Συγκεκριμένα, αν και με γυμνό μάτι οι αλλαγές μπορεί να μη είναι ιδιαίτερα διακριτές, ωστόσο η γερμανική εταιρεία βελτιώσεων έχει παρέμβει σε μία σειρά από πράγματα. Αναλυτικότερα, έχει αλλάξει το μπροστινό χείλος, τους πλαϊνούς αεραγωγούς, τον πίσω διαχύτη και την αεροτομή, έχοντας τοποθετήσει σε όλα τα παραπάνω σημεία κομμάτια από ανθρακονήματα.
Το χρώμα του αυτοκινήτου είναι λευκό, ενώ τα χρώματα της ιταλικής σημαίας (κόκκινο,άσπρο,πράσινο) διατρέχουν όλο το μήκος, ξεκινώντας από την μάσκα, και καταλήγοντας στο πίσω μέρος διαμέσου της οροφής. Έτσι επιτυγχάνεται ένας άριστος συνδυασμός κομψότητας, και δυναμισμού, με παράλληλη αναφορά στην ιταλική προέλευση της εταιρείας, θυμίζοντας σε όλους πως έννοιες όπως Ferrari και ιταλικά supercars είναι σχεδόν ταυτόσημες.
Επιπλέον, η συγκεκριμένη βελτίωση διαθέτει και αναβαθμισμένο σύστημα εξατμίσεων, καθώς έχει τοποθετηθεί ένα καινούριο της Akrapovic, δίνοντας μία τελευταία πινελιά στην εμφάνιση της Ferrari.
Κάτω από το καπό δεν έχει μετατραπεί κάτι, καθώς η 488 Spider διαθέτει ήδη μεγάλη δύναμη, με τον 3,9 λίτρων, τούρμπο, V8, κινητήρα της να αποδίδει 661 άλογα ιπποδύναμη και 760 Nm ροπή.
Όλως περιέργως, η βελτιωμένη Ferrari δεν παρουσιάστηκε ούτε από τη Novitec Group, ούτε από την Akrapovic, αλλά από μια Ισραηλινή εταιρεία βελτιώσεων που ονομάζεται Component LTD.