ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Μήπως τελικά οι εταιρείες φτιάχνουν αυτοκίνητα μόνο για μετρήσεις και όχι για την πραγματικότητα;

Μήπως τελικά οι εταιρείες φτιάχνουν αυτοκίνητα μόνο για μετρήσεις και όχι για την πραγματικότητα;

Αυτοκίνητα εκτός πραγματικότητας;

5.981 Επισκέψεις στο άρθρο (14/5/2016)

Είναι κακό να φτιάχνει μία εταιρεία τα αυτοκίνητά της έτσι ώστε να βγάζουν τα σωστά νούμερα στις μετρήσεις;

Ο Απρίλιος ήταν ένας

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

δύσκολος μήνας για την αυτοκινητοβιομηχανία. Αντί να θαυμάζουμε όλα όσα είδαμεστη Γενεύη, βρεθήκαμε ναμετράμε ποια μάρκα ξεπερνάει τους ρύπους Euro 6 όταν μετρηθεί στο δρόμο.

Που είναι το σοκ ακριβώς αν μάθειςπως σε μία διαφορετική μέτρηση, τα νούμερα είναι διαφορετικά; Φταίνε οικατασκευαστές;

Τα όρια που θέτει το Euro 6 τίθενται με συγκεκριμένο τρόπο μέτρησης. Πως θα προετοιμαστούν οικατασκευαστές για την έγκριση τύπου δηλαδή; Με άλλη μέτρηση; Τα νούμερα αυτά,όταν γίνονται οι μετρήσεις όπως προβλέπει το Euro 6τα πετυχαίνουν. Σε κάθε άλλη μέτρηση φυσικά, όχι.

Και βρήκαμε τώρα πως ημία μάρκα είναι 6 φορές πάνω από το όριο και η άλλη δέκα... Μα καμία μάρκα δεν είναι πάνω από τοόριο όταν η μέτρηση γίνεται όπως προβλέπεται από το Euro 6.

Αν κάποιος είναι υπαίτιοςπου η θεωρία από την πράξη απέχουν μέχρι και δέκα φορές και αντί για 80 mg/χλμ που λέει το όριο, κάποια μάρκα εκπέμπει 8000 (ναι υπήρχαν και τέτοιαμοντέλα), αυτός είναι το Euro 6 που τριάντα τόσα χρόνια τώρα δεν έχει κάνει ταόρια και τις μετρήσεις του ρεαλιστικές.

Το όλο ζήτημα είναιελαφρώς υποκριτικό. Εντάξει, η VW είχε ειδικό πρόγραμμα πουδιαφοροποιούσε τον τρόπο λειτουργίας του αυτοκινήτου. Οι υπόλοιποι όμωςπετύχαιναν τα όρια όπως προβλέπεται. Δεν έκαναν καμία κομπίνα. Και το ότικάποιες μάρκες βρέθηκαν σε κάποια μέτρηση να αλλάζουν τις πιέσεις τωνελαστικών, εντάξει, δεν είναι ότι πιο τίμιο, αλλά ο τρόπος μέτρησης γινότανφυσιολογικά, τέτοια προβλήματα δεν θα υπήρχαν.

Όπως γίνεται στο EuroNCAP. Τα αυτοκίνητα που δοκιμάζονται είναι τυχαία, απότην παραγωγή, χωρίς τη μεσολάβηση του κατασκευαστή. Δεν είναι όμως αναμενόμενοο κατασκευαστής να έχει προβλέψει στη σχεδίαση του αυτοκινήτου ώστε να μπορείνα πετυχαίνει καλά σκορ στη συγκεκριμένη δοκιμή; Πως αλλιώς; Είναι στο χέριαυτών που θέτουν τους στόχους να τους κάνουν ρεαλιστικούς, τόσο σε νούμερα όσοκαι σε τρόπους δοκιμής.

Όταν το 0-100 ήταν οβασιλιάς του μάρκετινγκ, πόσα αυτοκίνητα θυσίαζαν την 2η σχέση στοκιβώτιο και την έκαναν μακριά για να μην χάνεται χρόνος στην αλλαγή 2-3 ότανμετράμε 0-100 χλμ./ώρα. Ήταν κι αυτό απάτη;

Τιλέτε λοιπόν; Υπάρχει σκάνδαλο στην αυτοκινητοβιομηχανία ή μήπως το πρόβλημαείναι στους οργανισμούς, τους στόχους που θέτουν και τους τρόπους με τουςοποίους τους μετράνε; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
MEDIUM VANS ANALYSIS