Γιατί χαρακτηρίζεται ιδιαίτερο αυτό το μοντέλο; Επειδή πρόκειται για μία νέα έκδοση του Urban EV concept της Honda και κατασκευάστηκε από το Instituto Europeo di Design (IED) ως έργο διατριβής για μεταπτυχιακούς φοιτητές σχεδιασμού μεταφορών, σε συνεργασία με την ιαπωνική μάρκα.
Το TOMO, το οποίο στα ιαπωνικά σημαίνει «φίλος», έχει μήκος 3.997 χιλιοστά, πλάτος 1.893 χιλιοστά, ύψος 1.556 χιλιοστών και μεταξόνιο 2.690 χιλιοστών. Έχει επίσης σκοπό να λάβει ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, κάτι που είναι αρκετά λογικό από τη στιγμή που μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που είναι σχεδιασμένο για το 2025.
Συνολικά 13 σπουδαστές από το Instituto Europeo di Design (IED) εργάστηκαν για το μοντέλο, το οποίο λέγεται πως έχει ως σκοπό να προσαρμόζεται προς τις επιθυμίες και τις ανάγκες των χρηστών του.
Για μια πρώτη «γεύση» του τι να περιμένουμε, μπορούμε να ρίξουμε μια ματιά στις εικόνες που δείχνουν τη σχεδιαστική προσέγγιση του ακολουθεί το TOMO, η οποία έχει κοινά χαρακτηριστικά με το Urban EV concept, χωρίς ωστόσο να υπάρχει εικόνα του εσωτερικού. Παρόλο την έλλειψη εικόνων, η Honda αναφέρει πώς η καμπίνα είναι άνετη και «φιλική», με τις οθόνες να κυριαρχούν στο ταμπλό.
Όπως προαναφέραμε το μοντέλο αποτελεί εργασία σπουδαστών. Για αυτό το λόγο καλό θα είναι να πούμε πως η βασική ιδέα για το σχεδιασμό του εξωτερικού προήλθε από τον Ricardo Alejandro Campos Ortega από το Μεξικό, ενώ του εσωτερικού από τον Rudraksh Banerjie από την Ινδία. Οι υπόλοιποι που είχαν ενεργή συμμετοχή στο έργο ήταν οι Tanja Madhukar Chavan (Ινδία), Michele Corneliani (Ιταλία), Shobhanjit Das (Ινδία), Alexander Marcel Fröse (Γερμανία), Xiaole Ge (Κίνα), Ramon Emmanuel Hernandez Cortes (Μεξικό), Tianchen Huang (Ινδία), τον Saketh Nalla (Ινδία), τον Jay Shrikant Nibandhe (Ινδία) και Yu-Jie Wang (Ταϊβάν).
Το 89ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης θα πραγματοποιηθεί στις 7-17 Μαρτίου.