- Αποκλειστική πλατφόρμα για τα RS με βενζίνη έχει η Audi.
- Έχει στα σκαριά κάποια μοντέλα.
- Τα παρουσιάζει μέχρι και το 2025.
- Τρέχει ολοταχώς προς την ηλεκτροκίνηση η Audi.
Η Audi ετοιμάζει σταδιακά τη μετατροπή της γκάμα της σε αμιγώς ηλεκτρική, ωστόσο μέχρι τότε η γερμανική φίρμα έχει ακόμα στα σκαριά και κάποια αυτοκίνητα επιδόσεων με κινητήρα βενζίνης, τα οποία θα λάβουν το λογότυπο RS. Μάλιστα, τα μοντέλα αυτά αναμένεται να βασιστούν σε μία αποκλειστική πλατφόρμα.
H αποκάλυψη έγινε από τον επικεφαλής σχεδιασμού της Audi Design, Marc Lichte, σε μια εκτεταμένη συνέντευξη που δημοσιεύτηκε στον επίσημο ιστότοπο της μάρκας. Σε αυτή ο Lichte εξήγησε ότι σχεδόν όλα τα μελλοντικά αυτοκίνητα με σήμα RS θα κυκλοφορούν βασικά σε δύο μόνο πλατφόρμες. Στην Premium Platform Electric (PPE) τα ηλεκτρικά και στην Premium Platform Combustion (PPC) αυτά με κινητήρα βενζίνης. Αν και δεν μπήκε σε λεπτομέρειες για το τελευταίο, το πιθανότερο είναι πως ο Lichte αναφερόταν σε παραλλαγές RS των μεγαλύτερων αυτοκινήτων που επί του παρόντος βασίζονται στην αρχιτεκτονική MLB.
Ετοιμάζει κάποια RS μοντέλα η Audi
Την ίδια ώρα που ο Marc Lichte προχωρούσε σε αυτές τις δηλώσεις, οι κατασκοπευτικοί φωτογραφικοί φακοί αποκάλυψαν ότι ένα ανανεωμένο «καυτό» RS6 Avant είναι στα σκαριά και θα συνοδεύεται από ένα RS4 Avant επόμενης γενιάς που θα μεταβεί στο όνομα RS5 Avant. Θα πρέπει επίσης να υπάρχει ένα RS5 Sportback μαζί με ένα μεγαλύτερο RS7 Sportback. Η Audi ανανέωσε πρόσφατα τα Q8 και SQ8, επομένως είναι θέμα χρόνου να γίνει το ίδιο και με το RS Q8. Το επόμενης γενιάς Q5 θα μπορούσε να αποκτήσει και αυτό έκδοση RS, αν και τίποτα δεν είναι επίσημο ακόμα. Όλα αυτά τα μοντέλα βασίζονται στην αρχιτεκτονική MLB που χρησιμοποιεί ο Όμιλος Volkswagen από το 2012. Επίσης, το ίδιο ισχύει και με τα VW Touareg, Lamborghini Urus, Porsche Cayenne και Bentley Bentayga, μεταξύ άλλων.
Τρέχει ολοταχώς προς την ηλεκτροκίνηση η Audi
Όσα μοντέλα RS με κινητήρα βενζίνης και να λανσάρει η Audi, το σίγουρο είναι πως οδεύουν ολοταχώς προς το τέλος τους. Η μάρκα με έδρα το Ingolstadt έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα λανσάρει τα τελευταία της μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης το 2025 και όλα τα νέα αυτοκίνητα που θα παρουσιάσει από το 2026 θα είναι ηλεκτρικά! Μέχρι το 2033 θέλει να τερματίσει ολοκληρωτικά την παραγωγή αυτοκινήτων βενζίνης/diesel.