Τι βλάβες βγάζει το αυτοκίνητο σας; Πώς τα πάει σε εξυπηρέτηση και σε τιμές (service, ανταλλακτικών) η μάρκα σας; Τελικά πόσο πιστοί στη μάρκα μένετε, μετά την εμπειρία σας από τις After Sales υπηρεσίες της; H μεγάλη έρευνά μας συνεχίζεται κι έχει και ΔΩΡΟ: 1 τετράδα επώνυμων ελαστικών αυτοκινήτου για όσους συμμετάσχουν!
Κάποιοι λένε...
- Πήγα και ξαναπήγα, για την ίδια βλάβη!
- Το γνωστό πρόβλημα της μάρκας (μπεκ και πολλαπλασιαστές)…
- Προσπάθησαν να με πείσουν πως δεν μπαίνει στην εγγύηση.
- Δεν αναλαμβάνουν την ευθύνη. Η συμπεριφορά τους ήταν τουλάχιστον αγενής.
- Οι τιμές τους φαρμακείο. Έφυγα, το πάω σε εξειδικευμένο, βρήκα την υγειά μου.
- Τελευταία φορά, ποτέ ξανά την ίδια μάρκα. Γράψτε και ΕΣΕΙΣτο δικό σας ΣΧΟΛΙΟ με 1 κλίκ ΕΔΩ
Νέο κύμα της μεγάλης έρευνας «ικανοποίησης κατόχου»! Μία δεκαετής έρευνα με σημαντικά ευρήματα η έρευνα «AutoCheck του autotriti». Mε πάνω από 5.500 αναφορές Ελλήνων κατόχων από όλες τις μάρκες αυτοκινήτου.
Κάτοχοι που αντιμετώπισαν μεγάλες ή μικρές βλάβες, απευθύνθηκαν στην αντιπροσωπεία ή στο εξουσιοδοτημένο της δίκτυο και η εξυπηρέτηση, οι τιμές ή (και) η ΜΗ ριζική αντιμετώπιση του προβλήματος που αντιμετώπισαν τους οδήγησε να διαμαρτυρηθούν κάνοντας «κόκκινη αναφορά» στην έρευνα «AutoCheck του autotriti».
Βλάβες: Όλα όσα έχετε αντιμετωπίσει με το αυτοκίνητο σας (και αν αντιμετωπίστηκαν ριζικά ή πήγατε και ξανα-πήγατε)
Εξυπηρέτηση: Πόσο καλά (με ευγένεια και προθυμία) σας αντιμετώπισαν και αν σας βρήκαν λύση ή χρειάστηκε να... διαπραγματευτείτε
Τιμές (service, ανταλλακτικά): Ήταν ανταγωνιστικές (ή αδικαιολόγητα ακριβές);
Πιστότητα: Τελικά έπειτα από την εμπειρία σας με τα στελέχη της αντιπροσωπείας (ή του εξουσιοδοτημένου συνεργάτη της) ψηφίζετε την παραμονή σας στην μάρκα ή όπως λένε κάποιοι «ποτέ ξανά»;