ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Αυτές είναι οι τιμές του νέου ηλεκτρικού Polestar 4 στην Ευρώπη
4 Φωτογραφίες »

Αυτές είναι οι τιμές του νέου ηλεκτρικού Polestar 4 στην Ευρώπη

4.773 Επισκέψεις στο άρθρο (31/1/2024)

- Η τιμή ξεκινά στα 66.900 ευρώ για την βασική έκδοση
- Επιλογές στις ζάντες από 20 έως 22 ίντσες
- Είτε πισωκίνητο με έναν ηλεκτροκινητήρα, είτε τετρακίνητο με δύο
- Τρεις οθόνες αφής και αρκετά πακέτα εξατομίκευσης

Η τιμή ξεκινά στα 66.900 ευρώ για την βασική έκδοση

Έρχεται στις ευρωπαϊκές αγορές το τελευταίο μοντέλο της Polestar, το Polestar 4 (διαβάστε εδώ ολόκληρη την παρουσίαση). Πρόκειται για νεότερο μοντέλο της εταιρείας που αποτελεί την ηλεκτρική μάρκα επιδόσεων της Volvo Cars. Το σουηδικής καταγωγής, αλλά με κινεζικό DNA, Polestar 4 είναι ένα μεσαίο SUV με coupe το οποίο θα μπει στην ηλεκτρική παλαίστρα απέναντι σε μοντέλα όπως το Tesla Model Y και η Ford Mustang Mach-E. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες η τιμή του θα ξεκινάει στην Ευρώπη από τα 66.900 ευρώ.

Επιλογές στις ζάντες από 20 έως 22 ίντσες

Στο εξωτερικό το Polestar ακολουθεί το γνώριμο μοτίβο που συναντούμε και στα Polestar 2 sedan και Polestar 3 με κάποιες διαφοροποιήσεις όμως που το κάνουν να ξεχωρίζει. Στο εμπρός μέρος η προσοχή πέφτει στους διπλούς προβολείς σε σχήμα μπούμερανγκ και τη μάσκα που προεκτείνεται σαν ρύχγος καρχαρία. Πίσω, λάμπει δια της απουσίας του το τζάμι της πόρτας του χώρου αποσκευών, ενώ δεν μπορεί να μην παρατηρήσει κανείς την φωτιζόμενη φάσα που διατρέχει το αμάξωμα σε πλάτος. Οι καταναλωτές θα έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν τις διαστάσεις στις ζάντες του οχήματος για καλύτερες επιδόσεις και εμπειρία οδήγησης και προσφέρονται σε μέγεθος μεταξύ 20 και 22 ίντσες. 

Είτε πισωκίνητο με έναν ηλεκτροκινητήρα, είτε τετρακίνητο με δύο

Αναφορικά με τα κινητήρια σύνολα του Polestar 4, προσφέρεται σε εκδόσεις με έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες, που αντιστοιχούν σε πισωκίνητες και τετρακίνητες υλοποιήσεις, αντίστοιχα. Το «βασικό» μοντέλο έχει έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα και αποδίδει ισχύ 272 ίππων με 343 Nm ροπής, υποσχόμενο να πραγματοποιήσει με μια φόρτιση 600 χλμ. (WLTP). Από πλευράς επιδόσεων η μάρκα ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 7,4 δλ. και τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα.

Από την άλλη, η κορυφαία εκδοχή του Polestar 4 είναι η long range που αποδίδει 544 άλογα με 686 Nm ροπής και εφοδιάζεται με μπαταρία χωρητικότητας 102 kWh και δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας σε κάθε άξονα. Από άποψης αυτονομίας υπόσχεται 560 χλμ. Θα πραγματοποιεί το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δλ., που το κάνει το ταχύτερο Polestar που έχει κατασκευαστεί μέχρι στιγμής.

Και οι δύο εκδόσεις, υποστηρίζουν φόρτιση έως 200 kW για συνεχές ρεύμα και 22 kW εναλλασσόμενου ρεύματος. 

Τρεις οθόνες αφής και αρκετά πακέτα εξατομίκευσης

Επειδή δεν υπάρχει πίσω παράθυρο, η πανοραμική οροφή του Polestar 4 εκτείνεται μέχρι πίσω στην οροφή του coupe SUV, πέρα ​​από τα κεφάλια των πίσω επιβατών, οι οποίοι μεταξύ άλλων μπορούν να ξαπλώσουν τα καθίσματά τους. Αυτή η δυνατότητα δίνεται βασικά στους πίσω επιβάτες επειδή το μεταξόνιο είναι ένα κλικ κάτω από τα 3 μέτρα (2,999 χλστ). Για την ορατότητα προς τα πίσω χρησιμοποιείται μια οθόνη υψηλής ανάλυσης (high definition) η οποία δείχνει σε πραγματικό χρόνο τι συμβαίνει πίσω από το αυτοκίνητο μέσω μιας κάμερας τοποθετημένης στην οροφή του αυτοκινήτου. 

Οσον αφορά στην καμπίνα, το Polestar 4 προσφέρει πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο έχοντας σε πρώτο πλάνο την οριζόντια τοποθετημένη οθόνη αφής 15,4 ιντσών με λειτουργικό Android Automotive OS, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 10,2 ιντσών και το Head-Up Display 14,7 ιντσών. 
 
Το Polestar 4 θα προσφέρει μια πληθώρα επιλογών εξατομίκευσης στους καταναλωτές, μέσα από διάφορα πακέτα, όπως το Plus Pack (ηχοσύστημα και δερμάτινα καθίσματα), το Pro Pack (καλύτερες επιδόσεις) και το Pilot Pack (σένσορες πάρκινγκ).

ford
LEAO TEST