Bugatti Centodieci: Κοντά 9 εκατομμύρια και την παίρνεις…. 2ο χέρι!
Για ποιο λόγο η νέα υπερκατασκευή της Bugatti φτάνει στα χέρια του νέου της ιδιοκτήτη με 350 χλμ. στο κοντέρ της;
Από τα ακριβότερα αυτοκίνητα στον κόσμο, από 9 μύρια
Η Bugatti Centodieci είναι ένα από τα σπανιότερα αυτοκίνητα στον κόσμο, καθώς θα κατασκευαστεί σε μόλις 10 κομμάτια. Μάλιστα η τιμή της μπορεί να ξεπεράσει τα 9 εκατομμύρια ευρώ, ανάλογα με τις πινελιές εξατομίκευσης που θα επιλέξει ο αγοραστής.
Τι συμβαίνει όμως με την αξιοπιστία ενός τόσο μοναδικού αυτοκινήτου;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Η Bugatti πριν το παραδώσει το δοκιμάζει για 350 χλμ. σε όλα τα τερέν
Η γαλλική εταιρεία, με βαριά ιστορία στα hypercars, έχει πάρει μια ιδιαίτερη απόφαση για να αυξήσει την αξιοπιστία της Centodieci, καθώς πριν παραδώσει κάθε μονάδα στον εκατομμυριούχο ιδιοκτήτη της, περνά από κάποιες δοκιμασίες.
Πιο συγκεκριμένα, το αυτοκίνητο πριν παραδοθεί, έχει στο οδόμετρο 350 χλμ.! Κάθε αυτοκίνητο με το που βγαίνει από το εργοστάσιο έρχεται στα χέρια του πολύπειρου δοκιμαστή της, Steve Jenny, ο οποίος οδηγεί το αυτοκίνητο αρχικά για μια διαδρομή 300 χιλιομέτρων, που προσομοιάζει σχεδόν οποιαδήποτε κατάσταση στην οποία μπορεί να βρεθεί η Centodieci.
Μέρος της δοκιμασίας αποτελούν επιταχύνσεις μέχρι και την τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου (περιορισμένη ηλεκτρονικά στα 380 χλμ./ώρα), οι οποίες γίνονται σε κλειστό αεροδιάδρομο, ενώ μεταξύ άλλων δοκιμάζεται σε σλάλομ και ελιγμούς έκτακτης ανάγκης, φτάνοντας το όχημα στα όριά του.
Η δοκιμή δεν έχει να κάνει απλά στην επιβεβαίωση των τεχνικών χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου, καθώς σύμφωνα με την Bugatti, o Jenny είναι τόσο εναρμονισμένος με αυτό, που νιώθει την παραμικρή διαφορά, από τον ήχο του κινητήρα (ο γνώριμος θηριώδης W16 της φίρμας) και τον θόρυβο από το δρόμο, μέχρι και στο πως «αισθάνεται» τους διακόπτες στο πιλοτήριο.
Στα 300 χλμ. αλλάζουν φίλτρο στο κιβώτιο & ζάντες/λάστιχα & κάνουν άλλα 50!
Μόλις ολοκληρωθεί ο πρώτος γύρος δοκιμών και γίνουν οι απαραίτητες ρυθμίσεις στο όχημα, μπαίνει ξανά στο συνεργείο, όπου γίνεται αντικατάσταση στο φίλτρο του κιβωτίου ταχυτήτων, ενώ αλλάζουν και τα ζαντολάστιχα με τα καινούργια, που έχει επιλέξει ο ιδιοκτήτης. Τότε ο Jenny «καβαλάει» εκ νέου το αυτοκίνητο και ολοκληρώνει μια διαδρομή περίπου 50 χλμ. για να βεβαιωθεί ότι όλα λειτουργούν άψογα.
Μόνο εφόσον ολοκληρωθεί και ο δεύτερος γύρος δοκιμών η Centodieci μπορεί να φύγει από τις εγκαταστάσεις της εταιρείας και να παραδοθεί στον νέο της ιδιοκτήτη με περίπου 350 χλμ. στο κοντέρ.
1.600 άλογα, 2,4 δλ. Για το «0-100» & τελική 380 χλμ.!
Υπενθυμίζουμε ότι η Centodieci παρουσιάστηκε το 2019 από την Bugatti, ως μοντέλο φόρος τιμής στην θρυλική EB110 της δεκαετίας του `90. Ωστόσο το πρωτότυπο ξεκίνησε να κατασκευάζεται 2 χρόνια αργότερα, με το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής να παραδίδεται πριν λίγους μήνες.Όσο για τα τεχνικά χαρακτηριστικά της Centodieci; Σίγουρα ζαλίζουν! 8λιτρος W16 κινητήρας με 4 turbo, απόδοσης 1.600 ίππων με το 0-100 να έρχεται σε μόλις 2,4 δλ. και την τελική να περιορίζεται στα… 380 χλμ./ώρα!
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »