Την όγδοη γενιά του Audi Α6 παρουσίασε και επίσημα η γερμανική εταιρεία, λίγο πριν το μοντέλο κάνει το επίσημο ντεμπούτο του το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Ακολουθώντας τα βήματα των αδερφών του Α7 και Α8 το νέο μοντέλο υιοθετεί τη σχεδιαστική ταυτότητα της premium γερμανικής φίρμας έχοντας κομψό σχεδιασμό, με ευρείες επιφάνειες, αιχμηρές γωνίες αλλά και εντυπωσιακές γραμμές.
Ξεκινώντας από το εμπρόσθιο μέρος συναντούμε τη μεγάλη ενιαία γρίλια, η οποία πλαισιώνεται από ένα εξαγώνιο χρωμιωμένο πλαίσιο, ενώ ταυτόχρονα περιβάλλεται από μεγάλους αεραγωγούς αλλά και νέους σφηνοειδείς προβολείς. Μάλιστα η εταιρεία ενημερώνει πως το μοντέλο θα προσφέρεται με τρεις διαφορετικές επιλογές στα φωτιστικά σώματα συμπεριλαμβανομένων των HD Matrix LED που διαθέτουν κορυφαία, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της φίρμας, φώτα ημέρας.
Στο πλάι ο σχεδιασμός του νέου σεντάν παραμένει αρκετά δυναμικός με τις έντονες γραμμές να διαρρέουν το αμάξωμά, ενώ περνώντας στο πίσω μέρος αξίζει να αναφερθεί πως οι σχεδιαστές της Audi ενσωματώνουν μια πολύ διακριτική αεροτομή και προαιρετικά LED φώτα. Πέραν αυτών τα βλέμματα τραβούν οι δύο απολήξεις του συστήματος εξάτμισης, αλλά και ο επίσης διακριτικός αεροδυναμικός διαχύτης. Το αποτέλεσμα αυτής της ρέουσας σχεδιαστικής γραμμής φαίνεται ξεκάθαρα στον αεροδυναμικό συντελεστή ο οποίος ορίζεται στο 0,24 cd, με τη μάρκα να υπογραμμίζει πως το νέο A6 θα προσφερθεί σε δύο σπορ εκδόσεις καθώς και στην S line.
Στο πεδίο των διαστάσεων το νέο A6 είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το προηγούμενο, καθώς έχει μήκος 4.939 χιλιοστά, πλάτος 1.886 χιλιοστά και ύψος 1.457 χιλιοστά με μεταξόνιο που εκτείνεται σε 2.924 χιλιοστά. Χάρη στις αυξημένες διαστάσεις, το καινούργιο μοντέλο προσφέρει περισσότερο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της Audi, καθώς και επιπλέον χώρο στο κεφάλι και στους ώμους.
Στο εσωτερικό, η καμπίνα δανείζεται πολλά στοιχεία από το Α7 έχοντας σαφέστο high tech προσανατολισμό με προεξέχοντα στοιχεία τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, το σύστημα infotainment που υποστηρίζεται από μια οθόνη 10,1 ιντσών και μία τρίτη μικρότερη οθόνη (8,6 ιντσών), η οποία παρέχει πρόσβαση στον έλεγχο του κλίματος και άλλες λειτουργίες. Επιπλέον το αυτοκίνητο διαθέτει καθίσματα που προσφέρουν θέρμανση, εξαερισμό και μασάζ, αλλά και ένα μακρύ κατάλογο προαιρετικού εξοπλισμού που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή, το premium ηχοσύστημα Bang & Olufsen κ.α.
Περνώντας στο κομμάτι των μηχανικών συνόλων το Α6 θα διατεθεί στην Ευρώπη αρχικά με δύο κινητήρες. Το υπερτροφοδοτούμενο TFSI V6 κινητήρα 3.0-λίτρων που προσφέρει 340 ίππους και και 500 Nm ροπής που συνδέεται με κιβώτιο S tronic επτά σχέσεων αλλά και το σύστημα τετρακίνησης quattro, που του επιτρέπει να φτάνει από στάση το 100 χλμ./ώρα σε 5,1 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα τα 250 χλμ./ώρα. Στα ντίζελ υπάρχει η επιλογή του 3λιτρου V6 TDI που προσφέρει 286 άλογα και 620 Nm, ο οποίος συνδυάζεται με το αυτόματο 8άρι κιβώτιο ταχυτήτων tiptronic και συνεργάζεται με το σύστημα τετρακίνησης quattro. Αξίζει να σημειωθεί πως και οι δύο κινητήρες διαθέτουν ήπιο υβριδικό σύστημα, το οποίο διαθέτει ένα δυναμό και μία μπαταρία ιόντων λιθίου, το οποίο σύμφωνα με την Audi συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά περίπου 0,7 λτ./100 χλμ..
Στο θέμα της απόδοσης η γερμανική μάρκα αναφέρει πως το νέο A6 είναι «αισθητά πιο σπορ από το εξερχόμενο μοντέλο» καθώς έχει «βελτιωμένες αναρτήσεις και ένα προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης», ενώ όποιος θέλει μπορεί να επιλέξει και ένα σπορ διαφορικό αλλά και ένα σπορ σύστημα ανάρτησης. Τέλος το νέο σεντάν είναι εξοπλισμένο και με μια σειρά συστημάτων υποστήριξης οδηγού υψηλής τεχνολογίας, όπως τα Park assist, City assist και Tour assist.
Το νέο Audi A6 θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του στην αγορά της Γερμανίας τον προσεχή Ιούνιο με την αρχική τιμή για το A6 50 TDI quattro να ξεκινά από τις 58.050 ευρώ.
Αυτά είναι αυτοκίνητα! Ότι καλύτερο στην κατηγορία του και όχι μόνο. Είναι μόνο κρίμα που στην Ελλάδα αυτά τα αυτοκίνητα είναι απλησίαστα για τον περισσότερο κόσμο.
Αυτά είναι αυτοκίνητα! Ότι καλύτερο στην κατηγορία του και όχι μόνο. Είναι μόνο κρίμα που στην Ελλάδα αυτά τα αυτοκίνητα είναι απλησίαστα για τον περισσότερο κόσμο.
...παρόλο που τα a6 δεν μου αρέσουν, αυτό είναι όμορφο... περί ορέξεως...