- Διαθέσιμο για παραγγελίες από 76.900 ευρώ
- Δύο ηλεκτρικά μοτέρ προσφέρουν έως 650 άλογα και 740 Nm ροπής
- Με αεροδυναμικά πτερύγια και μοναδική αεροτομή
- Με bucket καθίσματα και αλουμινένια πεντάλ
Διαθέσιμο για παραγγελίες από 76.900 ευρώ
Επισήμως διαθέσιμο για παραγγελίες και στην Ευρώπη είναι το Hyundai Ioniq 5 Ν. Η «καυτή» έκδοση του γνωστού ηλεκτρικού της Hyundai είχε πρωτοπαρουσιαστεί τον περασμένο Ιούλιο και τώρα έφτασε στην Ευρώπη με την τιμή του να ξεκινάει από 76.900, στην ιταλική αγορά.
Δύο ηλεκτρικά μοτέρ προσφέρουν έως 650 άλογα και 740 Nm ροπής
Όπως το κανονικό Ioniq 5, το νέο Ioniq 5 N βασίζεται στην πλατφόρμα Electric-Global Module με αρχιτεκτονική 800 Volt. Διαθέτει μια μπαταρία 84 kWh και ηλεκτρικούς κινητήρες τόσο εμπρός όσο και πίσω. Το μοτέρ μπροστά αποδίδει 226 ίππους και αυτό πίσω 383. Συνδυαστικά τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ προσφέρουν 609 ίππους, ισχύς που αυξάνεται στα 650 άλογα στη λειτουργία Boost και 740 Nm ροπής. Ως αποτέλεσμα το Ioniq 5 N κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 260 χλμ./ώρα. Η Hyundai δηλώνει αυτονομία από 275 έως 560 χιλιόμετρα και ταχύτητες φόρτισης που μπορούν να πάνε την μπαταρία από το 10% στο 80% πληρότητας σε μόλις 18 λεπτά.
Με αεροδυναμικά πτερύγια και μοναδική αεροτομή
Εξωτερικά, το Ioniq 5 N είναι κατά 20 χιλιοστά χαμηλότερο, 50 χιλιοστά πιο πλατύ και 80 χιλιοστά πιο μακρύ από το Ioniq 5. Το μπροστινό μέρος ξεχωρίζει από το νέο splitter, τα αεροδυναμικά πτερύγια και τις αεροκουρτίνες ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει μια μοναδική αεροτομή, ένας διαχύτης και ένα τριγωνικό φως φρένου. Σε αντίθεση με το τυπικό Ioniq 5, ένας υαλοκαθαριστήρας βρίσκεται στο πίσω τζάμι. Το Ioniq 5 Ν εξοπλίζεται με ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών που συνδυάζονται με ελαστικά Pirelli P Zero 275/35.
Με bucket καθίσματα και αλουμινένια πεντάλ
Το εσωτερικό είναι επίσης αρκετά διαφορετικό. Ένα εντελώς νέο τιμόνι τραβάει αμέσως τα βλέμματα και περιλαμβάνει διάφορα μπουτόν, συμπεριλαμβανομένου του N Grin Boost. Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης νέα μεταλλικά χειριστήρια για το σύστημα ανάκτησης ενέργειας, ενώ η κεντρική κονσόλα διαθέτει πλέον μαξιλαράκια για τα γόνατα του οδηγού και του συνοδηγού για την οδήγηση στην πίστα. Τα N bucket καθίσματα διατίθενται επίσης στάνταρ, όπως και τα αλουμινένια πεντάλ.