ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Είναι το φθηνότερο βενζινοκίνητο, αυτόματο, οικογενειακό: Citroen C4

 Σχολιάστε 
12.228 Επισκέψεις στο άρθρο (20/2/2025)
Είναι το φθηνότερο βενζινοκίνητο, αυτόματο, οικογενειακό: Citroen C4
5 Φωτογραφίες »

Κοστίζει 23.900 ευρώ με πλούσιο εξοπλισμό (π.χ. αυτόματα φώτα και κλιματισμό)
Έχει 100 άλογα, πηγαίνει για λίγο ηλεκτρικά σαν υβριδικό χάρη σε ένα μοτεράκι 29 ίππων .
Χωράει άνετα 3 επιβάτες πίσω και προσφέρει 17,5 εκ. «αέρα» για τα γόνατά τους..
Παίρνει τα Advanced Comfort καθίσματα με extra 1,5 εκ. αφρώδες υλικό.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Κοστίζει 23.900 ευρώ με πλούσιο εξοπλισμό (π.χ. αυτόματα φώτα και κλιματισμό)

Τα οικογενειακά μικρομεσαία (βλ. Golf, Focus, Astra, Corolla) ήταν κάποτε μια δημοφιλής επιλογή, όμως τα τελευταία χρόνια, η ζήτηση για αυτά έχει υποχωρήσει λόγω της προτίμησης που δείχνει το κοινό στα SUV. Αντιλαμβανόμενη την τάση αυτή, η Citroen διαθέτει το ανανεωμένο C4, ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει χαρακτηριστικά από SUV, σεντάν και hatchback μοντέλα.

Οι τιμές του ανανεωμένου C4 στην Ελλάδα ξεκινούν από 23.900 ευρώ, νούμερο που το κάνει το πιο προσιτό οικογενειακό βενζινοκίνητο μικρομεσαίο με αυτόματο κιβώτιο στην ελληνική αγορά ανάμεσα σε 12 μοντέλα. Η τιμή αυτή αφορά την ήπια υβριδική έκδοση στο βασικό εξοπλιστικό επίπεδο You! που περιλαμβάνει LED φώτα μπροστά και πίσω, κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών, ψηφιακός πίνακας οργάνων 5,5 ιντσών,  σύνδεση με Android Auto και Apple CarPlay, αυτόματους προβολείς, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέπτες κ.α.

Έχει 100 άλογα, πηγαίνει για λίγο ηλεκτρικά σαν υβριδικό χάρη σε ένα μοτεράκι 29 ίππων

Πηγή ισχύος στο C4 των 23.900 ευρώ είναι ο 1,2 λίτρων PureTech (έχει νέα εξαρτήματα κατά 40%) που συνδυάζεται με σύστημα 48V και αποδίδει 100 άλογα και 205 Nm ροπής. Μέσα στο 6άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, υπάρχει ένας μικρός ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 29 ίππων και 55 Nm που έχει την δυνατότητα να κινήσει το μοντέλο αμιγώς ηλεκτρικά με τον βενζινοκινητήρα σβηστό. Το ήπια υβριδικό σύστημα βοηθά στη μείωση της κατανάλωσης και σύμφωνα με τη Citroen, η μέση κατανάλωση φτάνει τα 4,8 λτ./100 χλμ. (WLTP). Χαμηλά είναι και οι εκπομπές ρύπων στα 105 γρ.C02/χλμ. ώστε το C4 Hybrid να κυκλοφορεί ελεύθερα στον Δακτύλιο.

Χωράει άνετα 3 επιβάτες πίσω και προσφέρει 17,5 εκ. «αέρα» για τα γόνατά τους.

Οι μεγάλοι χώροι είναι ένα από τα ατού του Citroen C4 και αυτό γίνεται φανερό στις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center. Αρχικά, το C4 έχει πίσω κάθισμα φάρδους 1,36 μέτρων, το οποίο είναι αρκετό για να καθίσουν ακόμη και 3 ενήλικες επιβάτες χωρίς να ακουμπήσουν οι ώμοι τους. Πολύ καλός είναι επίσης ο χώρος που έχουν, όσοι κάτσουν πίσω, μέχρι να φτάσουν τα γόνατά τους στο μπροστινό κάθισμα, ενώ ο «αέρας» για τα κεφάλια τους είναι επαρκής (4,5 εκ.) και κοντά στο μέσο όρο της κατηγορίας. Όσον αφορά τον χώρο αποσκευών, το C4 έχει την δυνατότητα να μεταφέρει έως και 380 λίτρα.

Παίρνει τα Advanced Comfort καθίσματα με extra 1,5 εκ. αφρώδες υλικό

Το C4 εξοπλίζεται με ανασχεδιασμένα καθίσματα Advanced Comfort που προσφέρουν ακόμη μεγαλύτερη άνεση χάρη στο extra αφρώδες υλικό 1,5 εκ. και βελτιωμένη στήριξη. Τα νέα αυτά καθίσματα σε συνδυασμό με την  ανάρτηση Progressive Hydraulic Cushions (υδραυλικά στοπ προοδευτικής απόσβεσης) που απορροφούν τις ατέλειες του οδοστρώματος εξασφαλίζουν υψηλά επίπεδα άνεσης. 

Mercedes
OMODA