BMW και Audi θα μοιραστούν το κόστος ανάπτυξης και πιστοποίησης του νέου λογισμικού για τα Euro 5 μοντέλα.
BMW & Audi στις επάλξεις για παλιά diesel
7.350 Επισκέψεις στο άρθρο (29/6/2017)
Οι BMW και Audi μετά από έντονες πιέσεις της Βαυρικής κυβέρνησης συμφώνησαν να δημιουργήσουν από κοινού ένα νέο λογισμικό για τα παλιάς τεχνολογίας diesel μοντέλα, ώστε να μειώσουν τις εκπομπές NOx.
Οι δύο γερμανικές εταιρείες, Audi και BMW, οι οποίες έχουν την έδρα τους στη Βαυαρία δέχονται έντονες πιέσεις από την κυβέρνηση εν όψει και των εκλογών στη Γερμανία, προκειμένου να βοηθήσουν στη βελτίωση του αέρα στο κρατίδιο και την καταπολέμηση των ρύπων από τα παλιά diesel.
Έχοντας λοιπόν αυτό ως κίνητρο οι δύο μάρκες αποφάσισαν την από κοινού δημιουργία ενός νέου λογισμικού για τα Euro5 μοντέλα τους, με απώτερο σκοπό την μείωση των εκπομπών οξειδίου του αζώτου (NOx). Επίσης, σύμφωνα με τη Βαυαρική κυβέρνηση οι δύο φίρμες αποφάσισαν να μοιραστούν το κόστος για την ανάπτυξη και την πιστοποίηση του νέου λογισμικού. Χαρακτηριστική ήταν η κίνηση του ADAC. της αντίστοιχης δική μας ΕΛΠΑ, που αποφάσισε να καθυστερήσει τις παραδόσεις των diesel αυτοκινήτων έως ότου να είναι διαθέσιμα με Euro 6 τεχνολογία, δηλαδή εντός του προσεχούς φθινοπώρου.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Έχοντας λοιπόν αυτό ως κίνητρο οι δύο μάρκες αποφάσισαν την από κοινού δημιουργία ενός νέου λογισμικού για τα Euro5 μοντέλα τους, με απώτερο σκοπό την μείωση των εκπομπών οξειδίου του αζώτου (NOx). Επίσης, σύμφωνα με τη Βαυαρική κυβέρνηση οι δύο φίρμες αποφάσισαν να μοιραστούν το κόστος για την ανάπτυξη και την πιστοποίηση του νέου λογισμικού. Χαρακτηριστική ήταν η κίνηση του ADAC. της αντίστοιχης δική μας ΕΛΠΑ, που αποφάσισε να καθυστερήσει τις παραδόσεις των diesel αυτοκινήτων έως ότου να είναι διαθέσιμα με Euro 6 τεχνολογία, δηλαδή εντός του προσεχούς φθινοπώρου.
Πέραν της συγκεκριμένης απόφασης μέσα στον Ιούλιο θα πέσουν και άλλες προτάσεις στο τραπέζι των διαβουλεύσεων γύρω από το θέμα των παλιών diesel. Ειδικότερα, η βαυαρική κυβέρνηση σκοπεύει, σύμφωνα με δημοσίευμα της Automotive News, να δώσει φορολογικά κίνητρα στους πολίτες για την αντικατάσταση των diesel παλαιότερης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας (Euro 3, Euro 4) με μοντέλα τεχνολογίας Euro 6.
Τέλος, αξίζει να αναφερθεί πως αυτές οι προσπάθειες της βαυαρικής κυβέρνησης έρχονται να προστεθούν στον μακρύ κατάλογο των ενεργειών που αφορούν την πορεία του diesel στην Ευρώπη τα δύο τελευταία χρόνια, από τότε δηλαδή που ξέσπασε το σκάνδαλο dieselgate. Αλλωστε, μετά από αυτό το συμβάν ξεκίνησε η φθίνουσα πορεία στις πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων μοντέλων στην Ευρώπη.
Τι πιστεύετε ότι πρέπει να γίνει στη χώρα μας με το θέμα του diesel; Μήπως ήρθε η ώρα να ακολουθήσουμε το παράδειγμα που πρόκειται να δώσει η Βαυαρία, δίνοντας κίνητρα για την αντικατάσταση του γερασμένου πλέον στόλου; Τι λέτε;
Διαβάστε ακόμη: Το diesel πέθανε! Το πήρατε είδηση;
Είναι μια πολύ καλή και ρεαλιστική προσέγγιση στο θέμα, σε σχέση με αυτή που έλεγε πως απλά θα καταργηθεί το ντίζελ και τόσα εκατομμύρια αυτοκίνητα, απλά θα εξαφανιστούν ή δεν θα τους επιτρέπεται να μπαίνουν στις πόλεις κτλ. Το να δοθούν κίνητρα ώστε να αντικατασταθούν τα παλιά ντίζελ οχήματα με καινούργια ή να βελτιωθούν, είναι κάτι ρεαλιστικό και εφικτό.
Αν θελουν να τα κρατησουν να τους υποχρεωσουν να βαλουν μπεκ νεας γεννιας ,καταλυτη ,και ποιο καινουργιο Dbf