκίνητα, κάνει την εξέλιξη κάθε νέου ΤΤ πολύ πιο εύκολη υπόθεση από ένα αυτοκίνητο που είναι μοναδικό σε όλα του.
Σήμερα το ΤΤ βρίσκεται προς το τέλος της ζωής της τρίτης γενιάς του και όλα δείχνουν ότι μια τέταρτη γενιά θα ακολουθήσει, χωρίς εκπλήξεις. Δηλαδή θα είναι ένα ανασυσκευασμένο μικρομεσαίο, αν και ο ορισμός αυτός δεν κολακεύει το ΤΤ που ξεχωρίζει σε ένα σωρό τομείς. Έχει τις επιδόσεις, έχει εύκολη οδική συμπεριφορά, έχει εκπληκτική ποιότητα και μοναδική τεχνολογία που το κάνουν ένα πραγματικά καταπληκτικό μοντέλο.
Όμως υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές. Το ΤΤ ποτέ δεν έκλεψε τους οδηγούς που θέλουν την απόλυτη οδηγική εμπειρία. Αυτοί οι οδηγοί σήμερα βρίσκουν λύση είτε παραμένοντας πιστοί στα παλιότερα Ζ4 και CLK, είτε αγοράζοντας κάτι πιο οδηγοκεντρικό, όπως η Toyota GT86, ενώ πρόσφατα μπήκε στο χορό και το Fiat 124 Spider, με το Mazda MX-5 να κάνει πωλήσεις φυσικά εκτός Ελλάδας. Εντάξει, τα μοντέλα αυτά δεν είναι premium, όμως στον δρόμο είναι πολύ πιο ενδιαφέροντα και σε μεγάλη μερίδα της αγοράς αυτής, αυτό μετράει.
Από κει και πέρα, από το ΤΤ σήμερα κλέβουν πωλήσεις και τα γρήγορα μικρομεσαία ή και μικρά, προσφέροντας περισσότερη πρακτικότητα και φυσικά καλύτερη τιμή. Στο δίλημμα μεταξύ GTI και ΤΤ πολλοί θα δυσκολευτούν να πάνε με το Audi, όσο κι αν το αγαπούν.
Πως μπορεί λοιπόν να αντέξει το ΤΤ σε τέτοια πίεση; Σαφώς το ότι ανήκει σε μια οικογένεια μοντέλων του επιτρέπει να είναι βιώσιμο σε εξέλιξη και παραγωγή, όμως οι πωλήσεις είναι σήμερα πιο δύσκολο να διατηρηθούν ψηλά από ποτέ.
Εσείς πως βλέπετε το ΤΤ; θα το αγοράζατε έναντι ενός πιο οδηγοκεντρικού μοντέλου; Έναντι ενός GTI; Μήπως το κοινό του έχει περιοριστεί σε πιο ειδικούς αγοραστές; Τι λέτε;
Αμάν με την καραμέλα των premium ρε παιδιά.
Κάνε μία βόλτα με το mazda και θα καταλάβεις sport.Μπήκες μέσα να το δεις;Το mazda δηλαδή δεν είναι premium;
Ή μήπως πρέπει να στοιχίζει πολλά για να χαρακτηριστεί έτσι...;Ωραίο και το TT ,δεν λέω,έχει το κοινό του..Αλλά mx5 ή z δεν είναι...
Εννοείται πως οχι σιγα το αυτοκίνητο αντι ο Έλληνας να αγοράσει κανα ανδρικο αυτοκίνητο δηλαδή πισωκινητο η κανα μπροστοκινιτο χατς που θελουν αγοραζει την κουλομαρια το tt και μεχρι και ενα δεκαπενταχρονο το οδηγεί
TA ΜΠΡΟΣΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΟΥΛΕΣ ΓΡΙΟΥΛΕΣ.
Αμάν με την καραμέλα των premium ρε παιδιά. Κάνε μία βόλτα με το mazda και θα καταλάβεις sport.Μπήκες μέσα να το δεις;Το mazda δηλαδή δεν είναι premium; Ή μήπως πρέπει να στοιχίζει πολλά για να χαρακτηριστεί έτσι...;Ωραίο και το TT ,δεν λέω,έχει το κοινό του..Αλλά mx5 ή z δεν είναι...
Εννοείται πως οχι σιγα το αυτοκίνητο αντι ο Έλληνας να αγοράσει κανα ανδρικο αυτοκίνητο δηλαδή πισωκινητο η κανα μπροστοκινιτο χατς που θελουν αγοραζει την κουλομαρια το tt και μεχρι και ενα δεκαπενταχρονο το οδηγεί
Φυσικα και περναει η μπογια του,μονο για οσους ξερουν φυσικα!