H Bugatti ανακοίνωσε πως το 2024 θα παρουσιαστεί επίσημα ο διάδοχος της Chiron, πριν το μοντέλο μπει σε παραγωγή δύο χρόνια αργότερα. Παρελθόν ο αρχισχεδιαστής Achim Anscheidt.
Ήρθε η ώρα να αντικατασταθεί η Chiron
H εποχή της Bugatti Chiron και του τεράστιου και πανίσχυρου W16 κινητήρα θα είναι σύντομα παρελθόν. Η μάρκα πάντως φαίνεται πως θα συνεχίσει να βρίσκεται στο προσκήνιο, αφού η νέα της ναυαρχίδα βρίσκεται ήδη υπό ανάπτυξη και θα ντεμπουτάρει το 2024. Η άφιξη του νέου υπερ-αυτοκινήτου θα σημάνει και το τέλος της συνεργασίας της φίρμας με τον Achim Anscheidt, τον αρχισχεδιαστή της φίρμας από το 2004. Ο ίδιος έχει υπογράψει την σχεδίαση των περισσότερων εκδόσεων της Veyron, πολλών concept που δεν είδαν ποτέ το φως αλλά και θρυλικά one-off όπως η Bolide και το La Voiture Noire.
Τον ρόλο του Anscheidt, ο οποίος πλέον θα γίνει σύμβουλος της Bugatti-Rimac, θα αναλάβει ο Frank Heyl, μέχρι πρότινος βοηθός του. «Η Veyron, η Chiron και ο διάδοχος της Chiron μοιράζονται ένα πράγμα. Δεν είναι αγωνιστικά αυτοκίνητα για το δρόμο, είναι ένα συναρπαστικό μείγμα ενός ευκίνητου Type 35, της πολυτέλειας του Type 41 Royale και της απαράμιλλης κομψότητας του Type 57 SC Atlantic» δήλωσε ο Anscheidt.
Υβριδικό, θα μπει σε παραγωγή το 2026
Επιστρέφοντας στον διάδοχο της Chiron, η Bugatti ανακοινώνει πως το αυτοκίνητο αναπτύσσεται εδώ και λίγα χρόνια και θα αποκαλυφθεί με κάθε επισημότητα το 2024. Το νέο μοντέλο δεν θα είναι πλήρως βενζινοκίνητο αλλά δεν θα ασπαστεί τον ηλεκτρισμό στην ολότητά του. Ουσιαστικά, θα πάρει τη μέση οδό, αφού θα υιοθετήσει ένα υβριδικό κινητήριο σύνολο και μένει να δούμε αν ο θρυλικός W16 κινητήρας θα δίνει το παρών. Αν όλα πάνε καλά, το νέο υπέρ-αυτοκίνητο της Bugatti θα μπει σε παραγωγή το 2026.