15 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
BMW X1 Vs Peugeot 3008
34.660 Επισκέψεις στο άρθρο (11/2/2021)
Ως SUV με premium προσανατολισμό τα BMW X1 και Peugeot 3008 συνεχίζουν να αντιπαρατίθενται και στις κορυφαίες Plug-In Hybrid εκδόσεις της γκάμας τους. Ποιο από τα δύο αξίζει μια θέση στο γκαράζ;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το 3008 είναι ένα από τα σημαντικότερα και εμπορικότερα μοντέλα στην δημοφιλή κατηγορία των C-SUV και ένα αυτοκίνητο που κατάφερε να βάλει την Peugeot με αξιώσεις σε πιο premium «χωράφια». Στην ανανεωμένη του έκδοση, που πρόσφατα ήρθε στη χώρα μας, ενισχύει αυτό του τον χαρακτήρα ιδιαίτερα σε μια από τις κορυφαίες εκδόσεις της γκάμας του, την HYBRID, η οποία είναι Plug-In Hybrid με απόδοση 225 ίππων (σ.σ υπάρχει και η HYBRID4 με 4κίνηση και 300 ίππους). Απέναντι σε αυτή την έκδοση έρχεται να βρεθεί ένα άξιο δείγμα της premium αυτής κατηγορίας, η BMW X1, η οποία στην έκδοση xDrive25e είναι 4κίνητη και χρησιμοποιεί και αυτή Plug-In Hybrid σύστημα κίνησης με συνδυαστική απόδοση 220 ίππων. Τα δύο αυτά μοντέλα μάχονται για μια θέση στο γκαράζ ενός ιδιώτη ή μιας εταιρείας μιας και η λιανική τιμή προ φόρων τους τα απαλλάσσει από εταιρικό φόρο.
Εμφάνιση: Ξεχωρίζει το πιο φρέσκο και κομψό 3008
Mε μικρές αλλά σημαντικές αισθητικές διαφορές συνεχίζει την επιτυχημένη του πορεία στην αγορά το Peugeot 3008, το οποίο παρουσιάζεται πιο ξεχωριστό από την πάντα «αθλητική» BMW X1. Πιο συγκεκριμένα, το ανανεωμένο 3008 έχει νέα μάσκα εμπρός και LED φώτα καθώς και τις χαρακτηριστικές «νυχιές» κάτω από αυτά που αποτελούν στοιχεία της σχεδιαστικής ταυτότητας της Peugeot. Αντίστοιχα ανασχεδιασμένος είναι ο προφυλακτήρας και τα φωτιστικά σώματα πίσω, ενώ η Plug-In Hybrid έκδοση δεν διαφέρει σε τίποτα άλλο πλην της επιπλέον υποδοχής για την φόρτισή της και τα σχετικά λογότυπα. Το ανανεωμένο 3008 απέκτησε μέσω των παραπάνω αλλαγών πιο επιβλητική και ξεχωριστή εικόνα, και εκφράζει πιο άμεσα τoν premium χαρακτήρα του, αφού τώρα είναι περισσότερο εκλεπτυσμένο και δυναμικό. Η BMW X1 από την άλλη διατηρεί την δυναμική της και σε αυτή την έκδοση και χωρίς να έχει κάτι το ιδιαίτερο σχεδιαστικά καταφέρνει να κερδίζει τα βλέμματα με την μυώδη αισθητική της, αποτελώντας και ένα αναγνωρίσιμο σχεδιαστικά μοντέλο της SAV οικογένειας της BMW.
Εσωτερικό-Χώροι: Πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά το 3008, ξεχωρίζει η Χ1 σε φινίρισμα και συναρμογή
To εσωτερικό των δύο αυτοκινήτων χαρακτηρίζεται από τον σύγχρονο και premium διάκοσμο με προσοχή στην λεπτομέρεια. Το ανανεωμένο Peugeot 3008 ξεχωρίζει και εδώ για την σχεδίασή του με το i-cockpit εσωτερικό του να κερδίζει τις εντυπώσεις, ενώ η ΒΜW X1 έχει πιο συγκρατημένη αισθητική αλλά και σε αυτή δεν λείπει τίποτα από high-tech στοιχεία και συστήματα. Το «γλυκό» δένει με τις μεγάλες οθόνες για τα συστήματα infotainment που διαθέτουν μεταξύ άλλων και πληροφορίες για το υβριδικό σύστημα κίνησής τους, ενώ συμπληρώνεται και από τους ψηφιακούς πίνακες οργάνων. Το φινίρισμα είναι και στα δύο αυτοκίνητα ιδιαίτερα προσεγμένο, με την Χ1 να επιδεικνύει ένα ελαφρώς καλύτερο επίπεδο συναρμολόγησης. Οι χώροι σε κάθε περίπτωση επαρκούν για τις μεταφορικές ανάγκες μιας οικογένειας με το 3008 να υπερτερεί ελαφρώς προς όλες τις μετρήσεις, ωστόσο η Χ1 προσφέρει μεγαλύτερο χώρο για τις αποσκευές τους με όγκο 485 λίτρων έναντι 395 λίτρων που έχει το Peugeot 3008 στις Plug-In Hybrid εκδόσεις του.
3008...σε όλα ανώτερο..
Αν κ από πίτα που δεν τρώω, γιατι να με νοιάζει ποιο από τα δυο «ες γιου βι» υπερτερεί; Εε, πως! Έχουμε ένα αμιγώς «πρεμιουμ» όνομα (βλέπε bmw), που αν εξαιρέσουμε την περίπτωση να το επιλέξει κάποιος για λόγους «στάτους / ιματζ» κτλ., δεν υπερτερεί, δεν ξεπερνά την αντίπαλο peugeot, που δεν είναι «πρεμιουμ» κατασκευαστής. Πάντως οι τιμολογιακή πολιτική της peugeot, αγγίζει αυτή των πρεμιουμ Γερμανικών, και φαίνεται κ στο συγκριτικό. Η X1 λοιπόν, αν κ ποιοτική, δείχνει ξεπερασμένη, τολμώ να πω μπανάλ vs του 3008 και εσωτερικά & εξωτερικά. Το έχω ξαναγράψει, ότι το στυλ, design, σαλόνι, εσωτερικό & εξωτερικό του 3008 θα μπορούσε να φιλοξενεί σήμα bmw, audi. Διαβάζοντας το συγκριτικό επιβεβαιώνουμε ότι μηχανικά, τεχνολογικά, ποιοτικά, στο δρόμο, επιδόσεις, κτλ., το Γαλλικό μοντέλο δεν υστερεί και μάλιστα για κάποιο λόγο υπερτερεί με μεγάλη διαφορά στην τελική ταχύτητα (γιατί τόση διαφορά?). Εύγε 3008!
Πολύ ενδιαφέροντα τα μοντέλα αυτά... Για εταιρικά όπως τονίζεται στην τιμή προ φόρων...δλδ για ποιες ή πόσες εταιρίες;;; Με κατανάλωση 1.3-1.7λτ/100χλμ... Εντάξει, αρκεί να πηγαινοέρχεσαι στην δουλειά...δλδ γι'αυτό παίρνεις αμάξι 45000€;;;Για τις υπόλοιπες ανάγκες-θελω σου;;;αν κάνεις μια εξόρμηση,να πας στο χωριό;να πας για μπάνιο;ένα σκ ;ένα επαγγελματικο ταξίδι;;;;ποια είναι η κατανάλωση;;;πότε επιτέλους θα δούμε ένα αληθινό δοκιμαστικό;;;;δλδ αν πάω στον Αθανάσιο Διάκο για σαββατοκύριακο,~600χλμ θα ψάχνω μπαλαντεζα να το φορτίζω όλη νύχτα στο δρόμο;;;ρε σε ποιους απευθύνεστε;;;ή μήπως θα πάω με κατανάλωση 1.3-1.7... Κοροιδευομαστε νομίζω...
Το 3008 απορίπτεται λόγω τιμονιού.....οδηγάς και καμπουριάζεις....φρενάρεις και νομίζεις ότι το τιμόνι θα σου έρθει ανάμεσα στα πόδια....Καθόλου πρακτικό !!!