BRABUS Rocket 1000: Η νέα... ρουκέτα της BRABUS έχει 1.000 άλογα!
- Κολοσσιαία ροπή 1.820 Nm και 0-100 σε 2,6 δλ.
- Αυξήθηκε στα 4,5 λίτρα η χωρητικότητα του V8 μοτέρ.
- Περιποίηση με ίνες άνθρακα μέσα και έξω.
- Στα 450 χιλιάρικα το κόστος αγοράς!
Θα κατασκευαστούν μόνο 25 αυτοκίνητα
Η BRABUS Rocket 1000 «1 of 25» είναι το τελευταίο μοντέλο που παρουσίασε ο επίσημος βελτιωτικός οίκος της Mercedes. Το νέο μοντέλο βασίζεται στην Plug-in υβριδική Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, δηλαδή την πιο ισχυρή Mercedes παραγωγής που διατίθεται σήμερα και όπως μαρτυρά η ονομασία της διαθέτει 1.000 άλογα. Η πανίσχυρη BRABUS θα κατασκευαστεί σε μόλις 25 κομμάτια και όπως είναι φυσικό η τιμή της είναι... αλμυρή.
Κολοσσιαία ροπή 1.820 Nm και 0-100 σε 2,6 δλ.
Αν και τα 1.000 άλογα είναι από μόνα τους εντυπωσιακά, εξίσου εντυπωσιακή είναι και η ροπή των 1.820 Nm, που διαθέτει η BRABUS Rocket 1000 «1 of 25». Ο αριθμός αυτός είναι αρκετά ανεβασμένος σε σχέση με τα 1.470 Nm της GT 63 S E Performance, για αυτό και υπάρχει ένας ηλεκτρονικός περιοριστής που επιτρέπει στον οδηγό να απολαμβάνει μόνο τα 1.620 Nm, προστατεύοντας με αυτό τον τρόπο το σύστημα μετάδοσης κίνησης. Τα 1.000 άλογα και η κολοσσιαία ροπή επιτρέπουν στην... ρουκέτα της BRABUS να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 2,6 δευτερόλεπτα, ενώ αν ο οδηγός κρατήσει το πόδι του στο γκάζι να φτάσει τα 316 χλμ./ώρα, που είναι και η τελική ταχύτητα. Πριν από αυτό, έχει κάνει το 0-200 χλμ./ώρα σε 9,7 δευτερόλεπτα και τα 0-300 χλμ./ώρα σε 23,9 δευτερόλεπτα.
Αυξήθηκε στα 4,5 λίτρα η χωρητικότητα του V8 μοτέρ
Από τεχνικής άποψης, η BRABUS έκανε μερικές αξιοσημείωτες τροποποιήσεις στον V8 4,0 λίτρων κινητήρα βενζίνης της AMG, ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων SPEEDSHIFT MCT. Η βασική είναι η αύξηση του κυβισμού στα 4,5 λίτρα, ενώ προχώρησε σε βελτιώσεις στις οπές των κυλίνδρων, στα πιστόνια και στον στροφαλοφόρο άξονα. Οι μηχανικοί της BRABUS έβαλαν επίσης νέες φλάντζες κεφαλής και νέα τούρμπο, ενώ καινούργιο είναι και το σύστημα εξάτμισης. Το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης ολοκληρώνεται από τον κινητήρα μόνιμου μαγνήτη που είναι εγκατεστημένος στον πίσω άξονα. Διαθέτοντας αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων δύο ταχυτήτων και μπαταρία ιόντων λιθίου 6,1 kWh, αυτός ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 204 άλογα.
Περιποίηση με ίνες άνθρακα μέσα και έξω
Εξωτερικά, η γερμανική εταιρεία χάρισε στο μοντέλο ανθρακονημάτινα χαρακτηριστικά μπροστά και πίσω, αλλά και πιο φαρδιά φτερά, που διευρύνουν την υπόστασή του κατά 66 χιλιοστά. Οι ζάντες μπροστά είναι 21 ιντσών, την ώρα που οι πίσω είναι 22 ιντσών. Τέλος, δε θα πρέπει να μείνει ασχολίαστη η αεροτομή και οι τέσσερις απολήξεις του συστήματος εξάτμισης. Το εσωτερικό με τη σειρά του είναι γεμάτο από ίνες άνθρακα και δέρμα, συνδυάζοντας την άκρατη πολυτέλεια με το σπορ, δυναμικό χαρακτήρα.
Συνέχεια του άρθρου >>>