ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Βάζεις το υβριδικό σου στην πρίζα; Αν όχι, χάνεις και χάνεις πολύ!

(20/1/2025)
Βάζεις το υβριδικό σου στην πρίζα; Αν όχι, χάνεις και χάνεις πολύ!

Τα υβριδικά πρίζας (plug in, PHEV) χρειάζονται να είναι φορτισμένα για χαμηλή κατανάλωση
Η Ε.Ε μέτρησε στα PHEV 240% υψηλότερους ρύπους από αυτούς που ανακοινώνει ο κατασκευαστής
Χωρίς τη βοήθεια της μπαταρίας το μεγάλο βάρος τα κάνει ιδιαίτερα ενεργοβόρα
Έρχονται αλλαγές στο πως υπολογίζεται η κατανάλωση των PHEV

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Τα υβριδικά πρίζας (plug in, PHEV) χρειάζονται να είναι φορτισμένα για χαμηλή κατανάλωση

Πάνω από 3 φορές από όσο λέει ο κατασκευαστής είναι η μέση κατανάλωση των υβριδικών πρίζας. Αυτό βρήκε η έρευνα της E.E. και φυσικά δε φταίνε τα αυτοκίνητα, αλλά οι οδηγοί τους που τα οδηγούν σαν συμβατικά, δηλαδή χωρίς να φορτίζουν την μπαταρία. Εσύ τι κάνεις;

Σκέψου ένα αυτοκίνητο σήμερα που λόγω τεχνολογίας και παθητικής ασφάλειας είναι ήδη βαρύ. Τώρα φόρτωσέ το και με ένα ακόμη (ηλεκτρικό) μοτέρ και μία πολύ βαριά μπαταρία και όλα τους τα αξεσουάρ και το βάρος πήγε στα ύψη. Όμως δε σε νοιάζει γιατί το υβριδικό σύστημα όχι μόνο αντισταθμίζει το αυξημένο βάρος αλλά πετυχαίνει ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση. Αρκεί να δουλεύει. Αλλιώς είναι απλά «έρμα».

Η Ε.Ε. μέτρησε στα PHEV 240% υψηλότερη κατανάλωση από αυτή που ανακοινώνει ο κατασκευαστής

Σε μεγάλη έρευνα της E.E. σε σύνολο σχεδόν 250.000 αυτοκινήτων που μετρήθηκαν, τα υβριδικά πρίζας (PHEV) βενζίνης και diesel βρέθηκαν 240% πάνω από τους ρύπους CO2 που ανακοινώνει ο κατασκευαστής, με ότι φυσικά αυτό σημαίνει για την κατανάλωση που είναι απολύτως συσχετισμένη με το CO2. Τα συμβατικά βενζίνης και diesel ήταν και αυτά πάνω, αλλά «μόνο» 21% σε σχέση με τις τυποποιημένες μετρήσεις WLTP.

Χωρίς τη βοήθεια της μπαταρίας το μεγάλο βάρος τα κάνει ιδιαίτερα ενεργοβόρα

Τα αυτοφορτιζόμενα υβριδικά (όπως της Toyota) δεν επηρεάζονται, αφού δεν χρειάζονται φόρτιση στην πρίζα και έτσι ο ηλεκτροκινητήρας συμμετέχει πάντα στη διαδικασία της κίνησης, πετυχαίνοντας πάντα χαμηλούς ρύπους CO2 και κατανάλωση. Έκπληξη ήταν και το νέο Prius που είναι PHEV αλλά χάρη στη διαχείριση της μπαταρίας του δεν ξέφυγε περισσότερο από τα συμβατικά στις μετρήσεις.

Έρχονται αλλαγές στο πως υπολογίζεται η κατανάλωση των PHEV

Η Κομισιόν έχει θορυβηθεί ιδιαίτερα από τα ευρήματα αυτά, αφού μιλάμε για μια σημαντική κατηγορία υβριδικών οχημάτων, τόσο που από φέτος θα επιβάλει νέο τρόπο υπολογισμού ρύπων (και κατανάλωσης) που θα λαμβάνει υπόψη του διάφορα στάδια φόρτισης (ή μη) της μπαταρίας ώστε οι καταναλωτές να ξέρουν τι συμβαίνει όταν η μπαταρία είναι ξεφόρτιστη. Αυτό θα έχει και άμεσο αντίκτυπο στον υπολογισμό των τελών σε αυτά τα αυτοκίνητα.
 
Εσύ βλέπεις διαφορά στην κατανάλωση όταν είσαι ξεφόρτιστος σε σχέση με όταν είσαι φορτισμένος; Και τελικά γίνεται να έχεις υβριδικό πρίζας χωρίς να έχεις δική σου πρίζα; Και αν είναι τόσο απαραίτητη η φόρτιση, μήπως να πάρεις ηλεκτρικό κατευθείαν; Τι λες;

Autotriti.gr
FALKEN ZIEX ZE320