Τα επίσημα στοιχεία του νέου Ford Focus ST έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρεία αναφέροντας πως το νέο μοντέλο είναι κατά 12% πιο ισχυρό και πιο γρήγορο από το προηγούμενο.
Το νέο Focus ST διατίθεται με δύο επιλογές κινητήρα, αλλά και σε δύο εκδόσεις, (πεντάθυρου hatchback και βάγκον), όπως και ο προκάτοχός του. Στην ισχυρότερη του έκδοση το νέο μοντέλο έχει ως «καρδιά» τον 2,3 λίτρων EcoBoost, ο οποίος προσφέρει 280 ίππους και 420 Nm ροπής, ενώ υπάρχει και η επιλογή του turbodiesel μοτέρ EcoBlue χωρητικότητας 2,0 λίτρων (190 PS και 400 Nm ροπή). Αμφότερα συνοδεύονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και λίγο αργότερα θα έρθει το 7άρι αυτόματο.
Σύμφωνα λοιπόν με την εταιρεία το νέο Focus ST με τον 2,3 λίτρων EcoBoost κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτά, ενώ για να φτάσει από τα 50 στα 100 χλμ./ώρα χρειάζεται 4,0 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ./ώρα, ενώ η κατανάλωση καυσίμου μετριέται στα 7,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Το εν λόγω μοντέλο εξοπλίζεται με την τεχνολογία Anti-lag η οποία μπορεί να κρατήσει ηλεκτρονικά το γκάζι ανοιχτό για 3 δευτερόλεπτα από τη στιγμή που ο οδηγός θα πάρει το πόδι του από το πεντάλ. Παράλληλα διατίθεται και με το πακέτο Performance Pack που προσφέρει Launch Control.
Περνώντας και στην δεύτερη έκδοση με 2λιτρο Ecoblue μοτέρ, σε αυτή το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 7,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 220 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση σύμφωνα πάντα με την εταιρεία ανέρχεται στα 4,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Τέλος, να τονίσουμε πως το Ford Focus ST εφοδιάζεται προαιρετικά με λειτουργία συνεχώς μεταβαλλόμενης απόσβεσης (Continuously Controlled Damping), ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S, ενώ τα φρένα διαθέτουν μεγαλύτερους δίσκους 330 χλστ. με διπίστονες δαγκάνες στο μπροστινό μέρος και 302 χλστ. δίσκους πίσω, όπως επίσης και τεχνολογία Electric Brake Booster, η οποία λέγεται ότι προσφέρει πιο γρήγορα την πίεση πέδησης από ένα υδραυλικό σύστημα.