Πόσο καλό είναι το ηλεκτρικό Ford Explorer
- Είναι TΟΡ στην αυτονομία ταξιδιού, βγάζει πάνω από 400 χλμ. με ταχύτητα 120 χλμ./ώρα
- Στην πόλη με μια φόρτιση βγάζει 600 χλμ.
- Μέχρι και 1,92 μ. ύψος κάθεσαι πίσω, το καλύτερο στην κατηγορία του
- Παρκάρει πιο εύκολα και από Fiesta (κύκλος στροφής 9,7 μ.)
Αξιολογούμε το Ford Explorer των 286 ίππων, το ηλεκτρικό οικογενειακό SUV της Ford, το οποίο έρχεται να σταθεί «κάτω» από τη Mustang Mach E. Το Ford Explorer (διαβάστε τη δοκιμή του) στη δικίνητη βασική του έκδοσή του αποδίδει 170 ίππους και εφοδιάζεται με μπαταρία 52 kWh, ενώ ένα σκαλί πιο πάνω θα συναντήσουμε την έκδοση που περνάμε από το μικροσκόπιο του AutoΤρίτη Test Center, με τους 282 ίππους και ωφέλιμη μπαταρία 77 kWh.
Είναι TΟΡ στην αυτονομία ταξιδιού, Βγάζει πάνω από 400 χλμ. με ταχύτητα 120 χλμ./ώρα
Το βασικότερο ζητούμενο για ένα ηλεκτρικό μοντέλο, είναι η αυτονομία του σε ένα ταξίδι, εκεί δηλαδή που η κατανάλωση ανεβαίνει και η επιστροφή ενέργειας από την ανάκτηση είναι περιορισμένη. Το Ford Explorer λοιπόν είναι μέσα στο ΤΟΡ 3, όλων των ηλεκτρικών μοντέλων που έχουμε μετρήσει σε αυτόν τον τομέα. Ο συνδυασμός της σχετικά μεγάλης μπαταρίας με την μειωμένη κατανάλωση, η οποία σε πραγματικές συνθήκες είναι 18,9 kWh/100 χλμ. με σταθερή ταχύτητα 120 χλμ./ώρα, χαρίζουν αυτονομία 407 χλμ. που αρκούν να φτάσεις από Αθήνα στην Κατερίνη.
Στο Explorer μπορούν να κάτσουν άτομα με ύψος μέχρι 1,92 μ.. Δεν υπάρχει άλλο μοντέλο στην κατηγορία του που χωράει τόσο ψηλούς σωματότυπους
Στην πόλη με μια φόρτιση βγάζει 600 χλμ., όπως έδειξαν οι μετρήσεις του Test Center
Φυσικά ακόμα μεγαλύτερη είναι η αυτονομία εντός πόλης σε σημείο που ξεχνάς να το φορτίσεις: Mε κατανάλωση 12,8 kWh/100 χλμ. η πραγματική αυτονομία είναι σχεδόν 600 χλμ.. Το μοναδικό ηλεκτρικό, από τα συνολικά 71 που έχουμε δοκιμάσει, με μεγαλύτερη αυτονομία είναι η Ford Mustang, η οποία μπορεί να ξεπεράσει τα 650 χλμ..
Στα θετικά η δυνατότητα για ταχυφόρτιση με 175 kW (φορτίζει από το 10-80% σε λιγότερη από μισή ώρα) και η παρουσία στάνταρ υποδοχής φόρτισης 11 kW (σε 11άρι Wallbox φορτίζει σε 8 ώρες), αλλά και η επιλογή «B» στο λεβιέ επιλογής κίνησης, που κάνει πιο έντονη την ανάκτηση.
Μέχρι και 1,92 μ. ύψος κάθεσαι πίσω, το καλύτερο στην κατηγορία του
Το Explorer λοιπόν παίρνει άριστα στον τομέα της κατανάλωσης, βαθμό που θα διατηρήσει και στον τομέα των χώρων, σύμφωνα με τις μετρήσεις του Test Center. Με μεταξόνιο κοντά στα 2,8 μ. και εντελώς επίπεδο πάτωμα, το Explorer είναι εξαιρετικά ευρύχωρο. Όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας, ο αέρας για το κεφάλι των πίσω επιβατών είναι σχεδόν 9 εκ., το οποίο σημαίνει πως μπορούν να κάτσουν άτομα με ύψος μέχρι 1,92 μ.. Δεν υπάρχει άλλο μοντέλο στην κατηγορία του που χωράει τόσο ψηλούς σωματότυπους. Παράλληλα ο χώρος για τα γόνατα των πίσω (21 εκατ.) είναι αρκετός ώστε να καθίσουν σταυροπόδι και επιπλέον λόγω της φαρδιάς καμπίνας (1,42 μ., το δεύτερο καλύτερο νούμερο της κατηγορίας) τρεις επιβάτες θα χωρέσουν με άνεση.
Συνέχεια του άρθρου >>>Σελίδα 2 | Οι αναλυτικές μετρήσεις του Ford Explorer σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center |
Σελίδα 3 | Δες όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Ford Explorer |