ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αυτόματο Opel Mokka στα 130 PS με 30 χιλιάδες: Τι μας αρέσει & τι όχι;

5.659 Επισκέψεις στο άρθρο (7/7/2023)
Αυτόματο Opel Mokka στα 130 PS με 30 χιλιάδες: Τι μας αρέσει & τι όχι;
3 Φωτογραφίες »

Από εμφάνιση «σκίζει», πώς τα πάει σε μετρήσεις και εξοπλισμό; Συγκρίνουμε το αυτόματο Opel Mokka των 130 ίππων με τον βενζινοκίνητο και mild hybrid ανταγωνισμό της κατηγορίας των μικρών SUV. Τι κρατάμε και τι πετάμε σε μετρήσεις και εξοπλισμό στην έκδοση Elegance των 30.300 ευρώ;

Opel Mokka 1,2 Turbo 130 PS AT8 στα 30.300: Αξίζει τα λεφτά του;

Μουράτο, ελκυστικό, νεανικό. Το Opel Mokka είναι ένα από τα εντυπωσιακά σε σχεδίαση μικρά crossover της αγοράς, με την μάσκα «Opel Vizor» να κάνει τη διαφορά. Μιλάμε για τη λεπτή μαύρη μάσκα που ενσωματώνει τα φώτα, στοιχείο που ταιριάζει με τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αμαξώματος, όπως οι τονισμένοι θόλοι, το νεύρο στο καπό και φυσικά η (προαιρετική) έντονη διχρωμία του αμαξώματος. Υποκειμενικό ζήτημα η εμφάνιση, θα πει κανείς, και θα του δώσουμε δίκιο.
 
Από την άλλη, οι μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center βασίζονται σε αντικειμενικά δεδομένα. Σε πληροφορίες και αποτελέσματα που αφορούν κάθε μοντέλο του ανταγωνισμού. Στην προκειμένη, βενζινοκίνητα και mild hybrid SUV πόλης με τα οποία ανταγωνίζεται το Opel Mokka. Αξιολογούμε το μικρό SUV της Opel με τον 1.200άρη turbo βενζινοκινητήρα PureTech των 130 ίππων (αυτόματο κιβώτιο EAT 8) στην βασική έκδοση εξοπλισμού Elegance. Πόσο αξίζει τα λεφτά της (30.300 ευρώ), ποια στοιχεία μας άρεσαν και τι θα θέλαμε καλύτερο; Πλήρες check σε μετρήσεις και εξοπλισμός άνεσης-ασφάλειας.
 

Μάρκα/Μοντέλο Opel Mokka 1,2T 130 PS AT8
Έκδοση εξοπλισμού Elegance
Κατηγορία μοντέλου Μικρά SUV Βενζίνη
Είδος Κινητήρα Βενζίνη
Κυβικά (κ.εκ.) 1.199
Κιβώτιο Αυτόματο 8 σχέσεων
Κίνηση Εμπρός

Εξοπλισμός, λειτουργία κινητήρα, φρένα και χώροι: Εκεί ξεχωρίζει το Opel Mokka

Γνωστός από την εφαρμογή του σε αρκετά μοντέλα ο 1,2 PureTech των 130 ίππων, συνδυάζεται αρμονικά με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο EAT8. Γενικότερα, το συγκεκριμένο «πάντρεμα» εξασφαλίζει σβέλτες επιδόσεις, ειδικά σε ενδιάμεσες ταχύτητες (ρεπρίζ). Σε τέτοιες περιστάσεις ο κινητήρας είναι δυνατός από τις χαμηλές στροφές ελέω των 230 Nm ροπής, με τα 7,1 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα να θεωρείται αρκετά καλή μέτρηση για την κατηγορία. Την ίδια στιγμή, αρκετά εύρυθμη είναι και λειτουργία του μοτέρ, ακόμη και στα... ζόρια και σε μεγάλες ταχύτητες (68,9 dB στα 120 χλμ./ώρα). Το πολύ καλό σετ μετρήσεων του Opel Mokka συμπληρώνεται με την μικρή απόσταση πέδησης (36,9 μέτρα στα 100-0 χλμ./ώρα) και με τον μπόλικο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών  που είναι Top3 στο segment (15,5 εκ.).
 
Εκτός των παραπάνω, το Opel Mokka στην συγκεκριμένη εξοπλιστική έκδοση ξεχωρίζει και με τις εξοπλιστικές του δυνατότητες. Σπάνια συναντάς σε μοντέλο της κατηγορίας Σύστημα Προειδοποίησης Τυφλού Σημείου, με το SUVάκι της Opel να έχει υπερπλήρη σουίτα συστημάτων ασφαλείας (Αυτόματο Φρενάρισμα, Lane Assist, Προειδοποίηση Κόπωσης). Κατά τα λοιπά, υπάρχουν άλλες ηλεκτρικές ευκολίες (αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερα όπισθεν, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων) που διευκολύνουν σημαντικά και προσφέρουν ένα ολοκληρωμένο πακέτο παροχών στο Opel Mokka της έκδοσης Elegance.
 

Δυνατά σημεία
Ηλεκτρικοί καθρέφτες Ναι
Φρένα από 100 χλμ./ώρα (μέτρα) 36,9
Αισθητήρες παρκαρίσματος Ναι
Κάμερα οπισθοπορείας Ναι
Σύστημα Lane assist Ναι
Προσπέραση στα 80-120 χλμ./ώρα (δλ.) 7,1
Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος Ναι
Αισθητήρας βροχής Ναι
Προειδοποίηση τυφλού σημείου Ναι
Αuto Lights (αυτόματα φώτα) Ναι
Σύστημα αναγνώρισης σημάτων Κ.Ο.Κ. Ναι
Προειδοποίηση κόπωσης οδηγού Ναι
Θόρυβος στα 120 χλμ./ώρα (db) 68,9
Αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων (έξυπνα φώτα) Ναι
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) 15,5


Αξιολογούμε το Opel Mokka 1,2T 130 PS AT8 στην έκδοση Elegance (30.300 ευρώ).
3 Φωτογραφίες »

Αξιολογούμε το Opel Mokka 1,2T 130 PS AT8 στην έκδοση Elegance (30.300 ευρώ).

Κόστος, πορτ-μπαγκάζ & κατανάλωση τα σημαντικότερα πλην

Και τι θα θέλαμε διαφορετικό; Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο προσφέρεται από το μεσαίο εξοπλιστικό πακέτο, γεγονός που συνεπάγεται και μεγαλύτερο κόστος. Ανεξαρτήτως εξοπλιστικής πληρότητας, τα 30.300 ευρώ είναι τιμή που ξεπερνά τον μέσο όρο του ανταγωνισμού. Έπειτα, η κατανάλωση του Opel Mokka είναι κι αυτή «τσιμπημένη». Οι καλές επιδόσεις από το αυτόματο κιβώτιο και τα 130 άλογα φέρνουν και μεγαλύτερες απαιτήσεις σε καύσιμο, με το αυτοκίνητο να «καίει» περισσότερα από 8 λίτρα σε μέσες συνθήκες. Από εκεί και πέρα, θα θέλαμε στάνταρ σύστημα navigation (+450 ευρώ).
 

Αδύναμα σημεία
Κύκλος στροφής (μέτρα) 11,1
Keyless entry ΟΧΙ
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) 9,3
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 8,2
Εργοστασιακός χώρος αποσκευών (λίτρα) 350
Τιμή 30.300
Navigation ΟΧΙ

Στο μέσο όρο της κατηγορίας: Elk test, φάρδος καθίσματος & τελική βαθμολογία

Με πετυχημένη ταχύτητα εισόδου τα 75 χλμ./ώρα, το Opel Mokka σημείωσε επίδοση που κυμαίνεται στο μέσο όρο του segment όσον αφορά το Elk test. Σαν γενική αίσθηση, το μοντέλο έδειξε αρκετά περιθώρια πρόσφυσης, ευελιξία στις εναλλαγές πορείας, με το ESP να παρεμβαίνει δραστικά για να περιορίζει τις όποιες αντιδράσεις.
 
Ισοπαλίες με τον ανταγωνισμό έχουμε στο φάρδος πίσω καθίσματος, με τα 1,32 μέτρα να φιλοξενούν μέχρι και 2 ενήλικους πίσω επιβάτες, ούτε κρύο ούτε ζέστη με τον «αέρα» για το κεφάλι (3,8 εκ.). Τέλος, στο... όριο είναι η διάσταση της οθόνης του infotainment (7 ιντσών), με την τελική βαθμολογία του Opel Mokka (167) να το καθιερώνει στον μέσο όρο του ανταγωνισμού του.
 

Στο μέσο όρο της κατηγορίας
Test Αποφυγής Κινδύνου - Μέγιστη Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 75
Τελική Βαθμολογία 167
Θόρυβος στα 100 (db) 67,1
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) 1,32
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) 3,8
Infotainment (Οθόνη σε ίντσες) 7"

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Οι αναλυτικές μετρήσεις του Opel Mokka σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center
Σελίδα 3Δες όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Opel Mokka
Mercedes
DOBLO VS COURIER