Nα σπάσει το φράγμα των 500χλμ./ώρα ισχυρίζεται πως μπορεί η Βugatti με την ίδια Chiron που έκανε το ρεκόρ μέγιστης τελικής ταχύτητας πριν λίγες μέρες. Γιατί όμως δεν το επιχειρεί;
Λίγες μέρες πριν η Bugatti ανακοίνωσε πως, αφού κατάφερε να πάρει το ρεκόρ μέγιστης τελικής ταχύτητας φτάνοντας με μια μερικώς τροποποιημένη Chiron τα 490,48 χιλιόμετρα/ώρα, θα στρέψει την προσοχή της σε άλλους τομείς και project μιας και απέδειξε με τον πιο τρανό τρόπο ότι είναι ικανή να κατασκευάσει το πιο γρήγορο αυτοκίνητο στον κόσμο.
Πάρα ταύτα, η Bugatti έκανε γνωστό πως η Chiron που έκανε το ρεκόρ έχει τις δυνατότητες να φτάσει σε ακόμη πιο υψηλές ταχύτητες, αν αυτή βρεθεί σε κάποιο άλλο χώρο. Για να γίνει το ρεκόρ, η γαλλική φίρμα επέλεξε το Ehra-Lessien γιατί πίστευε πως αυτός είναι ο πιο ασφαλής χώρος για να γίνει η προσπάθειά της, αφού η «πίστα» έχει μήκος 21 χιλιόμετρα, έχει πλάτος όσο τρεις λωρίδες, μπαριέρες στα πλαϊνά και υπηρεσίες διάσωσης στο βόρειο και το νότιο άκρο της.
Αν και πιο ασφαλής χώρος για ένα τέτοιο ρεκόρ, η Bugatti αναφέρει πως η πίστα έχει το μειονέκτημα να βρίσκεται μόνο 50 μέτρα πάνω από την στάθμη της θάλασσας, κάτι που σημαίνει πως ο αέρας σε τέτοιο ύψος είναι πιο πυκνός με συνέπεια η Chiron να είχε να αντιμετωπίσει μεγαλύτερες αεροδυναμικές αντιστάσεις. Η φίρμα συνεχίζει λέγοντας πως σε έναν διαφορετικό χώρο που θα ήταν πιο ψηλά σε υψόμετρο, σαν αυτόν που βρίσκεται στην Νevada, η τροποποιημένη Chiron θα μπορούσε να κινηθεί ακόμα και 25 χλμ./ώρα γρηγορότερα, σπάζοντας δηλαδή το φράγμα των 500 χλμ./ώρα (θα μπορούσε να φτάσει ακόμα και τα 515 χλμ./ώρα), ωστόσο πήρε την απόφαση να μην το κάνει για λόγους ασφαλείας.
Αν όντως πάντως η εταιρεία σχεδιάζει να λανσάρει την έκδοση παραγωγής της Chiron που έκανε το ρεκόρ, ποιος εμποδίζει κάποιον ιδιοκτήτη να πάει με το αυτοκίνητο στη Nevada και να επιχειρήσει να σπάσει το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας;