Η έκδοση βενζίνης έχει και στο Polo το χρίσμα της καλύτερης πρότασης αφού είναι οικονομική στην κτήση και ικανή σε επιδόσεις.
Το Volkswagen Polo τόσο ως diesel όσο και ως βενζινοκίνητο ανέκαθεν βρισκόταν ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών διαθέτοντας μια πλούσια γκάμα σε απόδοση από τους TSI και TDI κινητήρες που διαθέτει. Αφήνοντας τις «αναιμικές» εκδόσεις σε βενζίνη και diesel των 75 ίππων του Polo, παίρνουμε και συγκρίνουμε τις δυο επόμενες με τον κάθε κινητήρα. Το Polo 1,2 ΤSI των 90 ίππων υπερέχει σε σχέση με το Polo 1,4 TDI ίδιας απόδοσης σε επιδόσεις από στάση ενώ είναι και καλύτερος όσον αφορά στα λειτουργικά του χαρακτηριστικά. Το diesel «εκδικείται» στον τομέα των επιδόσεων εν κινήσει και πολύ περισσότερο στην κατανάλωση όπου απαιτεί 1,7 λτ./100 χλμ. λιγότερα. Η τιμή για την ίδια 5θυρη έκδοση Active ανέρχεται στα 13.800 ευρώ για το TSI και στα 15.500 ευρώ για το TDI γεγονός που γέρνει την πλάστιγγα σημαντικά υπέρ του πρώτου.
Συνεχίζοντας την παρατήρηση που πολύ ορθά έγραψε ο Γιώργος θα ήθελα να επισημάνω και τα ψευδή στοιχεία που αναφέρετε για την κατανάλωση! Τυχαία σύγκρινα 2 οχήματα που γράφετε!!!
Συγκεκριμένα
1.Renault clio 0,9 κατανάλωση 4,7 (όχι 4,5)
και diesel 1,5 dci 3,5
2.opel astra 1,0 βενζίνας έως 4,6
και diesel έως 3,5
Τα στοιχεία είναι από τις επίσημες σελίδες των εταιρειών (2 τυχαία που σύγκρινα)
Και μιλάμε για κινητήρες 900 κυβικών, που κανένας δεν αγοράζει γιατί είναι αδύναμοι, αν πάμε σε 1,2 βενζίνας τότε οι διαφορές είναι μεγαλύτερες των 2 λίτρων!!!
Αυτό είναι πληροφόρηση και ενημέρωση του αναγνωστικού κοινού σας ή παραπληροφόρηση!!
Η ..μήπως κάνατε λάθος και θα ζητήσετε συγνώμη;
Οσο για τις ...πωλήσεις θα το δώ και θα σας πω και για αυτό, αν και πάλι δεν σας πιστεύω!!!
Εάν αυτό είναι συγκριτικό μεταξύ ιδίων αυτοκινήτων βενζίνης ντίζελ τότε κάτι λάθος κάνετε.
Αντί να κάνετε σύγκριση στην καταναλωση γράφετε γενικότητες. Προσπαθείτε μονίμως να μας πείσετε ότι τελείωσε το ντίζελ. Πρώτη φορά πήρα yaris diesel από rent a car και έπαθα την πλακα μου. 13 ευρώ Αθηνά Λαμία με 130-140 χιλ. Το επόμενο αμάξι μου σίγουρα θα είναι diesel
Εν κατακλείδι, αν και σχεδόν όλες οι εκδόσεις diesel έχουν καλύτερες επιδόσεις-κατανάλωση εσείς προτείνετε να επιλέξουμε έκδοση με βενζίνη γιατί είναι 1000-1800 ευρώ φθηνότερη. Παρόλο που λόγω διαφοράς τιμής λίτρου και κατανάλωσης σε λίγα χρόνια θα κάνουμε απόσβεση και θα έχουμε στα χέρια μας ένα καλύτερο αυτοκίνητό. Γιατί άραγε; Ευχαριστούμε για την μοναδική πληροφόρηση...
Diesel και πάλι diesel. Απο τότε που αγόρασα δυο καινούργια diesel αυτοκίνητα μου έφυγε το άγχος της κατανάλωσης. Ευχαριστιέμαι και πάλι τις μετακινήσεις μου χωρίς να κολλάει το μάτι στον δείκτη καυσίμου... απλά πράγματα. Όποιος θέλει τελικές ταχύτητες ας πάρει βενζίνη. Σε όλα τα αλλά το diesel ειναι ανώτερο...
Καλησπερα σε ολους. Οντως το συγκεκριμενο ερωτημα "βασανιζει" αρκετο κοσμο οσον αφορα την αγορα. Θα σας πω την προσωπικη μου πειρα. Αγορασα περυσι με προκαταβολη κ δοσεις πετρελαιοκινητο 1.4 μεσαιου αμαξωματος.Οντως το αντιστοιχο βενζινη ηταν γυρο στα 1800 πιο φτηνο.Δλδ στις 50 δοσεις θα μου εβγαινε 40ευρω λιγοτερα. Τωρα κανω το χρονο γυρω στα 15000χλμ δλδ το μηνα λιγο παραπανω απο 1200 και τα οποια τα βγαζω κυριολεκτικα με ενα γεμισμα των 50 ευρω αφου καταναλωνει 4 λιτρα χωρις ομως να χανω σε ταχυτητα κλιματισμο κ ευελιξια. Εχω κ ενα 1.4 βενζινη με λιγη καταναλωση μεν αλλα περισσοτερη απο το πετρελαιο δε. Δλδ με 6 καταναλωση (γτ η καταναλωση του κατασκευαστη παντα ειναι 1.5 μοναδες περιπου παραπανω ιδιαιτερα κεντρο αθηνα που πριν ξεκινησεις απο το ενα φαναρι ξανα σταματας στο επομενο)εαν εκανα 1200χλμ θα μου εβγαινε 100 ευρω. Οποτε στο ενα ιχ η δοση ειναι 240 αλλα βαζω ενα 50αρικο το μηνα πετρελαιο κ με βαση το βενζινοκινητο μου εαν επελεγα κ στο δευτερο βενζινη θα ειχα δοση 200 αλλα 100 βενζινη. Οποτε πιστευω μια ή αλλη ειναι. Εμενα προσωπικα μου αρεσει το πετρελαιο γιατι δεν πολυ γουσταρω το 1.4 ευρω ανα λιτρο της βενζινης κ μου αρεσει η ροπη του πετρελαιου..καποιοι φιλοι προλαβανε πετρελαιο με 0.9 το λιτρο! Η δοση του αυτοκινητου ειναι στανταρ εξοδο για εμενα πλεον οποτε μεταξυ μας μου κακοφαινεται που στο βενζινο-ιχ φαινεται τοσο πολυ πως κοστιζει παραπανω η μετακινηση κ με διευκολυνει με 50 ευρω να βγαζω το μηνα κ η διαφορα στις αρχικες τιμες δεν μου πολυφαινεται γιατι λεω τι 200 τι 240;!;! Ενω αν πω τι 50 τι 100 για το καυσιμο τοτε καπως μου χτυπαει.
Ποια βενζίνα ρε παιδιά, όταν σου λέει ο άλλος καθαρίζει 1200 χιλιόμετρα με 60 λίτρα πετρέλαιο κι έχει ακόμα ρεζέρβα(fabia και με 16άρες ζάντες παρακαλώ με φαρδιά λάστιχα του11 tdi) γνωστού μου,εσείς ακόμα για βενζίνα μιλάτε;
Το συμπέρασμα ξεκάθαρο : για κάποιον που θέλει να έχει ένα αυτοκίνητο στο γκαράζ και να το χαίρεται μόνο που το κοιτάζει, η βενζίνη είναι μονόδρομος...
ειδικα για το yaris ντιζελακι με κλειστα ματια, παρα τους 111 ιππους το νεο yaris εξακολουθει να εχει επιδοσεις του 1.33. το ντιζελακι φυσαει και παει σφαιρα παρ οτι εχει 90 αλογακια
@Νίκο,φίλε Νίκο εδώ στο βαλκανική μπανανία είτε κάνεις 1 χιλιόμετρο το χρόνο ,είτε 1000000,το αμάξι το κρατάμε στην ξεφτίλα 15 χρόνια plus έτσι δεν τίθεται θέμα απόσβεσης για τα 2-3 χιλιάρικα αν έχει διαφορά στην τιμή το πετρελαιοκίνητο με το βενζινοκίνητο,έχει ξεφτιλιστεί ήδη η τιμή του αμαξιού,εγώ θέλω να πάω όπου θέλω με οικονομία στην τσέπη μου και να μην σκέφτομαι να κοιτάζω τον δείκτη της βενζίνης κάθε λίγο,από εκεί και πέρα δεν θα ακούσω κανένα και δεν θα βάλω κανέναν συνέταιρο στην τσέπη μου,άλλοι που είναι καγκουράδες και θέλουν να τρέχουν και να έχουν και καλά επιδόσεις ας πάρουν βενζίνα,άλλοι που τους τα έχουν πλήρωμένα και τζάμπα ας οδηγούν κάθε μέρα και αεροπλανοφόρο.Απλά πράματα
Για αλλη μια φορα πολλοι αναγνωστες κατακρινουν το περιδικο για μερολημια υπερ της βενζινης.Προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι το πετρελαιο οντως υπερτερει αλλα για αυτους που κανουν πολλα χιλιομετρα και συγκεκριμενα πανω απο 14000 το χρονο.Πολλοι αναγνωστες κανουν το λαθος και συγκρινουν τα αυτοκινητα με βαση ενα ταξιδι.ΛΑΘΟΣ.Ποσα ταξιδια κανετε καθε χρονο??ειναι λογος αυτος για να παρεις πετρελαιο.Επισης το θεμα της αποσβεσης ειναι υποκειμενικο.Οι εταιρειες και το περιοδικο θεωρει οτι θα πρεπει να κανεις αποσβεση μεσα σε μια τετραετια αντε πενταετια ενω εμεις μιλαμε στη δεκαετια..Πολλοι λογω μοδας πηραν πετρελαιο χωρις να το χρειαζονται με πρωτο και καλυτερο παραδειγμα την αδερφη μου οπου κανει καθε χρονο 8000-10000χιλομετρα
Συνεχίζοντας την παρατήρηση που πολύ ορθά έγραψε ο Γιώργος θα ήθελα να επισημάνω και τα ψευδή στοιχεία που αναφέρετε για την κατανάλωση! Τυχαία σύγκρινα 2 οχήματα που γράφετε!!! Συγκεκριμένα 1.Renault clio 0,9 κατανάλωση 4,7 (όχι 4,5) και diesel 1,5 dci 3,5 2.opel astra 1,0 βενζίνας έως 4,6 και diesel έως 3,5 Τα στοιχεία είναι από τις επίσημες σελίδες των εταιρειών (2 τυχαία που σύγκρινα) Και μιλάμε για κινητήρες 900 κυβικών, που κανένας δεν αγοράζει γιατί είναι αδύναμοι, αν πάμε σε 1,2 βενζίνας τότε οι διαφορές είναι μεγαλύτερες των 2 λίτρων!!! Αυτό είναι πληροφόρηση και ενημέρωση του αναγνωστικού κοινού σας ή παραπληροφόρηση!! Η ..μήπως κάνατε λάθος και θα ζητήσετε συγνώμη; Οσο για τις ...πωλήσεις θα το δώ και θα σας πω και για αυτό, αν και πάλι δεν σας πιστεύω!!!
Εάν αυτό είναι συγκριτικό μεταξύ ιδίων αυτοκινήτων βενζίνης ντίζελ τότε κάτι λάθος κάνετε. Αντί να κάνετε σύγκριση στην καταναλωση γράφετε γενικότητες. Προσπαθείτε μονίμως να μας πείσετε ότι τελείωσε το ντίζελ. Πρώτη φορά πήρα yaris diesel από rent a car και έπαθα την πλακα μου. 13 ευρώ Αθηνά Λαμία με 130-140 χιλ. Το επόμενο αμάξι μου σίγουρα θα είναι diesel
Εν κατακλείδι, αν και σχεδόν όλες οι εκδόσεις diesel έχουν καλύτερες επιδόσεις-κατανάλωση εσείς προτείνετε να επιλέξουμε έκδοση με βενζίνη γιατί είναι 1000-1800 ευρώ φθηνότερη. Παρόλο που λόγω διαφοράς τιμής λίτρου και κατανάλωσης σε λίγα χρόνια θα κάνουμε απόσβεση και θα έχουμε στα χέρια μας ένα καλύτερο αυτοκίνητό. Γιατί άραγε; Ευχαριστούμε για την μοναδική πληροφόρηση...
Diesel και πάλι diesel. Απο τότε που αγόρασα δυο καινούργια diesel αυτοκίνητα μου έφυγε το άγχος της κατανάλωσης. Ευχαριστιέμαι και πάλι τις μετακινήσεις μου χωρίς να κολλάει το μάτι στον δείκτη καυσίμου... απλά πράγματα. Όποιος θέλει τελικές ταχύτητες ας πάρει βενζίνη. Σε όλα τα αλλά το diesel ειναι ανώτερο...
Με νοικιασμένο Citroen C4 Cactus diesel έκδοση έκανα 700km εντός Αττικής (αστικό δίκτυο και Αττική οδός) με 36 ευρώ. δλδ 5ευρώ/100km.
Καλησπερα σε ολους. Οντως το συγκεκριμενο ερωτημα "βασανιζει" αρκετο κοσμο οσον αφορα την αγορα. Θα σας πω την προσωπικη μου πειρα. Αγορασα περυσι με προκαταβολη κ δοσεις πετρελαιοκινητο 1.4 μεσαιου αμαξωματος.Οντως το αντιστοιχο βενζινη ηταν γυρο στα 1800 πιο φτηνο.Δλδ στις 50 δοσεις θα μου εβγαινε 40ευρω λιγοτερα. Τωρα κανω το χρονο γυρω στα 15000χλμ δλδ το μηνα λιγο παραπανω απο 1200 και τα οποια τα βγαζω κυριολεκτικα με ενα γεμισμα των 50 ευρω αφου καταναλωνει 4 λιτρα χωρις ομως να χανω σε ταχυτητα κλιματισμο κ ευελιξια. Εχω κ ενα 1.4 βενζινη με λιγη καταναλωση μεν αλλα περισσοτερη απο το πετρελαιο δε. Δλδ με 6 καταναλωση (γτ η καταναλωση του κατασκευαστη παντα ειναι 1.5 μοναδες περιπου παραπανω ιδιαιτερα κεντρο αθηνα που πριν ξεκινησεις απο το ενα φαναρι ξανα σταματας στο επομενο)εαν εκανα 1200χλμ θα μου εβγαινε 100 ευρω. Οποτε στο ενα ιχ η δοση ειναι 240 αλλα βαζω ενα 50αρικο το μηνα πετρελαιο κ με βαση το βενζινοκινητο μου εαν επελεγα κ στο δευτερο βενζινη θα ειχα δοση 200 αλλα 100 βενζινη. Οποτε πιστευω μια ή αλλη ειναι. Εμενα προσωπικα μου αρεσει το πετρελαιο γιατι δεν πολυ γουσταρω το 1.4 ευρω ανα λιτρο της βενζινης κ μου αρεσει η ροπη του πετρελαιου..καποιοι φιλοι προλαβανε πετρελαιο με 0.9 το λιτρο! Η δοση του αυτοκινητου ειναι στανταρ εξοδο για εμενα πλεον οποτε μεταξυ μας μου κακοφαινεται που στο βενζινο-ιχ φαινεται τοσο πολυ πως κοστιζει παραπανω η μετακινηση κ με διευκολυνει με 50 ευρω να βγαζω το μηνα κ η διαφορα στις αρχικες τιμες δεν μου πολυφαινεται γιατι λεω τι 200 τι 240;!;! Ενω αν πω τι 50 τι 100 για το καυσιμο τοτε καπως μου χτυπαει.
Ποια βενζίνα ρε παιδιά, όταν σου λέει ο άλλος καθαρίζει 1200 χιλιόμετρα με 60 λίτρα πετρέλαιο κι έχει ακόμα ρεζέρβα(fabia και με 16άρες ζάντες παρακαλώ με φαρδιά λάστιχα του11 tdi) γνωστού μου,εσείς ακόμα για βενζίνα μιλάτε;
Το συμπέρασμα ξεκάθαρο : για κάποιον που θέλει να έχει ένα αυτοκίνητο στο γκαράζ και να το χαίρεται μόνο που το κοιτάζει, η βενζίνη είναι μονόδρομος...
ειδικα για το yaris ντιζελακι με κλειστα ματια, παρα τους 111 ιππους το νεο yaris εξακολουθει να εχει επιδοσεις του 1.33. το ντιζελακι φυσαει και παει σφαιρα παρ οτι εχει 90 αλογακια
@Νίκο,φίλε Νίκο εδώ στο βαλκανική μπανανία είτε κάνεις 1 χιλιόμετρο το χρόνο ,είτε 1000000,το αμάξι το κρατάμε στην ξεφτίλα 15 χρόνια plus έτσι δεν τίθεται θέμα απόσβεσης για τα 2-3 χιλιάρικα αν έχει διαφορά στην τιμή το πετρελαιοκίνητο με το βενζινοκίνητο,έχει ξεφτιλιστεί ήδη η τιμή του αμαξιού,εγώ θέλω να πάω όπου θέλω με οικονομία στην τσέπη μου και να μην σκέφτομαι να κοιτάζω τον δείκτη της βενζίνης κάθε λίγο,από εκεί και πέρα δεν θα ακούσω κανένα και δεν θα βάλω κανέναν συνέταιρο στην τσέπη μου,άλλοι που είναι καγκουράδες και θέλουν να τρέχουν και να έχουν και καλά επιδόσεις ας πάρουν βενζίνα,άλλοι που τους τα έχουν πλήρωμένα και τζάμπα ας οδηγούν κάθε μέρα και αεροπλανοφόρο.Απλά πράματα
Για αλλη μια φορα πολλοι αναγνωστες κατακρινουν το περιδικο για μερολημια υπερ της βενζινης.Προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι το πετρελαιο οντως υπερτερει αλλα για αυτους που κανουν πολλα χιλιομετρα και συγκεκριμενα πανω απο 14000 το χρονο.Πολλοι αναγνωστες κανουν το λαθος και συγκρινουν τα αυτοκινητα με βαση ενα ταξιδι.ΛΑΘΟΣ.Ποσα ταξιδια κανετε καθε χρονο??ειναι λογος αυτος για να παρεις πετρελαιο.Επισης το θεμα της αποσβεσης ειναι υποκειμενικο.Οι εταιρειες και το περιοδικο θεωρει οτι θα πρεπει να κανεις αποσβεση μεσα σε μια τετραετια αντε πενταετια ενω εμεις μιλαμε στη δεκαετια..Πολλοι λογω μοδας πηραν πετρελαιο χωρις να το χρειαζονται με πρωτο και καλυτερο παραδειγμα την αδερφη μου οπου κανει καθε χρονο 8000-10000χιλομετρα
Για εναν που δεν κανει χιλιομετρα μονο βενζινη